رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد تزریق چربی
نظرات درباره تزریق چربی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
160 تاپیک
S£PID£

S£PID£

هر کار میکنم فکم زاویه دار نمیشه علتش چیه؟

من هر کاری می‌کنم فکم اصلاً زاویه‌دار دیده نمی‌شه، مخصوصاً از نیمرخ یا توی عکس‌ها خیلی صورتم گرد و بی‌فرم درمیاد. نمی‌دونم این حالت به خاطر چربی صورته یا استخون‌بندی فکمه. راهی هست بشه تشخیص داد دقیقاً مشکل از کجاست؟
3
پاسخ

24 تیر 1404

Ftm Szgar

Ftm Szgar

چال چونه می‌تونه یهویی ظاهر بشه؟

من تا چند وقت پیش اصلاً چال چانه نداشتم، ولی جدیداً یه فرورفتگی ریز روی چونه‌م ایجاد شده که قبلاً نبود. برام سواله که این چال چانه می‌تونه به مرور زمان به وجود بیاد یا حتماً باید از بچگی بوده باشه و حالا فقط بیشتر معلوم شده؟
3
پاسخ

24 تیر 1404

حسنپور

حسنپور

صورتم گرده و لپ‌ هام همیشه پره چی کار کنم زاویه‌ دار بشه؟

من یه دختر ۲۷ ساله‌ام و صورتم خیلی گرده، طوری که حتی وقتی لاغر می‌شم بازم لپ‌هام پر دیده می‌شن و خط فک مشخص نیست. خیلی وقته دلم می‌خواد صورتم یه کم زاویه‌دارتر بشه. می‌خواستم بدونم چه روشی مناسبه برام؟ فیلر، تزریق چربی یا باید لاغرتر بشم؟
3
پاسخ

24 تیر 1404

سلام

سلام

راهی هست خط گونه‌ ام بدون عمل جراحی مشخص‌ تر بشه؟

من صورتم هیچ کات گونه‌ای نداره، یعنی از کنار که نگاه می‌کنم خط گونم اصلاً مشخص نیست و صورتم یه حالت صاف و بی‌زاویه‌ داره. می‌خواستم بپرسم راهی هست که بشه بدون عمل جراحی این خط گونه رو مشخص‌تر کرد؟ مثلاً با هایفوتراپی یا تزریق خاصی؟
7
پاسخ

22 تیر 1404

محمد حسین

برای پر شدن و افزایش حجم صورتم چیکار کنم؟

سلام، جهت پر نمودن صورت و افزایش حجم اون باید چکار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنید.
3
پاسخ

22 تیر 1404

ملیکا

ملیکا

عقب بودن فک پایین فقط ظاهریه یا مشکل جویدن و تنفس هم میده؟

فک پایین من خیلی عقبه و همین باعث شده لب پایینم گود بیفته و نیمرخ صورتم یه‌جوری غیرطبیعی دیده بشه. همیشه برام سؤال بوده که این عقب بودن فک می‌تونه فقط ظاهری باشه یا روی جویدن و تنفس هم تأثیر می‌ذاره؟ اصلاً بدون جراحی هم قابل اصلاحه؟
3
پاسخ

22 تیر 1404

Mis shamsΣ

Mis shamsΣ

واسه درمان افتادگی گونه بعد از لاغری چیکار کنم؟

من از وقتی لاغر شدم، احساس می‌کنم صورتم خیلی خالی شده و مخصوصاً گونه‌هام افتاده و شل شدن، طوری که صورتم دیگه فرم قبلی رو نداره. می‌خواستم بپرسم واسه درمان افتادگی گونه توی افراد لاغر چه روش‌هایی بهتر جواب می‌ده که حالت طبیعی صورت حفظ بشه؟
4
پاسخ

22 تیر 1404

kimiaest98

kimiaest98

ایجاد کردن برجستگی روی گونه بدون عمل جراحی

من صورتم از بچگی یه مدل صاف و بدون برجستگی بوده، مخصوصاً قسمت گونه‌هام که اصلاً فرم نداره. همیشه آرایشم روی صورتم خوب نمی‌شینه. واقعاً برای گونه صاف راهی هست که بدون عمل جراحی، یه کم برجستگی طبیعی ایجاد کنه؟
3
پاسخ

21 تیر 1404

مریم چام

اون تزریقایی که بعدش چهره کلی عوض و بهتر میشه چیه؟

سلام، کلیپ‌های منتشر میشه که زیباجو میره داخل اتاق دکتر و با تزریق، وقتی میاد بیرون خودشم خودشو نمی‌شناسه. اونا از چه نوع تزریقی استفاده می‌کنن؟
1
پاسخ

21 تیر 1404

آزاده صفرزاده

آزاده صفرزاده

برای فرورفتگی استخوان پیشونیم فیلر بهتره یا چربی؟

من روی پیشونیم یه فرورفتگی خیلی مشخص دارم که انگار استخوان اون ناحیه کمی رفته تو. از بچگی بود ولی الان که سنم بالاتر رفته، بیشتر توی چشم میاد. می‌خواستم بدونم برای اصلاح فرورفتگی پیشانی چه روشی پیشنهاد می‌کنید؟ فیلر جواب می‌ده یا باید روش‌های دائمی‌تر مثل چربی استفاده شه؟
3
پاسخ

18 تیر 1404

مبینا اشتری

مبینا اشتری

عمیق شدن خط خنده در اثر حرف زدن و خندیدن

من هر وقت می‌خندم یا حتی حرف می‌زنم، خط خنده‌م خیلی می‌افته و وقتی صورتم آرومه هم هنوز یه ردی ازش هست. می‌خواستم بدونم این خط خنده واقعاً از خندیدن زیاد می‌افته یا به خاطر شل شدن پوست و سنه؟ چون حس می‌کنم تازه داره عمیق‌تر می‌شه و نگرانم.
6
پاسخ

15 تیر 1404

mozhdeizadi1999

mozhdeizadi1999

یه خط اندوه از کنار لبم تا چونه‌ ام افتاده دلیلش چیه؟

من تازه متوجه شدم یه خط اندوه از کنار لبم تا چونه‌م افتاده و اصلاً خوشم نمیاد ازش. حس می‌کنم صورتمو ناراحت نشون می‌ده، در حالی که همیشه لبخند می‌زنم! واقعاً دلیلش چیه؟ فقط به خاطر افزایش سنه یا ممکنه حالت صورت و فرم عضلات هم تأثیر بذاره؟
5
پاسخ

15 تیر 1404

ناشناسم

ناشناسم

پوستم حالت ارتجاعی و سفتی خودشو از دست داده

من حس می‌کنم پوست صورتم مثل قبل کش نمیاد و اون سفتی سابق رو نداره، مخصوصاً روی گونه‌هام. این یعنی قابلیت ارتجاعی پوست داره کم می‌شه؟ واقعاً این اتفاق از یه سنی به بعد طبیعیه یا نشونه کمبود چیز خاصیه مثل کلاژن یا آب؟
3
پاسخ

15 تیر 1404

v_shahidi

v_shahidi

افتادگی و شل شدن پوست در 35 سالگی طبیعیه؟

من ۳۵ سالمه و احساس می‌کنم پوست صورتم نسبت به چند سال پیش شل‌تر شده، مخصوصاً اطراف گونه و فک. می‌خواستم بدونم این افتادگی پوست تو این سن طبیعیه یا داره زودتر از موعد اتفاق می‌افته؟ اگه راهی واسه پیشگیری یا درمانش هست ممنون می‌شم راهنمایی کنین.
4
پاسخ

15 تیر 1404

ملکا

راهی هست صورتمو بدون عمل تپل‌ تر کنم؟

چیکار کنم صورتم گرد و تپل شه بدون عمل جراحی؟
4
پاسخ

18 خرداد 1404

آرزو

چند روز بعد از تزریق چربی زیر چشم میشه آرایش کرد؟

سلام وقت بخیر. من می‌خوام بدونم بعد از تزریق چربی زیر چشم، چند روز باید استراحت کرد و کی می‌تونم آرایش کنم؟
3
پاسخ

10 خرداد 1404

n

از نتیجه بوکال فت پشیمونم با تزریق چربی درست میشه؟

سلام یک هفته و سه روزه که بوکال فت انجام دادم ولی الان خیلی پشیمونم اگه یه مقدار چربی تزریق کنم فرم صورتم بهتر میشه؟ فقط نمیخوام صورتم مصنوعی بشه.
5
پاسخ

5 خرداد 1404

کیمیا

برای درمان فرو رفتگی پیشانی تزریق فیلر بهتره یا چربی؟

سلام وقت بخیر. من پیشونیم یه حالت فرورفتگی داره که از نیمرخ خیلی مشخصه و همیشه حس می‌کردم فرم صورتمو خشن‌تر یا غمگین‌تر نشون می‌ده. خیلی وقت بود دنبال یه راهی بودم که یه کم فرم پیشونیم طبیعی‌تر شه. اولش فکرم رفت سمت تزریق فیلر چون سریع انجام می‌شه و دوران نقاهت خاصی هم نداره، ولی یکی از دوستام که انجام داده بود می‌گفت بعد از چند ماه جذب شد و دوباره باید تمدید کنه. از اون طرف، یه نفر دیگه رو دیدم که تزریق چربی کرده بود و می‌گفت چون از بافت بدن خود آدمه موندگاریش بیشتره، فقط یه کم احتمال داره چربی به‌صورت یکنواخت ننشینه و نیاز به ترمیم داشته باشه. الان بین این دوتا موندم، چون نمی‌خوام صورتم مصنوعی بشه یا بعد چند ماه دوباره برگرده به حالت قبل. کسی تجربه مشابه داشته که واقعاً از نتیجه‌اش راضی بوده باشه؟
2
پاسخ

4 خرداد 1404

Saeed

برای اصلاح فرورفتگی پیشونیم باید چه کاری انجام بدم؟

من پیشونیم یه حالت فرورفتگی داره، مخصوصاً از نیمرخ خیلی تو چشم می‌زنه و حس می‌کنم باعث شده صورتم غمگین یا خسته به‌نظر بیاد می‌خواستم بدونم این فرورفتگی پیشانی طبیعیه یا ممکنه بخاطر مشکل توی استخون یا فرم جمجمه باشه؟ راه درمانی واسش هست؟
2
پاسخ

4 خرداد 1404

پریا

جراحی ترمیم صورت داشتم ولی چشام تار میبینه دلیلش چیه؟

سلام، من به صورت مادرزادی دچار سندروم رومبرگ هستم که باعث شده سمت راست صورتم رشد کمتری نسبت به سمت چپ داشته باشه. توی این سال‌ها چند بار تزریق چربی و پروتز فک انجام دادم تا تقارن صورتم بهتر بشه. حدود یک ماه پیش برای ترمیم دوباره صورتم (چون چربی‌ها حالت گلوله‌ای پیدا کرده بودن) یه عمل ترکیبی انجام دادم که شامل مینی‌لیفت صورت، تراش استخوان ابرو، بلفاروپلاستی و لیفت لب بود. توی این جراحی، چربی‌های گوله‌شده هم تخلیه شدن. الان بعد از گذشت یک ماه از عمل، هنوز ابروی سمت راست صورتم بالا نمی‌ره، پلک سمت راست هم کامل بسته نمی‌شه و گاهی دیدم تار می‌شه. اشک مصنوعی هم استفاده کردم ولی حس می‌کنم تاری دیدم بیشتر می‌شه. به چشم‌پزشک مراجعه کردم و گفتن که از نظر چشمی مشکلی ندارم. جراح پلاستیکم هم می‌گه این مسائل به‌خاطر ضعف عضلانی در سمت آسیب‌دیده صورتمه و به مرور زمان بهتر می‌شه. حدود دو هفته پیش هم برای اینکه ابروهام قرینه‌تر بشن، بوتاکس به ناحیه پیشونی و دور چشم سمت چپ (یعنی سمت سالم صورتم) تزریق شد. از اون موقع وقتی می‌خندم، لبم به سمت چپ کشیده می‌شه و حالت نامتقارنی پیدا کرده. دکتر گفت این هم اثر بوتاکسه و موقتیه و به حالت طبیعی برمی‌گرده. احساس می‌کنم کمی بهبود پیدا کردم، چون وقتی طبق توصیه پزشک پلک سمت راستم رو ماساژ می‌دم، برای چند لحظه هم پلکم کامل بسته می‌شه و هم دیدم واضح‌تر می‌شه. ولی هنوز نگرانم که نکنه این وضعیت ثابت بمونه یا بدتر بشه. می‌خواستم بدونم با توجه به شرایطی که گفتم، این علائم طبیعیه؟ واقعاً احتمال خوب شدنش وجود داره؟ ممنون می‌شم راهنماییم کنین.
5
پاسخ

30 اردیبهشت 1404