رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد تزریق چربی
نظرات درباره تزریق چربی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
160 تاپیک
viana89

viana89

درمان گودی زیر چشم مادرزادی ممکنه یا فقط موقتیه؟

گودی زیر چشم من از نوجوانی بوده و به نظرم ژنتیکیه چون مامانم هم همین مشکل رو داره، ولی با افزایش سن بدتر شده و باعث شده چشم‌هام تو چهره‌ ام فرو رفته به نظر برسه. آیا برای گودی‌های مادرزادی هم درمانی هست یا فقط میشه موقتی پوشوندش؟
3
پاسخ

19 مرداد 1404

kargar_pooneh

kargar_pooneh

گونه‌ هام بعد لاغری افتاده و صاف شدن راه حل ماندگار و طبیعی چیه؟

من از وقتی وزن کم کردم، صورتم به شدت صاف شده، مخصوصاً گونه‌هام که قبلاً کمی برجسته بودن. الان حس می‌کنم قیافم خیلی خشک و بی‌روح شده. آیا برای صاف شدن گونه بعد از لاغری راه‌حلی هست که هم ماندگار باشه و هم طبیعی؟
3
پاسخ

14 مرداد 1404

tina2003

tina2003

برای فرم‌ دهی دائمی به لب‌ های باریک چه کارهایی میشه کرد؟

همیشه توی عکس‌هام حس می‌کنم لب‌هام دیده نمی‌شن چون خیلی کم‌حجم و باریکن. رژ و آرایش هم زیاد تاثیر نداره. میخوام بدونم چه روش‌هایی هست که به صورت دائمی یا بلندمدت لب‌هام یه فرم بهتر و مشخص‌تری بگیرن؟
3
پاسخ

14 مرداد 1404

sahar_kazempour

sahar_kazempour

نداشتن زاویه فک مشکل از استخونه یا عضله؟

همیشه دوست داشتم یه خط فک مشخص و زاویه‌دار داشته باشم ولی صورتم طوریه که انگار فک پایینم محو شده یا فرم نداره. نمی‌دونم این نداشتن زاویه فک به ساختار استخونی مربوطه یا عضله‌های صورت ضعیف‌ان.
3
پاسخ

8 مرداد 1404

آزیتا8585

آزیتا8585

فرورفتگی پیشانی در اثر ضربه با گذشت زمان بر طرف میشه؟

چند وقت پیش یه ضربه نسبتاً شدید به پیشونیم خورد و بعد از اون یه فرورفتگی خیلی ریز ولی مشخص به‌جا مونده. الان دیگه درد نداره ولی ظاهرش اذیتم می‌کنه. آیا این نوع فرورفتگی‌ها با گذشت زمان برطرف می‌شن یا لازمه حتماً تزریق یا اقدامی براش انجام بدم؟
4
پاسخ

7 مرداد 1404

آهنچیان

آهنچیان

راهی هست صورتم بعد از پروتز چشم قرینه‌ تر بشه؟

من چند سال پیش توی تصادف چشم چپم رو کامل از دست دادم. الان پروتز گذاشتم ولی حس می‌کنم ظاهر صورتم قرینه نیست، مخصوصاً وقتی لبخند می‌زنم یا از زاویه‌ی خاصی عکس می‌گیرم. آیا راهی هست که تقارن صورت بهتر شه یا باید باهاش کنار بیام؟
4
پاسخ

27 تیر 1404

roya88

roya88

با فیلر میتونم فرم گونه‌ هامو متقارن کنم؟

سلام، صورتم وقتی آرایش می‌کنم یا تو آینه نگاه می‌کنم، خیلی واضح نامتقارنه. یه طرف گونم برجسته‌تره، یه طرف دیگه افتاده‌تره. ۳۲ سالمه و خیلی تو اعتماد به نفسم تأثیر گذاشته. آیا با فیلر یا لیفت می‌شه این مشکلو تا حدی برطرف کرد یا باید عمل کنم؟
3
پاسخ

3 مرداد 1404

زهرا

یه چشمم ورم داره و کوچیک شده بعد از تزریق چربی

سلام. من حدودا دو هفته‌س تزریق چربی انجام دادم و دکتر زیر یکی از چشم‌هام تزریق کرده ولی چشم دیگم رو تزریق نکرده، باعث نا‌قرینگی، ورم و حتی کوچیک شدن یه چشم نسبت به اون یکی شده. من اصلاً راضی نیستم و یه درمان سریع میخوام چون بخاطر این مشکل توی شغلمم خلل ایجاد شده. چون کارم ارتباط با مردمه، همه با تعجب یا دلسوزی بهم نگاه می‌کنن و خیلی برام سخت شده. دکترم میگه باید سه ماه صبر کنی ولی واقعاً نمی‌تونم. تو رو خدا راهنمایی کنین، هر راهی باشه انجام میدم تا چربی زیر چشمم زودتر از بین بره.
3
پاسخ

29 تیر 1404

-// jebeli

-// jebeli

راهی غیر از جراحی برای اصلاح انحراف فک هست؟

من وقتی تو آینه نگاه می‌کنم، چونه‌م یه‌طرف صورت رفته و خط وسط دندونا با بینی‌م یکی نیست. به‌نظرم یه‌جور انحراف فک یا چونه دارم. نمی‌دونم این مشکل فکیه یا عضله‌ای؟ اصلاً برای اصلاح انحراف چانه همیشه نیاز به جراحی هست یا راه دیگه‌ای هم هست؟
6
پاسخ

22 تیر 1404

shabnam_N

shabnam_N

صورتم خشن و استخوانیه چطور ظریف و زنونه‌ ترش کنم؟

من صورتم خیلی خشک و بی‌حالت به نظر می‌رسه. استخوانی و زاویه‌داره و خیلی‌ها فکر می‌کنن پسرم یا صورتم مردونه‌ست. دلم می‌خواد فرم صورتم لطیف‌تر و زنونه‌تر شه. آیا با فیلر یا چربی می‌شه این حالت رو تغییر داد؟ من صورتم زاویه‌دار و فکم نسبتاً بزرگه، همین باعث شده چهره‌م از حالت زنونه بودن دربیاد. ۳۰ سالمه و همیشه حس می‌کنم صورتم جدی و خشنه، نه ظریف و لطیف. راهی هست که بدون جراحی، فرم صورت رو یه کم ظریف‌تر کرد که بیشتر به چهره زنونه نزدیک شه؟
3
پاسخ

2 مرداد 1404

نسترن84

نسترن84

ممکنه چال چونه تو بزرگسالی ظاهر بشه؟

جدیداً یه فرورفتگی ریز روی چونه‌م ایجاد شده که قبلاً نبود. برام سواله که این چال چونه می‌تونه به مرور زمان به وجود بیاد یا حتماً باید از بچگی بوده باشه و حالا فقط بیشتر معلوم شده؟ از بچگی یه چال چونه کوچولو داشتم، اما احساس می‌کنم تازگیا واضح‌تر و عمیق‌تر شده، مخصوصاً وقتی می‌خندم یا حرف می‌زنم. نمی‌دونم طبیعی‌یه یا ممکنه به خاطر یه تغییر توی فرم صورت یا عضلات باشه.
3
پاسخ

2 مرداد 1404

موحدی راد - لیدا

موحدی راد - لیدا

عدم تقارن گونه‌ هام تو همه زوایا معلومه چطور میشه اصلاحش کرد؟

از وقتی عکسامو بیشتر نگاه می‌کنم، حس می‌کنم یه گونم از اون یکی پایین‌تره و کل فرم صورتم رو نامتقارن کرده. این موضوع اعتماد به نفسمو پایین آورده چون توی هر زاویه‌ای این اختلاف دیده می‌شه. آیا این نوع عدم تقارن در گونه‌ها قابل اصلاحه؟ اگه آره، چه راهی پیشنهاد می‌کنین که طبیعی باشه؟
3
پاسخ

31 تیر 1404

فرزانه

فرزانه

برای زاویه سازی و کات گونه طبیعی چه راهی هست؟

کلاً صورتم فرم استخوانی نداره و از اولم کات گونه‌ نداشتم، ولی الان که سنم داره می‌ره بالا، حس می‌کنم شل‌تر هم شده و اصلاً اون زاویه‌ی جذاب صورت دیده نمی‌شه. چه روش‌هایی واسه فرم دادن به گونه و مشخص شدن زاویه‌ی صورت هست که طبیعی دربیاد؟
3
پاسخ

29 تیر 1404

sunshine

sunshine

دنبال فیلری‌ ام که فقط لبمو طبیعی‌ تر کنه نه برجسته

لب پایینم یه مقدار طبیعی‌تره ولی لب بالا خیلی نازکه و همین باعث شده تعادل صورت بهم بخوره. شنیدم فیلرای سبک هستن که فقط یه کم فرم می‌دن، بدون اینکه لب خیلی برجسته شه. واقعاً همچین گزینه‌ای هست که طبیعی بمونه؟
3
پاسخ

27 تیر 1404

blue sky

blue sky

صورتم خیلی لاغره پروتز طبیعی تره یا ژل برای گونه هام؟

صورتم خیلی لاغر و استخوانیه و گونه‌هام کاملاً صاف و فرورفته‌ست. هر کی منو می‌بینه فکر می‌کنه مریضم یا بی‌حال به نظر می‌رسم. دنبال یه راه‌حل دائمی‌ام که فرم گونه‌هام بهتر بشه. پروتز بهتره یا تزریق ژل؟ و کدومش ظاهر طبیعی‌تری داره؟
3
پاسخ

27 تیر 1404

tlt90

tlt90

چین و چروک هام میتونه ناشی از خشکی و کمبود کلاژن باشه؟

پوست صورتم، به‌خصوص قسمت خط خنده و دور لب، خیلی زودتر از سنم چروک شده، در حالی که همیشه مرطوب‌کننده استفاده کردم. به‌نظرتون این چین و چروک‌ها می‌تونه نشونه خشکی شدید یا کمبود کلاژن باشه؟ آیا مصرف مکمل کلاژن کمک می‌کنه یا فقط تبلیغه؟
3
پاسخ

27 تیر 1404

minoo & rose

minoo & rose

بدون ژل یا عمل میشه گونه‌ هامو یه کم بالا بکشم؟

چند ساله از پرکننده و ژل گونه استفاده نکردم، ولی به‌مرور حس می‌کنم افتادگی گونه‌هام بیشتر شده و انگار یه خط عمیق از زیر گونه تا کنار لبم افتاده. دکتر راهی هست که بدون ژل یا عمل، این افتادگی رو یه کم بالا بکشه یا حداقل بیشتر نشه؟
4
پاسخ

27 تیر 1404

marjan_1501

marjan_1501

چرا صورتم اینقدر لاغر و استخوانیه با اینکه وزنم نرماله؟

سلام، من ۳۱ سالمه و صورتم خیلی لاغر و استخوانیه، جوری که استخونای گونه و فکم خیلی بیرون زده‌ست و باعث شده همیشه خسته یا مریض به نظر بیام. وزن بدنم نرماله ولی صورتم انگار هیچ چربی‌ای نداره. آیا راهی هست که فرم صورتمو یه کم نرم‌تر و پرتر نشون بده؟
4
پاسخ

24 تیر 1404

Soofi70

Soofi70

چجوری می‌تونم فرم فک و گونه‌ ام رو مردونه‌ تر کنم بدون جراحی؟

من یه پسر ۲۶ ساله‌ام ولی صورتم خیلی بچگونه و نرم به نظر می‌رسه، طوری که خیلی وقتا فکر می‌کنن از سنم کوچیک‌ترم. دلم می‌خواد چهره‌م مردونه‌تر و زاویه‌دارتر باشه. آیا راهی هست که بدون جراحی، فرم فک و گونه‌مو قوی‌تر کنم؟
3
پاسخ

24 تیر 1404

محمد

خط اخمم عمیقه راهی برای از بین بردنش هست؟

سلام وقت بخیر. آیا خط اخم عمیق راه حلی داره؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید. ممنونم
3
پاسخ

24 تیر 1404