رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد تزریق چربی
نظرات درباره تزریق چربی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
160 تاپیک
Sara Talebian

Sara Talebian

چال چونه ربطی به ناهنجاری فک و عضله داره؟

یه چیزی ذهنمو درگیر کرده. این چال چانه‌هایی که بعضیا دارن، همیشه طبیعی‌ان یا ممکنه نشونه‌ی یه ناهنجاری توی عضلات یا استخون فک باشن؟ چون یکی دو بار حس کردم موقع جویدن اون ناحیه یه فشار خاصی وارد می‌شه.
2
پاسخ

15 شهریور 1404

زهره فرجاد

گلوله شدن چربی صورت

من زمستون ۱۴۰۲ تزریق چربی کردم. الان زیر چشمم ورم کرده و چربی‌ها گرد گرد زده بیرون. اول زیر چشمم کبود شدش که کبودیش با کپسول و سرم سفازلین رفع شد، بعد چند روز یهو اینجوری شد. عکس سونو و صورتمو براتون فرستادم. نمیدونم چکارش کنم.
3
پاسخ

29 بهمن 1402

یاسمن

انحراف فک موقع جویدن دارم درمانش چیه؟

برای انحراف فک یا شل شدن تاندون فک چه درمانی هست؟ فکم موقع جویدن غذا انحراف به سمت جلو و سمت چپ دارد و دندونام هم روی هم قرار نمیگیرند. چه درمانی پیشنهاد میدین؟
2
پاسخ

12 شهریور 1404

دلسا

دلسا

برای افتادگی گونه بعد کاهش وزن چه راهی بهترینه؟

من قبلاً گونه‌هام کاملاً برجسته بودن ولی از وقتی کاهش وزن داشتم، حس می‌کنم شل شدن و به‌نوعی افتاده شدن. خیلی نگرانم چون با وجود سن پایین، صورتم سن‌دار نشون می‌ده. بهترین راه برای سفت کردن گونه افتاده توی این شرایط چیه؟ لیفت سبک کمک می‌کنه؟
3
پاسخ

13 شهریور 1404

miss jafari

miss jafari

صورتم صاف و بی‌حالته چون خط فک ندارم راه حلش چیه؟

سلام، من یه مشکلی دارم اینه که خط فک و چونه‌م اصلاً مشخص نیست و این باعث شده صورتم خیلی صاف و بی‌حالت باشه. ۳۵ سالمه و به‌نظرم این فرم صورت باعث شده شخصیت ظاهریم خیلی ضعیف به نظر بیاد. چه روشی پیشنهاد می‌کنین که فرم صورتم مردونه‌تر شه؟
3
پاسخ

12 شهریور 1404

ماهنوش

برای پر شدن صورتم چه روشی بهتره؟

برای پر شدن صورتم چکار کنم و چکار کنم از افتادگی صورتم مخصوصا قسمت‌های چانه؟
3
پاسخ

11 شهریور 1404

azam_m

azam_m

صورتم لاغره و استخونی مونده چربی بهتره یا ژل برای پر کردن؟

من صورتم به صورت ژنتیکی خیلی لاغره، حتی وقتی اضافه وزن دارم باز هم لپ ندارم و فرم صورتم خشک و استخونی می‌مونه. ۲۹ سالمه و دلم می‌خواد یه چهره نرم‌تر و زنونه‌تر داشته باشم. به نظرتون بهترین روش برای پر کردن صورت لاغر چیه؟ آیا چربی زدن بهتره یا ژل؟
3
پاسخ

10 شهریور 1404

ایوانی

ایوانی

برای پیشگیری از موندگار شدن چروکای پیشونی و اطراف چشم چیکار کنم؟

یه مشکلی که دارم اینه که وقتی می‌خندم یا اخم می‌کنم، چروک‌های روی پیشونیم و اطراف چشمم خیلی واضح می‌شن. آیا این چروک‌ها به مرور زمان موندگار می‌شن؟ و اگه آره، راهی هست که از الان جلوشو بگیرم یا بهتره همون اول برم سراغ تزریق یا لیزر؟
3
پاسخ

8 شهریور 1404

زهرا

بوتاکس باعث چروک دور چشمم شده چیکار کنم از بین برن؟

سلام، من ۳۹ سالمه و چند بار بوتاکس کردم و این کار باعث چروک زیاد اطراف چشمم شده. دیگه نمیخوام بوتاکس کنم، آیا راهی هست که این چروک‌ها برطرف بشه؟
3
پاسخ

7 شهریور 1404

م4521

م4521

روش ایمن برای پر کردن گونه دخترم تو ۱۸ سالگی وجود داره؟

دخترم ۱۸ سالشه و به شدت از صاف بودن گونه‌هاش ناراضیه، می‌گه تو عکس‌ها خیلی بی‌روح درمیاد. نمی‌خوایم الان کاری براش انجام بدیم که بعدها پشیمون شه. واقعاً برای سن پایین روشی هست که بدون آسیب یا عارضه فرم صورتو بهتر کنه؟
3
پاسخ

3 شهریور 1404

sareh2000

sareh2000

صورت لاغر و چروک بعد از کاهش وزن ترمیم حجم مهم‌ تره یا رفع چروک؟

از وقتی که وزنم کم شده، پوست صورتم افتاده و چروک‌های ریز و درشت بیشتر از قبل مشخص شدن. تو این شرایط که هم کاهش وزن بوده و هم افتادگی، باید اول به ترمیم حجم صورت فکر کنم یا روی درمان چین و چروک تمرکز کنم؟
3
پاسخ

3 شهریور 1404

king.of.gaming

king.of.gaming

چطوری میشه بدون چاق شدن بدن صورتمو پرتر کنم؟

من پسر ۳۸ ساله‌ای هستم که به خاطر ورزش سنگین و رژیم، صورتم خیلی لاغر شده و استخوانی شده. اینطوری خیلی بی‌روح و سن‌بالا دیده می‌شم. آیا راهی هست که بدون اینکه کل بدنم چاق شه، فقط صورتمو پرتر کنم؟ مثلاً مزو یا فیلر جواب می‌ده برام؟
3
پاسخ

2 شهریور 1404

shokoofeh_vesalzade85

shokoofeh_vesalzade85

برای پر کردن فرورفتگی پیشونیم چه راهی هست؟

من صورتم لاغره و همیشه احساس می‌کنم پیشونیم حالت فرورفته داره، مخصوصاً وقتی از بغل نگاه می‌کنم. این حالت ممکنه به خاطر تحلیل بافت چربی باشه یا فرم استخوانه؟ چه روش طبیعی و بی‌خطری هست برای پرتر نشون دادن این ناحیه؟
2
پاسخ

2 شهریور 1404

tina_lines

tina_lines

ورزش صورت و دستگاه‌ های زیبایی واقعاً روی فرم فک تأثیر دارن؟

احساس می‌کنم صورتم فرم بچگونه داره چون فکم اصلاً زاویه‌دار نیست و یه حالت گرد و پف‌دار داره. شنیدم بعضیا با ورزش صورت یا دستگاه‌های خاص می‌تونن فرم فک رو بهتر کنن. واقعاً این چیزا تأثیر داره یا فقط تبلیغه؟
3
پاسخ

1 شهریور 1404

A.pourhosein

A.pourhosein

صورتم استخوانیه و مردونه‌ ست چیکار کنم زنونه‌ تر بشه؟

سلام، من یه دختر ۲۴ ساله‌ام ولی صورتم خیلی خشک و بی‌حالت به نظر می‌رسه. استخوانی و زاویه‌داره و خیلی‌ها فکر می‌کنن پسرم یا صورتم مردونه‌ست. دلم می‌خواد فرم صورتم لطیف‌تر و زنونه‌تر شه. آیا با فیلر یا چربی می‌شه این حالت رو تغییر داد؟
4
پاسخ

24 تیر 1404

66smn

66smn

برای اصلاح صورت کشیده و فک کوچیک فیلر یا لیفت جواب میده؟

من یه پسر ۳۴ ساله‌ام و به‌صورت ژنتیکی صورتم کشیده‌ست. فک پایینم کوچیکه و باعث شده کل صورتم درازتر دیده بشه. خواستم بدونم راهی هست که با روش‌های غیرجراحی مثل تزریق یا لیفت صورت یه مقدار حالت صورتم اصلاح بشه؟
3
پاسخ

29 مرداد 1404

المیرا سهرابی مقدم

المیرا سهرابی مقدم

ممکنه چال چانه به خاطر رشد غیرعادی استخون یا فک باشه؟

چال چانه‌ای که دارم خیلی فرم صورتمو نامتقارن کرده، مخصوصاً از نیمرخ که نگاه می‌کنم خیلی توی ذوق می‌زنه. ممکنه این حالت به خاطر رشد غیرعادی فک یا استخون صورت باشه؟ واقعاً نمی‌دونم طبیعیه یا نه.
2
پاسخ

28 مرداد 1404

razavibolori_haleh

razavibolori_haleh

برای تقارن صورت و چونه نامتقارن چه راهی بهتره؟

من به طور مادرزادی صورتم تقارن نداره، یه طرف چونه‌م یه ذره پایین‌تره و وقتی حرف می‌زنم یا می‌خندم بیشتر مشخص میشه. الان ۲۸ سالمه و واقعاً می‌خوام یه راه‌حل برای درست شدن فرم صورتم پیدا کنم. مزوتراپی یا تزریق چربی برای این مورد مؤثره؟
3
پاسخ

28 مرداد 1404

خوش اخلاق

خوش اخلاق

افتادگی گونه تو سی‌ و چند سالگی طبیعیه یا نشونه مشکله؟

من سی‌وچند سالمه و پوست صورتم هنوز خوبه، ولی جدیداً حس می‌کنم گونه‌هام افتاده و صورتم حالت افتاده و خسته‌ای گرفته. می‌خوام بدونم دلیلش فقط بالا رفتن سنه یا می‌تونه مشکل عضله یا چربی باشه؟ راهکارش چیه؟
3
پاسخ

25 مرداد 1404

پرندیس

پرندیس

کجی چونه میتونه از مفصل فک باشه یا استخوانی؟

از بچگی حس می‌کردم صورتم متقارن نیست ولی الان که بیشتر دقت می‌کنم چونم کج شده به یه طرف. موقع حرف زدن یا غذا خوردن هم گاهی یه‌کم اذیت می‌شم. ممکنه این انحراف به مفصل فک یا عضلات مربوط باشه یا فقط استخوانیه؟
3
پاسخ

23 مرداد 1404