رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد بینی نیمه فانتزی
نظرات درباره بینی نیمه فانتزی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
78 تاپیک
اسرین

اسرین

دنبال عمل بینی نیمه فانتزی‌ام ولی بینیم گوشتیه و قوس داره

سلام. میخوام بینیمو عمل کنم دوست دارم خیلی کوچیک شه نیمه فانتزی روبه عروسکی امکان داره برای بینیم قوس داره و گوشتیه نوک بینیمم پهنه
1
پاسخ

5 اسفند 1404

M

M

دو ماه و نیمه عمل کردم ولی بینیم هنوز فرم نداره

سلام من ۲ماهو نیمه عمل بینی انجام دادم فقط ۲ هفته چسب زدم دکترم گفت که دیگه نیاز نیست چسب بزنی ولی الان اصلا فرم نداره بینیم مدل نیمه فانتزی قوس ملایم میخواستم استخونی هم هست الان چسب بزنم تاثیری رو فرمش داره ؟
2
پاسخ

3 بهمن 1404

سحر

سحر

امکان طبیعی کردن بینی نیمه فانتزی با تیپ پلاستی هست؟

سلام.بینیمو نیمه فانتزی عمل کردم میتونم با تیپ پلاستی با غضروفای خودم بینیمو طبیعی کنم؟
2
پاسخ

15 بهمن 1404

سحر

سحر

بینیمو نیمه فانتزی عمل کردم ولی خیلی کوتاه شده درست میشه؟

سلام خسته نباشید من بینیمو نیمه فانتزی عمل کردم اما خیلی کوتاه شده غضروفامو دارم دکترم گفته بعد شش ماه بیا برات درست کنم بینی و طبیعی کنم بنظرتون درست میشه؟
3
پاسخ

9 بهمن 1404

ساینا

نوک بینیم غضروفیه میشه مدل نیمه فانتزی دربیاد؟

سلام وقتتون ب خیر ببخشید این بینی بنده هست ک توی صورتم پهن دیده میشه یکمی منافذ اصلا نداره چرب نیست اصلا اصلا پایین پل استخوانی ک لمس میکنم کامل غضروف حس میکنم تا سر نوک بینی نوک بینی هم انگار دوتا غضروف کوچیک داره. میشه ب سبک نیمه فانتزی عمل کرد؟و از روبه رو کوچولو و نانازی شه؟
1
پاسخ

30 دی 1404

ترانه

یک ماه و نیمه عمل کردم نوک بینیم پایین اومده

سلام یه ماه و نیمه عمل کردم، تا هفته سوم که اسپلینت داشتم بینیم خیلی سربالا بود، الان خیلی نوکش اومده پایین. نمی‌دونم ورمه یا همینجوری میمونه. نیمه فانتزی عمل کردم اما الان طبیعی دیده میشه. میخواستم بدونم هرچی ورم بخوابه نوک بینی میره بالاتر یا میاد پایین‌تر؟
3
پاسخ

24 آذر 1404

ترانه

نگرانم چسب بینی باعث تو رفتگی و افتادن نوک بینیم شده باشه

سلام من ۱ماهه از عملم میگذره بینیم مدل نیمه فانتزیه یه ماه چسب زدم میرفتم مطب برام میزدن هفته آخر حس میکنم چسبمو محکم زدن پشت نوک بینیم دست میکشیدم فک میکردم رفته داخل یعنی تو رفتگی پیدا کرده یا ورمش خوابیده آیا سفتی چسب باعث جابجایی غضروف نوک نشده و زیر نوک بالای سوراخهای بینیم هم یکم حالت جمع و تو رفته گرفته درست میشه یا نه و اینکه بینیم از نیم رخ خیلی درازه اسپیلنت داخلی داشت خیلی نوکش بالا و خوب بود الان خیلی اومده پایین و نوکش از نیم رخ درازه آیا این ایرادات که گفتم درست میشه
3
پاسخ

13 آذر 1404

Nazanin

Nazanin

نوک بینیم بالاتر نرفته میشه دوباره غضروف گذاشت برای لیفت بیشتر؟

سلام من نیمه فانتزی میخاستم ولی انگار بینیم تغییری نکرده الان سه ماهه مدل بینیم چ مدلی عمل شده ممنون میشم جواب بدین🙏نوک بینیم میشه دوباره غضروف گذاری بشه بالاتر بره؟
1
پاسخ

13 آذر 1404

سمیرا

سمیرا

بینی گوشتی رو میشه نیمه باربی درآورد و نوکش تیز بشه؟

سلام بینی گوشتی رو میشه به نیمه باربی درآورد و نوک بینی تیز بشه و قوس ملایمی داشته باشه
2
پاسخ

12 آذر 1404

آناهیتا

آناهیتا

چرا دوماه بعد عمل هنوز بینیم قوس نداره و تیغش پهنه؟

سلام من دوماه که عمل کردم ولی بینیم اصلا قوس نداره و تیغه ی بینیم خیلی پهنه از این بابت خیلی ناراحتم با اینکه نیمه فانتزی میخواستم ولی اصلا نه قوس داره نه باریکه مشکل از چیه ؟
3
پاسخ

5 آذر 1404

Zahra

از فرم بینیم راضی نیستم آیا فرم بینی من بعد از عمل فانتزی شده؟

سلام من ۱۷ روزه که بینیمو عمل کردم ولی قوسش زیاد شده و نوکش سر بالاست اصلاً دوست ندارم امکان داره این قوسی که توی عکس میبینم بیشتر بشه و همین‌ جوری بمونه؟ خیلی نگرانم و راضی نیستم. میشه بگید بینی من فرم فانتزی حساب میشه؟ لطفاً راهنمایی کنید.
15
پاسخ

16 اسفند 1403

پارمیس

پارمیس

یک ماه از عملم گذشته قوس بینیم موقته یا میمونه؟

من از دکترم بینی طبیعی خواستم و بدون قوس بعد الان بینیم هم سرش رفته انکار بالا هم قوس داره و الان ۵ هفته یعنی یکماه میگذره از عملم و انگار بینی نیمه فانتزی شده در صورتی که من خیلی هزینه کردم و واقعا طبیعی میخواستم ایا این قوس موقته و میره؟ در صورتی که من با دست هم حسش میکنم چون انگار ورم تیغم خیلی کمه اصلا میشه کاری کرد بدون عمل این مشکلات رفع بشه؟
1
پاسخ

22 آبان 1404

سامان

سامان

چرا بعد از عمل بینی نیمه فانتزی بینیم افتاده‌ تر و درازتر شده؟

سلام من حدود دو هفته س عمل کردم ولی فرم درخواستیم این نبوده که دکتر علی شکر ریز درست کرده و نوک بینیم هنوز افتادگی داره و بدلیل مشکل تنفسی عمل کردم الان بد تر شدم سوراخ سمت راست بینیم اصلا نمیتونم باهاش نفس بکشم من ورم زیادی هم نداشتم الان بینیم دراز شده نوک بینیم افتاده تر شده قرار بود نیمه فانتزی عمل کنن یکی از عکسا قبل عمله یکی بعد عمل
3
پاسخ

18 آبان 1404

قاصدک

قاصدک

4 سال قبل عمل بینی انجام دادم میشه یه بار دیگه عمل کنم که طبیعی بشه ؟

4 سال قبل عمل بینی انجام دادم و خیلی دوست داشتم که کاملا طبیعی عمل بشه ولی متاسفانه دکترم بنا به سلیقه خودش نیمه فانتزی عمل کرده وهم اینکه من مشکل عدم قرینگی پره ها رو هم دارم ،حالا میشه یه بار دیگه عمل کنم که طبیعی بشه و اون نامتقارنی پره هام درست بشه؟
7
پاسخ

7 آبان 1402

فاطمه علیزاده

فاطمه علیزاده

یک ماه بعد از عمل بینی دکتر گفته چسب یو نزن

سلام من یه ماه خورده ای بینمو عمل کردم نیمه فانتزی چسب یو دکترگفته نزن میخواستم بدونم علتش چیه واینکه نوک بینی ورم والتهاب داره چیکارکنم بازکردن چسب یو و نزدنش علتش چیه ؟؟
3
پاسخ

15 آبان 1404

شیما

چرا فرم نیمه فانتزی روی بینیم درنیومده؟

سلام، من پنج ماهه بینیمو عمل کردم و به دکتر گفتم فرم نیمه فانتزی میخوام، ولی الان اصلاً هیچ شباهتی به نیمه فانتزی نداره. ممکنه بعد از یک سال فرم نیمه فانتزی بشه؟ و اینکه بینیم خیلی چربه.
3
پاسخ

3 آبان 1404

Sara

Sara

میشه بینی نیمه فانتزی رو دوباره طبیعی کرد؟

سلام من بینیم نیمه فانتزی عمل کردم اما از قوسش راضی نیستم ایا میشه اون‌رو به شکل طبیعی دراورد
7
پاسخ

19 مهر 1404

Sajede

Sajede

بینیم استخوانیه میخوام نیمه فانتزی بشه و سوراخاش از رو به‌ رو پیدا نباشه

بینی من استخوانی هست. می‌خوام نیمه فانتزی باشه لبه ها جمع بشه . و سوراخ های بینی از روبه رو مشخص نباشه
2
پاسخ

13 مهر 1404

Zeinab

Zeinab

میخوام بینیمو نیمه فانتزی کنم قوس ملایم و افتادگی نداشته باشه

تغییر با بینی نیمه فانتزی بعد عمل بینی روی صورتم میخوام ببینم، قوس ملایم و افتادگی از بین بره.
6
پاسخ

2 مهر 1404

رویا

بعد یکسال و ۴ ماه هنوز نوک بینیم ورم داره یا فرم نهاییه؟

این بینی من بعد یکسال و ۴ ماهه آیا این عدم تقارن و بزرگی نوک بینی ورم هست یا شکل نهایی بینی هست؟ دلیل این بد فرمی چیه؟ و نوع بینی چی هست؟ فانتزي یا نیمه فانتزي؟ چون نوک بینی به سمت بالا رفته!نیاز ب ترمیم داره یا با کورتون درست میشه؟
1
پاسخ

6 مهر 1404