22 تاپیک
Nila
ممکنه خطی که 5 ماه بعد از عمل روی بینیم افتاده از تحلیل غضروف باشه؟
سلام، من ۵ ماهه که عمل بینی انجام دادم. بعد از برداشتن آتل، ورم بینی خیلی زیاد بود. حدود یه ماه و نیم بعد، متوجه شدم که تقارن صورتم بههم خورده و طرف چپ بینیم، دقیقاً در امتداد خط کانتور، یه خط ظاهر شده که با گذر زمان بیشتر هم شده. چند بار از دکترم پرسیدم، گفتن که این خط ناشی از ورمه، ولی الان باعث شده که نوک بینیم به سمت چپ کج بشه. ممکنه این مشکل به خاطر تحلیل غضروف باشه؟ لطفاً راهنماییم کنین.
7
پاسخ
15 فروردین 1404
سوگل
یک ماهه کردم بینیم هیچ قوسی نداره و صافه
سلام، من یک ماهه که عمل بینی انجام دادم، اما هیچ قوس یا نوکی نداره. دکترم میگه که هنوز ورم داره، ولی توی اتاق عمل هم همینجوری بوده و توی عکسها هم بینی کاملاً صافه، انگار اصلاً عمل نشده و فقط قوزش برداشته شده. هر بینی عملی که میبینم، حتی با وجود ورم، باز هم مشخصه که عمل شده، ولی بینی من هیچ تغییری نکرده و انگار بینی خودمه! این موضوع روحیمو به هم ریخته، ولی هر چی به دکترم میگم، میگه که ورمه و توجهی نمیکنه. واقعاً نمیدونم چیکار کنم! مگه میشه بینی که کاملاً صافه، بعد از خوابیدن ورم، قوسدار و نوکدار بشه؟ بینی من مثل خطکش صافه و حس میکنم انگار اصلاً عمل نشدم. روحیهم خیلی خراب شده و دکترمم جدی نمیگیره. عکس هم میفرستم ببینید، فقط یه نکته داره، اینکه بعد از برداشتن گچ، یه خط کانتور روی بینی افتاده بود که الان دیگه نیست. لطفاً راهنمایی کنید که با این شرایط چیکار کنم.
4
پاسخ
30 بهمن 1403

