761 تاپیک
هانا
تغییرات هورمونی و کبدی رو بررسی کردم سالم بود مشکل پوستم ازچیه؟
سلام، من از کرم ویتامین سی استفاده میکردم. یه روز ضدآفتاب نزدم، روز بعد دور دهانم چروک شد. دیگه کرم نزدم. چند روز بعد یه طرف صورتم جوش زیرپوستی زد و درد میکرد (نه خارش). بعد از اون از کرم اوره اگزوفارما استفاده کردم، خشکی پوست برطرف شد. بعد دکتر بهم آداپالن و کرم ترمیمکننده داد. سه شب آداپالن استفاده کردم، ولی طرف دیگه صورتم چندتا فرورفتگی ایجاد شد. مصرف آداپالن رو قطع کردم. چند روز بعد صورتم لک زد، با اینکه بیرون هم نرفتم، لکها دارن زیاد میشن و کنار لکها مویرگ هم دیده میشه. بعدش روی پیشونیم خط چروک افتاد و دور چشمام بهشدت تیره شده. تغییرات هورمونی و کبدی رو بررسی کردم و سالم بودن. میشه بفرمایید مشکل چیه و درمانش چیه؟
4
پاسخ
6 مرداد 1404
naeime4512
چرا بعضی جاهای صورتم چربه بعضی جاها خشکه؟
من پوستم چربه ولی همش پوستهپوسته میشه! یه جاهایی چربه، یه جاهایی خشک و داغونه. این دیگه چه مدلیه؟ نمیفهمم روتینم اشتباهه یا پوستم ترکیبیه. این وضع معمولیه برای پوست چرب یا ممکنه یه مشکلی پشتش باشه؟
4
پاسخ
6 مرداد 1404
Manizhe
ریدل شات ۳۰۰ رو چجوری باید استفاده کنم و مراقبت بعدش چیه؟
میشه راهنمایی بفرمایید که چطور از ریدل شات ۳۰۰ استفاده کنم؟ بعد از استفاده باید چی به صورتم بزنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
4
پاسخ
11 فروردین 1404
کلانتری
پوسته دادن ابروهام بعد از حمام دلیلش چیه؟
من چندین بار ابروهام رو تاتوی فیبروز کردم (با قلم تاتو)، الان نزدیک سه ساله هیچ کاری نکردم رو ابروهام، ولی یک سالی میشه که هر سری بعد حموم ابروهام پوسته میده، باید چربش کنم تا پوستهها برن. دلیلش چیه؟
3
پاسخ
24 تیر 1404
لایکا
آبرسان اسکین برای پوست چرب مناسبه؟
آیا آبرسان اسکین برای پوست چرب مناسب است؟ و حتما نیاز به مرطوب کننده هم دارد؟
4
پاسخ
27 تیر 1404
Bita
کرم آلتیا برای جای جوش و اسکار
ترمیم کننده آلتیا ۳۴۵ ارزش خرید داره؟ برای جلوگیری از اسکار جوش و بهبود اسکار های جوش که تازه هستن؟
3
پاسخ
5 مرداد 1404
زهرا بانو
نحوه استفاده از کرم لایه بردار سیوانجی
سلام، کرم لایهبردار سیوانجی رو چطور استفاده کنم؟ آیا باید هر شب بزنم یا نه؟ و چند دقیقه باید روی پوستم بمونه؟ پوستم خشکه.
4
پاسخ
5 مرداد 1404
مهرناز
چه روتینی برای پوست خشک با جای زخم مناسبه؟
برای جای اسکار و پوست خشک و دهیدراتهی خانم ۳۲ سال چه فیشیال و روتینی خوبه؟
3
پاسخ
9 مرداد 1404
یلدا
کرم یا درمانی برای از بین بردن میلیا زیر چشم هست؟
سلام، زیر هر دو چشمم تعداد زیادی میلیا زده، رنگ پوست صورتم هستن. به دکتر مراجعه کردم، با دستگاه یه تعدادی رو سوزوندن ولی جواب نداد. آیا درمان دیگهای هست؟ کرم یا پمادی که برطرفش کنه؟ ممنون از راهنماییتون.
3
پاسخ
9 مرداد 1404
Nҽʂƚҽɾɳ🌼
تاثیر ماسک زردچوبه روی پوست
میخواستم ببینم ماسک زردچوبه پوست و زیبا میکنه یا زرد میکنه؟
1
پاسخ
8 مرداد 1404
Reza
درمان زبری پوست بینی چیه؟
پوست بینیام زبر میشه، چه راهکاری برای درمانش وجود داره و اینکه علت بروز این مشکل چی هستش؟
3
پاسخ
7 مرداد 1404
زهرا
برای پوست سبزه که جوش میزنه از چه روتینی استفاده کنم ؟
صورتم خیلی جوش میزنه، چه روتینی استفاده کنم؟ پوستم سبزه هست و میخام کامل جوش هارو از بین ببرم.
3
پاسخ
7 مرداد 1404
Yasaman
یه کرم پودر خوب برای پوست چرب و جوش دار میخوام
سلام. من پوستم چربه و جوش میزنه، هر کرمپودری که استفاده میکنم رو صورتم میماسه. لطفا یه کرمپودر خوب بهم معرفی کنید، ممنون میشم.
1
پاسخ
7 مرداد 1404
شیدا
هیچ کرمی به پوستم نمیسازه چیکار کنم؟
پوستم خیلی تیره هست و هیچ کرمی بهش نمیخوره، آبرسان هم بهش نمیخوره، کرمهای شیمیایی بهش نمیخورن.
2
پاسخ
1 مرداد 1404
...
جوش زیرپوستی داشتم ترکیده چیکار کنم جاش لک نشه؟
سلام، من دیروز یه جوش زیرپوستی روی چونم زدم که خیلی بزرگ بود و سفت، فشارش دادم هرچند میدونستم کار اشتباهیه و چرکش تا حدودی خالی شد ولی زخم شد. دیشب پماد کالاندولا بهش زدم که سریعتر زخمش خوب بشه. الان امروز صبح که بیدار شدم دیگه جوش زیرپوستی نیست، نه درد میکنه نه دیگه التهاب داره، فقط مثل زخم شده و سیاه شده جاش. تقریباً چند روز طول میکشه خوب بشه؟ و همین پماد کالاندولا بزنم خوبه؟ میخوام لک نشه.
3
پاسخ
24 تیر 1404
اسحاقی
فقط با آب صورتمو میشورم ولی قرمز میشه چیکار کنم؟
سلام، من روتین خاصی ندارم، وقتی صورتمو با آب میشورم قرمز میشه، چیکار کنم؟
3
پاسخ
4 مرداد 1404
motahareh
یه روتین خوب ضد پیری برای پوست خشکم میخوام
سلام، من 24 سالمه و پوست نسبتا خشکی دارم و بدون جوش. میخواستم یک روتین پوستی خوب و مراقبت از پیری بهم پیشنهاد بدید.
3
پاسخ
3 مرداد 1404
Ahmad
یه روتین ساده برای مراقبت از پوستم میخوام
برای مراقبت از پوستم چه کنم؟ ترجیحا مراقبت ساده تر میخوام که بتونم راحت انجام بدم
3
پاسخ
27 تیر 1404
مریم
نمیخوام بوتاکس بزنم راهی هست چروک پیشونیم کم بشه؟
سلام وقتتون بخیر، من ۲۵ سالم هست، پوستم خشک هست و پیشونیم خیلی چروک شده ولی نمیخوام فعلا بوتاکس انجام بدم. باید چکار کنم؟ آیا کرم لیفتینگ یا چیزی هست که رفشون کنه؟ کرم لیفتینگ غلتکی از بین نمیبرشون؟ شنیدم که میگن خوب هست ولی قیمتش یکم گرون هست.
3
پاسخ
2 مرداد 1404
روژین
از کجا بفهمم کدوم کرم ضد چروک واقعاً اثر داره؟
این همه کرم ضد چین و چروک تو بازار هست، واقعاً فرقشون چیه؟ هر وقت میرم داروخانه کلی محصول میذارن جلوم، نمیدونم کدومش واقعاً جواب میده. دنبال یه چیزیام که حداقل جلو پیشرفت چین و چروک رو بگیره نه اینکه فقط بوی خوب داشته باشه!
3
پاسخ
29 تیر 1404

