رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد کرم و ماسک پوست
نظرات درباره کرم و ماسک پوست را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
761 تاپیک

مهدیه

برای پوست چرب و جوش‌ دار چه روتینی لازمه؟

سلام، ۲۴ سالمه و پوستم چربه، طوری که صبح از خواب بلند میشم صورتم خیلی چربه و لک و جوش داره. از ژل شستشو باید استفاده کنم یا فوم؟ چه مارک‌هایی خوبه؟ چند بار در روز باید استفاده کنم؟ و کلاً چیکار باید انجام بدم؟
3
پاسخ

30 مرداد 1404

معصومه

محصول مناسب پوست دهیدراته مختلط

سلام من پوستم خیلی دهیدراته شده.تایپ پوستمم مختلط هست.چه نوع محصولی رو پیشنهاد میدید؟
3
پاسخ

29 مرداد 1404

ر

پوست دور چونم تیره شده و چرک زیادی داره علتش چیه؟

دورو بر چونم تیره شده، پوستش وقتی هم تو حموم با دست میشورمش خیلی چرک داره، ولی در هر صورت تیرس. فقط با شستن تو حموم کمی کمتر میشه.
3
پاسخ

25 مرداد 1404

اتنا

چه پمادی برای روشن شدن پوست سبزه و خشک خوبه؟

سلام برای روشن شدن پوست چه پمادی توصیه میشود؟ پوست من سبزه هستش و کمی خشکه.
3
پاسخ

25 مرداد 1404

ماهرخ

فرق ژانولوما و اداپالن برای از بین بردن لک چیه؟

سلام وقتتون بخیر، من روی بازوها، کمر، ساق پا و قسمت‌های دیگه بدنم لک و تیرگی دارم به خاطر زخم و جوش و... دکترم گفت پماد اداپالن بزنم ولی بعضی‌ها پیشنهاد کردن کرم ژانولوما استفاده کنم. میخواستم ببینم کدومش بهتره استفاده کنم؟ لطفاً طریقه مصرف و اینکه چند روز یک‌بار باید مصرف بشه رو بگید. اگه از پماد ژانولوما استفاده کنم لک‌ها برنمیگردن؟ چون شنیدم هیدروکینون باعث برگشت یا حتی بدتر شدن لک‌ها میشه. لطفاً کامل راهنمایی کنید، ممنون میشم 🌷
2
پاسخ

24 مرداد 1404

پریا

خارش و زخم روی سینه و ساق پا و کمر و شکم

پوست تمام بدنم شروع به خارش میکنه و زخم میشه، به خصوص سینه، روی ساق پا، کمر و شکم.
3
پاسخ

23 مرداد 1404

امی

کف دست و پام دون دون شده درمانش چیه؟

کف دست و پام دون دون شده، چجوری درمان میشه؟
2
پاسخ

24 مرداد 1404

مهرناز

علت اسکار ایشون چیه ؟ و چه روتین پوستی براشون خوبه ؟

برای پوست ایشون چی خوبه؟ علت اسکارش چیه؟ ۳۵ سال دارن، چه روتین پوستی و کرم ضدچروک چشم خوبه؟
3
پاسخ

24 مرداد 1404

liana.ramezani

liana.ramezani

کلوئید بعد از واکسن در نوزاد

دخترم بعد از واکسن نوزادیش، روی بازوش یه گوشت اضافه زده که داره بزرگ‌تر میشه. دکتر گفت کلوئیده و نگران نباشم، ولی من نمی‌دونم واقعاً باید ولش کنیم یا درمانی داره؟ کلوئید تو بچه‌ها هم می‌مونه یا ممکنه خودش بره؟
3
پاسخ

22 مرداد 1404

آیگل

بهترین روش بی‌ عارضه برای سفید کردن تیرگی زیر بغل و زانو و واژن چیه؟

من 16 سالمه، زیر بغل، زانو و واژنم تیره هست. از چه راه حلی برای این مشکل استفاده کنم که برای همیشه سفید بشه و هیچ عوارضی هم نداشته باشه؟
3
پاسخ

23 مرداد 1404

گیسانا

گیسانا

کرم و سرم بستن منافذ واقعاً اثر داره یا فقط موقتیه؟

چند وقته از سرم و کرم مخصوص بستن منافذ پوستی استفاده می‌کنم ولی تغییری حس نمی‌کنم. واقعاً این محصولات تأثیر دارن یا فقط موقتی پوستو صاف نشون میدن؟ اصلاً بستن منافذ ممکنه یا فقط کوچیک میشن؟
3
پاسخ

21 مرداد 1404

janbaziannn

janbaziannn

چطور تیرگی بین پاها و واژن رو بدون لیزر کم کنم؟

من تازه ازدواج کردم و از تیرگی بین پاها و اطراف واژنم خیلی خجالت می‌کشم. همیشه فکر می‌کردم طبیعیه ولی حالا که مقایسه می‌کنم با بقیه قسمتای بدنم، واقعاً خیلی اختلاف رنگ داره. راهی هست که این تیرگی بدون لیزر یا عمل خاصی کم بشه؟ چون فعلاً نمی‌خوام سراغ روش‌های تهاجمی برم.
3
پاسخ

20 مرداد 1404

zeinab82

zeinab82

ویتامین C و نیاسینامید رو میشه با هم برای جای جوش استفاده کرد؟

شنیدم بعضی سرم‌ها مثل ویتامین C یا نیاسینامید برای جای جوش خوبه. من تازگیا دارم ازشون استفاده می‌کنم ولی نمی‌دونم ترکیبشون با هم ضرر داره یا نه. اگه کسی دقیق می‌دونه کدوم‌ ترکیب واسه لک و جای جوش بی‌خطر و مؤثره ممنون می‌شم بگه
2
پاسخ

19 مرداد 1404

فروغ

اگزمای صورتم رو چطور درمان کنم ؟

اگزمای صورت رو چطور برطرف کنم؟ من تقریبا 3 ساله که بعضی نواحی صورت مثل زیر و بالای چشم، روی پیشانی، لپ و پشت لب اگزما میزنه. قبلا که مراجعه کردم چند پماد دادن اما دوباره برمیگرده.
3
پاسخ

18 مرداد 1404

مریم

14 سالمه یه کرم میخوام جوش های هورمونیم رو از بین ببره

من ۱۴ سالمه و صورتم جوش هورمونی داره، یه کرم معرفی کن که تو چند روز جوشامو از بین ببره
4
پاسخ

13 مرداد 1404

13farnoush88

13farnoush88

چه ترکیباتی تو کرم‌ ها باعث سفتی پوست میشن؟

من یه عالمه محصول با عنوان سفت‌کننده یا لیفتینگ خریدم ولی نمی‌دونم کدومشون واقعاً روی کشسانی پوست اثر دارن. دنبال یه چیزی‌ام که واقعاً کمک کنه نه فقط نرم‌کننده باشه. چه موادی تو ترکیب کرم باید باشه که بدونیم برای کاهش قابلیت ارتجاعی خوبه؟
2
پاسخ

18 مرداد 1404

little strawberry

little strawberry

بهترین کرم برای جلوگیری از ترک شکم در بارداری

سلام خواستم تجربه مو به اشتراک بذارم یه سوال هم بپرسم من الان ۲۳ هفته ام تقریبا وسطای راه و از همون هفته های اول یکی از بزرگترین ترسام ترک شکم بود دیده بودم مامانم و خاله هام همه شون بعد از بارداری ترک های عمیق و قرمز پیدا کردن چشمم ترسیده خودشون میگن که اون موقع جدی نگرفته بودن هیچ پیشگیری نکردن. من که ذاتا آدم وسواسیم از همون وقتی تست بارداری مثبت شد رفتم سرچ کردم که جلوگیری از ترک شکم بارداری چی خوبه جلو جلو بزنم. اینور اونور کلی مطلب خوندم که پوست تو این دوران به خاطر کشش سریع و تغییر هورمونی خشک میشه اگه رطوبتش رو حفظ نکنی احتمال ترک خیلی بالاس هفته های اول مامانم گفت بیا روغن بادام شیرین بزن ما قدیم همینو میزدیم. منم شروع کردم صبح و شب با حوصله زدم ولی خیلی بهش امید نداشتم اگه قرار بود جواب بده برای خودش میداد هرچند خودش اون موقع اهل این کارا نبود. ولی بعد دو سه هفته حس کردم با اینکه خوبه، جذبش خیلی طول میکشه لباسام رو هم چرب میکنه. ماه دوم و سوم تو اینستا یه سری بلاگر مامان رو دنبال کردم دیدم همه دارن درباره کرمهای ضد ترک مخصوص بارداری حرف میزنن برندهای مختلف مثل موستلا، بیودرم، الارو، باله‌آ حتی یه برند ایرانی باسم سی گل که خیلیها تعریفشو میکردن. رفتم داروخانه‌ نزدیک خونه مون خانومه داروخانه گفت هر کدوم رو میگیری مهم اینه زود شروع کنی لفت ندی مرتب بزنی . فرقی نداره کرم باشه یا روغن ولی ترکیباتش باید برای بارداری امن باشه. تهش کرم موستلا گرفتم. بوش ملایمه سریع جذب میشه حس چسبناکی نداره. فعلا هر روز صبح و شب همینو استفاده میکنم. پوست شکمم نرم مونده احساس خارش که بعضیا میگن من هنوز تجربه نکردم. چون ماه های آخر کشش پوست بیشتر هم میشه گفتم شاید بهتره کرمم رو عوض کنم که پوست عادت نکنه. دوباره رفتم تو فروم ها و سرچ و اینستا و اینا دیدم خیلی ها از بیودرم تعریف میکنن قوام پوست رو بهتر نگه میداره یکی هم نوشته بود باله‌ آ آلمانی ارزونتره کیفیتش هم خوبه. تجربه دیگم آب زیاد میخورم موقع زدن کرم کل شکم و پهلوها و سینه ها و رانها رو ماساژ میدم لباس نخی و راحت میپوشم که پوست نفس بکشه برای ادامه نمیدونم نزدیک تر به زایمان که میشم چی بزنم ترک نگیره شکمم چون کشش بیشتر میشه الان بین ادامه دادن با موستلا یا عوض کردنش موندم. یا اصلا غیر از کرم زدن کار دیگه ای بکنم منظورم غیر از آب خوردن و این کارهاست چون هنوز چند ماه مونده و نمیخوام آخر کار زحمتم هدر بره
1
پاسخ

18 مرداد 1404

مریم

برای چروک های دستم از چه کرمی استفاده کنم؟

دستم چروک داره و زبره، هر کرمی میزنم خوب نمیشه. از چه کرمی استفاده کنم؟
3
پاسخ

13 مرداد 1404

نادیه

نحوه استفاده از تونر

سلام، نحوه درست استفاده از تونر برای پوست چرب و همچنین پوست خشک و حساس رو میگید؟
1
پاسخ

14 مرداد 1404

shima

دون دون قرمز روی دستم بخاطر کروناست یا حساسیت به کرم؟

سلام، کرم مرطوب کننده جدید زدم، دستم پر از دون دون قرمز شده، خارش نداشت، ولی بخارونمش میخاره. اون هفته کرونا هم گرفتم، الانم یکم گلوم درد گرفته. اون مرطوب کننده رو قطع کردم. به نظرتون آلرژیه یا مریضی؟
3
پاسخ

10 مرداد 1404