رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد کرم و ماسک پوست
نظرات درباره کرم و ماسک پوست را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
761 تاپیک
یاسمن

یاسمن

رد سیاه ادرار سوختگی پای دختر دو سالم مونده چیکار کنم؟

سلام شبتون بخیر من ی دختر 2ساله دارم چند وقت پیش پاش دچار ادرار سوختگی شد ی کم ملتهب بود و قرمز پاش خوب شده ولی رد سیاهش مونده چه کار کنم
3
پاسخ

21 آبان 1404

رقیه

رقیه

کرم ترمیم کننده التیا ۱۴۷ برای جای جوش خوبه؟

ایا کرم ترمیم کننده دگتر التیا۱۴۷برای جای جوش و یا اسکار پوست مناسب است؟
3
پاسخ

19 آبان 1404

ساناز

ساناز

شوینده ژوت سبز بهتره یا نیتروژینا سبز برای جوش و منافذ؟

برای پوست جوش دار و دارای منافذ شوینده ژوت رنگ سبز بهتره یا شوینده رنگ سبز نیتروژینا
1
پاسخ

22 آبان 1404

رمیصا

رمیصا

چه کرمی برای پوست چرب و جوش‌ دار خوبه؟

سلام صورتم زیاد جوش میزنی چ کرمی استفاده کنم پوست صورتم چرب بالای پیشونیم هم جوش میزنه
3
پاسخ

19 آبان 1404

شهربانو نادری

شهربانو نادری

برای چروک و افتادگی پوست دور چشم چی خوبه؟

برای چین و چروک دور چشم و افتادگی پوست چشم از چی محصولی باید استفاده کنم؟
1
پاسخ

20 آبان 1404

اسمان

اسمان

چرا بعد از استفاده از ژل شستشو و کرم لامینین صورتم خشک و قرمز شده؟

سلام من دو روزه از ژل شستشوی صورت و کرم لامینین برای جوش ها استفاده میکنم نمی دونم چرا پوست صورتم رفته رفته خشک تر و قرمز تر میشه حتی صورتم خیلی می خاره خیلی هم خشک شده حتی آبرسان می زنم ولی اصلا تغییری نکرده
4
پاسخ

17 آبان 1404

مریم

مریم

چرا بعد از چند ماه از مصرف دموکسیلین هنوز پوستم قرمز و حساسه؟

سلام، من ۳،۴ هفته تحت درمان با دموکسیلین بودم و بعدش از ترمیم‌کننده سیکالفیت استفاده کردم. الان حدود ۴،۵ ماهه که درمانم تموم شده ولی هنوز یه سمت صورتم گاهی حساس میشه، قرمز و خشک میشه. دلیلش چیه؟
2
پاسخ

17 آبان 1404

زهرا بانو

زهرا بانو

پماد لایه‌ بردار سیوانجی برای لک چطوره ؟

سلام، من برای لک و کک و مک صورت قبلاً از محصولات لدورا استفاده کردم ولی خوب نشد. الان نزدیک ۵ ساله که روی گونه‌هام لک و کک و مک دارم. سنم ۴۲ ساله. علاوه بر لک‌ها، یه نقطه سفید رنگ خیلی کم‌رنگ به اندازه یه دکمه کوچیک روی گونم زده. چکار کنم؟ دکتر رفتم، پماد لایه‌بردار سیوانجی برای لک داده، به‌همراه کپسول تریسیند ۲۵۰ و کرم ضدآفتاب. آیا لک‌هام خوب میشه؟ و اینکه طریقه مصرف کرم سیوانجی چطوره؟ آیا این لک سفید صورتم ممکن هست از کمبود ویتامین D باشه چون من به متخصص پوست گفتم ایشون گفتند پیسی نیست من کمبود ویتامین D دارم والان دوماه هست روی پوستم سفید شده
4
پاسخ

8 مرداد 1404

پریوش

پریوش

سرم و لوسیون AHA خوبه؟ خاصیتش چیه؟

سرم و لوسیون AHA آیا برند معتبری هستند و اینکه چه خاصیتی دارد آیا برای خشکی پوست و تیرگی پوست و بدن مناسب هست ؟
1
پاسخ

16 آبان 1404

Raz

میخوام پوستم انقدر صاف شه که نیاز به کرم نداشته باشم

سلام لطفا راهنماییم کنید با پوست صورتم چیکار کنم تا صاف شه و بتونم بدون هیچ گونه کرمی برم بیرون
2
پاسخ

3 آبان 1404

Mn

محلول کلیندامایسین باعث تیرگی پوست میشه؟

سلام ایا محلول کلیندامایسین ۱ درصد باعث تیرگی پوست میشه یا نه چون از وقتی که برای درمان جوش هام محلول کلیندامایسین رو به کل صورتم میزنم احساس میکنم صورتم یه کوچولو تیره تر شده با اینکه ضد افتاب و ابرسان هم میزنم و تو افتاب هم نمیرم و شب ها هم سرم نیاسینامید به همراه آبرسان میزنم از میان این روتین چه چیزی باعث تیرگی پوست میشه و اینکه به مدت ۱۰ روزه که قرص آزیترومایسین ۲۵۰ هم میخورم.(البته همه این روتین به تجویز پزشک هست بجز آبرسان که شب ها بعد مصرف نیاسینامید می زنم چون پوستم بعد زدن نیاسینامید خشک میشه)
3
پاسخ

12 آبان 1404

فروزان

فروزان

شنیدم کلاژن هیدرولیز شده روی پوست اثر درمانی داره درسته؟

مصرف خوراکی کلاژن اثبات شده تاثیری روی پوست نمیزاره،اخیرا شنیدم کلاژن هیدرولیز شده اثر بخش و درمان کننده بوده بصورت مصرف موضعی ،خواستم بپرسم صحت داره ؟
4
پاسخ

8 مهر 1404

Dalileh

صورتم بعد استفاده از ژل آکنومیس میسوزه

سلام دوروز هرروز دوبار ژل آکنومیس استفاده کردم صورتم سوزش شدید داره چیکار کنم
1
پاسخ

14 آبان 1404

فاطمه

فاطمه

پوستم تیره شده چی بزنم دوباره روشن بشه؟

چه کرمی استفاده کنم پوستم روشن بشه پوستم جدیدن خیلی تیره شده خواهش میکنم
3
پاسخ

13 آبان 1404

معصومه

چه پماد ضد جوشی برای جوش روی بینی خوبه؟

روی دماغم یه جوش بزرگ در اومده.یه پماد ضد جوش خوب برای برطرف شدنش معرفی میکنید؟
2
پاسخ

13 آبان 1404

Mn

سرم نیاسینامید ژنوبایوتیک و آبرسان فیس‌ دوکس همون نسخه‌ هستن؟

سلام این ها چه دارو هایی هستن داروخانه برام سرم نیاسینامید صورتی ژنوبایوتیک و آبرسان فاقد چربی فیس دوکس دادند دارو ها رو درست دادن و همان مارک های توی نسخه هستن یا نه
1
پاسخ

13 آبان 1404

زری

زری

پوستم مختلطه چه روتینی استفاده کنم ؟

سلام پوست من مختلطه چه کرمهایی باید استفاده کنم چه ماسک‌ها وآیا بخور خوبه برام
3
پاسخ

10 آبان 1404

Mina

یه ضدآفتاب رنگی خوب میخوام که هم پوشش بده هم پوستمو برق نندازه

من پوستم چربه یه ضدآفتاب رنگی خوب میخوام که هم پوشانندگی داشته باشه هم باعث برق افتادن صورتم نشه به نظرتون از کدوم مارک بخرم که مناسب پوست چرب باشه و ظاهر مات بده؟
2
پاسخ

11 فروردین 1404

السانا

السانا

برای بستن منافذ باز پوست چه کاری باید انجام بدم؟

منافذ پوستم بازه مثه پوست پرتقال برای بستن منافذ باز پوست و باید کرد ؟
3
پاسخ

10 آبان 1404

Asna

Asna

از بین رفتن آب زیر چشم با کرم ضد لک درست میشه؟

درود و وقت بخیر ،آیا از دست رفتن آب زیر پوست مخصوصا زیر چشم در اثر استفاده از کرم ضد لک و منافذ ، در صورت قطع مصرف درست شدنی است؟
3
پاسخ

8 آبان 1404