رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نور و لیزر درمانی
نظرات درباره نور و لیزر درمانی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
507 تاپیک
فاطمه

فاطمه

جای خال‌ هام بعد لیزر صورتی و تیره شده

سلام من یه ۵ روزه خال هامو با لیزر برداشتم از کرم لافارر استفاده کردم هر دو ساعت یک بار واصلا هم آب نخورده به صورتم اما جا های صورتی و کمی تیره رو صورتم هست ایا کرم ترمیم کننده بد بوده یا هنوز زوده خوب بشه
3
پاسخ

26 آبان 1404

Nevada

Nevada

با اینکه دو سه بار نیدلینگ کردم هنوز جای جوشام خوب نشده

سلام روی پوستم جای جوش مونده باید چیکار کنم؟ خیلی عمیقه...دو سه بار میزوندلینگ هم کردم اما تاثیری نداشت
3
پاسخ

23 آبان 1404

مرجان

پنج روز از لیزر گذشته حموم کردن الان درسته یا زوده؟

سلام وقتتون بخیر دخترم لیز co2 پنج روز انجام دادند دکتر فقط گفتند در طی این چند روز فقط اب کف با صابون ملایم صورتشون بشورند و بعدش مرتب مرطوب کننده بزنند پوست، الان پوستش تو وضعیته که مشخصه زخم هاش به پوست وصل نیست ولی به خاطر مرطوب کننده به پوست چسبیده میخوام بدونم تو این شرایط حموم بره واسش مفیده؟یا هنوز صبر کنیم و جا داره که خودشون بریزن؟ البته روز چهارم یک بار حموم رفتند
4
پاسخ

23 آبان 1404

Fatemeh

Fatemeh

بعد لیزر صورتم بدتر جوش زده قرص نورم اسکین و داکسی هم دادن،

سلام وقتتون بخیر من رفتم پیش متخصص پوست صورتم جوش فعال داشت گفت برات تخلیشون میکنیم لیزر هلیوس ۳ انجام میدیم منم قبول کردم الان لیزر کردم هیچ تغیری داخل پوستم ایجاد نشده بدتر جوش هم زده بهم قرص نورم اسکین ۲۰داده گفته هفته ای یدونه بخورم الان ک داخل نت دیدم نوشته برا این قرص باید قبلش ازمایش بدی هیچ لیزری تا حداقل ۶ماه بعد روند درمان انجام ندی یه کپسول داکسی سایکلین ۱۰۰برام نوشته هرشب بخورم الان میتونین منو راهنمایی کنین چیکار کنم
7
پاسخ

22 آبان 1404

هانیه

هانیه

لیزر پیگمانته کردم ولی لکام هیچ تغییری نکرده

سلام من پارسال یبار لیزر پیگمانته صورت انجام دادم ک ۵۰ درصد لکام رفت برای بقیش امسال رفتم انجام دادم الان ک زخم ها داره ریزش میکنه میبینم ک لکام هیچ کدوم نرفته و مونده ...بخاطر چیه؟
4
پاسخ

22 آبان 1404

محمد

محمد

دلیل دونه‌ های قرمز روی بازو بدون خارش چیه؟

سلام دلیل دون دون های قرمز روی بازو چیه بدون خارشن ایا خطرناکن باید برم دکتر
2
پاسخ

19 آبان 1404

اوا

اوا

صورتم یهویی پر از جوش چرکی شده

سلام صورتم اصلا جوش نداشت اما الان وحشتناک جوش چرکی میزنه .میشه کمکم کنید
3
پاسخ

16 آبان 1404

فاطمه عباسقلی زاده

فاطمه عباسقلی زاده

لکه سفید زیر ابرو بعد از تتو یا آفتاب درمان داره؟

بادرود لکه سفید در زیر ابرو ایا درمان دارد چند تا پزشگ رفتم بعضی گفتند دراثر آفتابه بعضی گفتند در اثر پاک کردن تتو ابرو است لکه که هست در زیرهر دو ابرو می باشد وکمی هم برجسته است
2
پاسخ

18 آبان 1404

ثنا

ثنا

جای جوشام مونده واقعا راهی هست برن؟

سلام وقت بخیر ببخشید دلیل این نوع جوش چیه؟ چرا جای جوشا میمونه؟ آیا راهی هست از بین برن یا تا ابد میمونن؟ باید برم پیش دکتر حضوری؟ ممنون میشم کمکم کنید من قبلا اینا رو نداشتم بعد از کنکور اینطور شدم
2
پاسخ

17 آبان 1404

حلیمه

حلیمه

صورتم و دستام پر از لک شده چیکار کنم برطرف بشن؟

سلام صورتم دستهام لک داره بصورت خالهای کوچک و بزرگ، برای رفع این لک‌ها باید چیکار کنم؟
3
پاسخ

13 آبان 1404

آرزو

آرزو

اثر لیزر فوتونا روی پوست چقدره و ماندگاریش چطوره؟

سلام آیا لیزر فوتونا برای جوانسازی و جای جوش موثر است؟ چقد تاثیر گذاره ؟موقتی یا دائمی؟
3
پاسخ

9 آبان 1404

فاطمه

فاطمه

یه درمان قطعی برای ماه گرفتیگی روی صورتم میخوام

سلام خانمی ۴۶ساله هستم واز وقتی به دنیااومدم تاالان ماه گرفتگی مادرزادی دارم ولب هایم خیلی ورم کردن تمام صورتم کبود شده و لیزر هم کردم اماجواب نگرفتم وخیلی اذیتم میکنه .یک درمان قطعی میخوام که واقعا کمکم کنه
2
پاسخ

10 آبان 1404

Asna

Asna

مویرگ‌ های بنفش روی بینی و گونه‌هامو چجوری از بین ببرم؟

درود وقت بخیر، مویرگ‌های بنفش روی بینی و گونه‌هام رو با چه روشی میشه از بین برد؟
3
پاسخ

10 آبان 1404

مهدی

چرا یک دفعه موهام از پشت سر و صورتم داره میریزه؟

سلام، من حدود ۱۵ ساله که به خاطر بیماری ET دارو مصرف میکنم قبلاً فقط هیدروکسی اوره میخوردم ولی بعدش بدنم بهش مقاوم شد، دکتر برام اینترفرون آلفا تجویز کرد که باعث بدن‌درد شدید میشد. بعداً دارومو عوض کرد و پگافرون همراه با هیدروکسی اوره برام نوشت، یه مدت خوب بودم ولی دچار ریزش شدید مو شدم، مخصوصاً از پشت سر، سیبیل و زیر چونه الان که هیدروکسی اوره رو قطع کردم ریزش بهتر شده ولی رشد موهام تقریباً متوقف شده. میخواستم بدونم برای این وضعیت چیکار میتونم بکنم؟
2
پاسخ

3 خرداد 1404

..

چرا یک هفته بعد از سابسیژن و فرکشنال جای جوشام خوب نشده؟

برای جای جوش‌هام سابسیژن و فرکشنال رو هم‌زمان انجام دادم و الان هفت روز گذشته، جای سوختگی لیزر شروع کرده خوب شدن و سوختگی‌ها ریختن، صورتمم التهاب نداره، اما چاله‌هام هیچ تغییری نکردن. یعنی اگه پنج جلسه دیگه هم برم، ممکنه هیچ تغییری نکنه کلاً؟
2
پاسخ

4 مرداد 1404

maedeh000

maedeh000

کیست زیر پوستی خود به خود از بین میره یا باید جراحی کنم؟

من چند ساله پشت گوشم یه توده کوچیک زیر پوست حس می‌کنم که نه درد داره نه تغییری کرده. دکتر گفت کیست پوستیه و بی‌خطره، ولی از نظر ظاهری اذیتم می‌کنه. واقعاً این کیست‌های پوستی خودشون می‌رن یا فقط با جراحی کامل پاک می‌شن؟
2
پاسخ

4 مرداد 1404

مریم رضایی

مریم رضایی

سه ماه بعد از بخیه صورت بچه میشه لیزر زد؟

پسرم حدود هشت سال و نیمشه، تابستون امسال تو کلاس فوتبال آسیب دید و پایین بینیش بالای لب بخیه خورد. الان سه ماه گذشته، میخوام براش لیزر انجام بدم. الان وقت مناسبیه یا باید بیشتر صبر کنم؟
3
پاسخ

27 مهر 1404

ملیسا

ملیسا

صورتم منافذ باز و جای جوش داره چیکار کنم؟

سلام، من صورتم منافذ باز زیادی داره، موهای زاید و جوش و جای جوش دارم. چیکار کنم
3
پاسخ

8 آبان 1404

یاسمن

یاسمن

لک روی چونه بعد از روتین پوستی

سلام من از ی روتین پوستی استفاده کردم الان روی چونه لکه شده دو ماهی هست کمرنگ شده ولی پاک نشده چه کار کنم لکه رو گونه هام هم هست ولی برای روتینم نیست قبل از اون هم بوده مثل لک حاملگی
3
پاسخ

5 آبان 1404

Vance

چه کارهایی لازمه تا صورتم بشه بهترین ورژن خودش؟

چه کار های زیبایی برای صورت من لازمه تا به بهترین نسخه خود برسم . ایا بلفارو پلاستی نیاز هست ؟ بن مژه با دنباله نازک ایا به چشم من می اید؟ ایا جای منافذ صورتم با لیزر فوتونا بهتر میرود یا اوربیوم . کدام برای من پیش نهاد میشود ؟ چه تغییرات زیبایی ای صورت من نیاز دارد تا تبدیل به بهترین ورژن شود
1
پاسخ

5 آبان 1404