رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نور و لیزر درمانی
نظرات درباره نور و لیزر درمانی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
507 تاپیک
الناز اقایی

الناز اقایی

بیشتر از ۲۰ جلسه لیزر کردم ولی ماه گرفتگیم پاک نشد

سلام روزتون بخیر یه ماه گرفتگی روی صورتم هست بیست جلسه شایدم بیشتر لیزر کردم ج از وقتی دستگاه لیزر به تهران امده من رفتم انجام دادم جوابی نگرفتم خواهشن اگه راه حلی برای این مشکل من دارید ممنون میشم راهنمایی کنید ،گفتن ماه گرفتگی عروقی هست به خاطر همین لیزر خیلی جوابگو نیست بعضی جاها نقط نقط سفید شده ولی کامل پاک نمیشه
2
پاسخ

29 خرداد 1405

Mobina

بیماری ماکولار آمیلوئیدوز دارم برای درمانش چه کار هایی انجام بدم؟

من بیماری پوستی ماکولار آمیلوئیدوز دارم، از روی پشت و کمرم شروع شد، زیاد شد تا روی قفسه سینه هم اومده. دکترها گفتن درمان قطعی نداره. شما درمان قطعی واسش دارید؟ تغذیه‌م رو چجوری رعایت کنم که باعث زیاد شدن لک‌ها نشه؟ چی استفاده کنم که از بین برن؟ آخه من دختر هستم و ۲۲ سالمه و کاملا اعتماد به نفسم رو از دست دادم💔💔💔
5
پاسخ

22 تیر 1404

Hani

بعد از قطع نورم اسکین با دوز کم میتونم لیزر بدن انجام بدم؟

من از دوز پایین نورم اسکین (یک یا دو عدد در هفته) استفاده می‌کردم و الان یک ماهه که نخوردم ، اگر الان لیزر بدن انجام بدم خطرناکه؟ با توجه به اینکه مقالات جدید میگن که دوز کم تاثیری بر لیزر نداره و اینکه میتونم در طول لیزر، قرص نورم اسکین رو دوباره مصرف کنم ؟ چون مو و پوستم به شدت چربه
2
پاسخ

6 اردیبهشت 1405

اخین

اخین

بریدگی تا چه عمقی اسکار میده؟

آقای دکتر سلام.وقت بخیر.اقای دکتر ببخشید یه سوال دارم بریدگی که از لایه اپیدرم کامل عبور کند شامل اسکار می شود یا بریدگی که از لایه درم کامل عبور کند شامل اسکار می شود
3
پاسخ

22 اردیبهشت 1405

اخین

اخین

بافت اسکار تو سونوگرافی معلوم میشه؟

آقای دکتر سلام.وقت بخیر.ایا بافت اسکار در سونوگرافی مشخص میشه ؟ آقای امين دگلي سلام سونوگرافي شما با لينک زير قابل مشاهده مي باشد http://www.Mehr-Ai.com/DrMehrabi/?eid=XBPALR راديولوژي و سونوگرافي دکتر محرابي
2
پاسخ

23 اردیبهشت 1405

اخین

اخین

آیا بریدگی به عمق 0.7 میل عمیق محسوب میشه؟

سلام، وقت بخیر. ببخشید آیا بریدگی به عمق هفت دهم میل که به یک میل نمیرسه و طول سه سانت در صورت، بریدگی عمیق محسوب میشه و نیاز به بخیه کردن داره؟
3
پاسخ

23 اردیبهشت 1405

ابوالفضل

خالی که قبلاً برداشتم جاش گود و تیره شده درمانش چیه؟

سلام، من خیلی وقت پیش یه خال رو برداشتم، ولی جاش هنوز مونده. هم جای خال گود شده، هم یه‌ کم قرمز شده و هم لک قهوه‌ای روش مونده. می‌خواستم بدونم برای برطرف کردن این حالت‌ها چه درمانی مناسبه؟ باید لیزر کنم یا کرم خاصی هست که کمک کنه؟
7
پاسخ

3 فروردین 1404

سما

سما

خارش و کلویید تاج ابرو قابل درمانه؟

سلام تاج ابرو من حالت کلوییدی شده و مو در آن رشد نداره، خارش هم داره. یعنی درمان میشه؟ خیلی نگرانشم.
8
پاسخ

9 شهریور 1404

فاطمه نویدی

فاطمه نویدی

منافذ باز و جای جوش دارم پوستمم چرب و حساسی شده

لک صورت دارم منافذ باز جای جوش صورتم چربه و مختلط وحساس شده چین چروک داره
2
پاسخ

14 اردیبهشت 1405

آیناز

آیناز

جای جوش دارم و رگ های پوستم معلومه

سلام من نقطه های کوچیک از جای جوش قرمز رو گونه هام مونده و رگایی رو پوستمم معلومه چکار کنم 🥺
3
پاسخ

13 اردیبهشت 1405

سحر

سحر

درمان لک صورت و منافذ باز چجوریه؟ هزینه ش چقدره؟

سلام، من صورتم لک داره و منافذ پوستم بازه. میخوام بدونم درمانش چجوریه و هزینه ش چقدره.
1
پاسخ

2 اردیبهشت 1405

مریم

مریم

برای کک و مک و خال چی کار کنم که با یک دوره کامل بره و برنگرده؟

سلام، برای کک و مک و خال چی پیشنهاد میدین که با یک دوره کاملا بره و برگشتی نباشه؟
1
پاسخ

2 اردیبهشت 1405

مهسا عباسیان

مهسا عباسیان

برای لک و خال روی قفسه سینه و پشت بر اثر آفتاب چه دستگاهی دارید؟

سلام، برای کک مک و خال روی قفسه سینه و پشت که بر اثر آفتاب به وجود اومده دستگاهی دارید که پاک بشه؟
1
پاسخ

30 فروردین 1405

Ali

Ali

پیلینگ شیمیایی برای جای زخم قدیمی روی بدن جواب میده؟

سلام برای درمان جای زخم و خط قدیمی روی بدن میشه از روش پیلینگ شیمیایی استفاده کرد؟
1
پاسخ

30 فروردین 1405

مریم

مریم

علت لک روی گونه هام چیه و چطور میتونم از بین ببرمشون؟

با سلام روی گونه های من یکسری لک افتاده که علتش رو نمیدونم چون میتونم این لک ها رو برطرف کنم
1
پاسخ

30 فروردین 1405

زهرا

زهرا

این دونه های قرمز ساق پا و دستم چرا چند ماهه خوب نمیشه؟

چند ماه این طور دونه های قرمز روی ساق پا و دستم به وجود میاد تو کمرمم تست چند بار متخصص رفتم ولی درمان نشده علتش چیه
1
پاسخ

28 فروردین 1405

نسرین حسنی

نسرین حسنی

صورتم بعد جوش و افتابسوختگی خیلی تیره شده چیکار کنم؟

سلام، من صورتم جای جوش و افتابسوختگی شدید تیره شده و لک آورده. چیکار کنم؟ خواهشا راهنماییم کنین.
1
پاسخ

27 فروردین 1405

فاطمه

فاطمه

برای جای جوش و منافذ باز صورتم که خیلی چرپه چیکار کنم؟

سلام برای جای جوش و منافذ باز صورت ک زیاد چرپ هست ،چه روش هایی توصیه میکنید و چه روش هایی بیشتر مؤثر هستن؟
1
پاسخ

27 فروردین 1405

زهرا

زهرا

چرا گزانتلاسما زیر چشمم بعد لیزر دوباره درمیاد؟

سلام وقت بخیر ببخشید من دوسال پیش زیر چشمم یک چیزی دراومده بود رفتم دکتر پوست .گفتن گزانتلاسما هست لیزر کرد.ولی بعد از دوسال دوباره دراومد متاسفانه گفتن علتش هم تجمع چربی زیر پوستی هست. ولی چربی بدنم زیاد نیست .چرا زیر چشمم درمیاد. وقتی هم لیزر میکنن.چند ماه طول میکشه تا جاش بره.کمی هم میمونه برام معظل شده نمیدونم چی کار کنم میشه لطفا راهنمایی کنین
2
پاسخ

26 فروردین 1405

مریم

مریم

بعد فوتونا لکای صورتم بیشتر شده چیکار کنم؟

چرابعدازفوتونا صورتم بیشتر لک شده چکارکنم صورتم لکهای برطرف بشه ترمیم کننده پرودرمادل مفیده واسه لک صورت؟
1
پاسخ

26 فروردین 1405