رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نور و لیزر درمانی
نظرات درباره نور و لیزر درمانی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
507 تاپیک
سمیرا

سمیرا

لک روی سرشونه و ساق پام دارم درمان میشه؟

سلام من روی سر شانه و روی ساق پاهام و پشت گردنم لک هست آیا درمان دارد؟
2
پاسخ

28 بهمن 1404

الهام

الهام

برای جای جوش و پوست دهیدراته چی بهتره ؟

جای جوش دارم. پوست دهیدراته هست، چیکار باید بکنم؟ لیزر co2 بهتره؟ پی ار پی یا پانچ یا سابسیژن؟
1
پاسخ

27 بهمن 1404

ش

ش

لکه های قهوه ای دور سینه با لیزر میره؟

سلام تعدادی لکه دور سینه م قسمت قهو های رنگ با لیزر این لکه رو میشه پاک کرد؟
1
پاسخ

27 بهمن 1404

سارا

سارا

برای از بین بردن چاله های صورتم و جوشای سرسیاه بینی چیکار کنم؟

سلام وقتتون بخیر، برای جوش های سرسیاه بینی و چاله های صورت رفع بشه چی کار کنم؟
2
پاسخ

6 آذر 1404

خداوردی

خداوردی

جای بخیه پیشونی دختر ۷ سالمو میشه لیزر کرد؟

سلام‌من‌دخترم‌پارسال‌پشونیش‌زخم‌شد‌دکترزیبایی‌بخیه‌زده‌الان‌ی‌خط‌ریز‌مونده‌سن‌دخترم‌۷سالش‌هست‌میشه‌‌جای‌بخیه‌رولیزرکرد
5
پاسخ

22 بهمن 1404

اوا

اوا

بهترین شوینده و ترمیم کننده بعد لیزر جای جوش چیه؟

سلام بعدلیزر جای جوش از چه شوینده ای استفاده کنیم و ضدآفتاب مناسب چه ضد آفتابی است و یک ترمیم کننده خوب معرفی کنید
1
پاسخ

25 بهمن 1404

نگین

نگین

پوست حساس دارم بعد لیزر CO2 قرمزی و خارش شدید گرفتم

حدود ۲ هفته پیش لیزر c02 انجام دادم. چند روز پیش به خاطر ۲، ۳ ساعت بودن در هوای آزاد (با وجود زدن آبرسان و ضدافتاب)، صورتم شروع به خارش و قرمز شدن کرد. کرم زینک اکساید زدم و کمی از التهابش بهتر شده اما هنوز قرمزه و بدتر از همه انگار خارش بعد زینک بدتر شده. (با ذکر این نکته که کلا پوست حساسی دارم و حالت عادی هم دچار قرمزی و خارش می‌شد گهگاه)
1
پاسخ

24 بهمن 1404

Ftm

طبیعی هست دو روز بعد لیزر co2 پوسته ها جدا بشن؟

سلام من چهار روز میشه لیزر co2 انجام دادم بعضی قسمتا با درجه سه و بعضی قسمتا گفتن با درجه یک ولی بعد از دوروز اون قسمتا که درجه بیشتر داشت دلمه هاش کنده شدن و اون قسمتا که درجه کمتر بود فقط دلمه هاش سیاه شدن و کنده نشدن من فقط اروم با پنبه پاک میکردم‌ و فشاری وارد نکردم ولی چرا باید دوروزه جاهای اصل کاری کنده شن اینجوری لیزر بی فایدس مگه نه؟
1
پاسخ

24 بهمن 1404

پیمان حمزه پور

پیمان حمزه پور

لک روی بینیم اعتماد به نفسمو نابود کرده راهی هست

سلام. من بخاطر اعتیاد به متادون قیافم خیلی داغون شده. لک های زشت روی صورتم دارم و از نزدیک که قیافمو ببینن حالم بد میشه. روم نمیشه با کسی رو در رو بشم و وقتی نزدیکم میشن خیلی خجالت میکشم. منافذ پوستم خیلی بازه و لک هایی دارم که صورتمو زشت کرده. مثلا روی دماغم یه لک هست که حس میکنم خیلی بیشتر زشتم کرده. دماغمم گنده است. میخوام بدونم لک های صورتم میتونه کلا از بین بره و من یه صورت معمولی داشته باشم یا نه.
2
پاسخ

10 بهمن 1404

Mahnaz

Mahnaz

چند ساله لک قهوه ای روی پشتم افتاده و داره پخش میشه

سلام وقت بخیر پشتم ۳یا۴سال پیش یه لکه کوچیک قهوه ای افتاده بود بعد کم کم پخش شد بزرگتر شد الان چند جای دیگه از بدنمم اینجوری قهوه ای شده نمیدونید دلیلش چیه؟
1
پاسخ

21 بهمن 1404

مرضیه رمضانی

مرضیه رمضانی

جای سالک از بچگیم رو صورتم مونده

سلام خدا قوت من در کودکی دچار سالک شدم و با اینکه تحت درمان قرار گرفتم اما جای سالک هنوز باقی مونده و خب چون روی صورت هست حس بدی داره الان که ۳۷ سالمه هنوز جای زخم باقی مونده به نظرتون چیکار کنم ؟
3
پاسخ

11 دی 1404

مرجان

۴ روز بعد از لیزر CO2 صورتم خیلی میخاره

سلام ۴ روز از زمان لیزر صورت co2 گذشته و به شدت خارش داره در حدی که نتونستم شب بخوابم ایا راهکاری داره که خارش کمتر بشه؟روزی ۳ بار هم با صابون بچه صورتم را میشورم و تا الان یک بار حمام رفتم خواستم بدونم راهکاری برای پف کردن صورت داره که جای اسکارهای صورت پر بشه؟
4
پاسخ

6 دی 1404

سه جلسه پی ارپی و لیزر انجام دادم ولی هنوز صورتم فرورفتگی داره

سلام وقت بخیر من به پزشک متخصص پوست مراجعه کردم برای جای جوش و اسکار هایی که چال بودن وقرمز بودن .و دکتر ۳ جلسه پی ارپی و لیزر و سابسیژن همزمان انجام دادنو گفتن همین کافیه انتظار نداشته باش کاملا جواب بگیری .الان من راضی نیستم بازم هنوز یکمی جاشون فرورفته و قرمزه چکار کنم ؟ دیگه خسته شدم یه راهکاری بدین که کاملا صورتم صاف و یکدست بشه 😭😭😭😭
1
پاسخ

17 بهمن 1404

مانی

مانی

بعد از لیزر و مزو و پی آرپی لک صورتم بدتر شده

سلام وقت بخیر من حدود یکسال هستش که دو تا لک ملاسما روی گونه هام دارم و پنج جلسه هستش که لیزر هلیوس 3رو انجام دادم و هر جلسه همراه با اگزوزوم یا پی آرپی یا مزوژل یا جالپرو یا بلانک بی و.. ولی هیچ تاثیری رو تو رفع لکم ندیدم و به نظرم تیره تر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
3
پاسخ

13 بهمن 1404

ن.م

ن.م

همزمان با لیزر فرکشنال استفاده از پیگمنتا مشکلی نداره؟

من لیزر فراکشنال انجام دادم وهمزمان هم کپسول پیگمنتا استفاده کردم.واز ترمیم کننده استفاده کردم والان فقط ابرسان و ضد افتاب استفاده می کنم. الان از لیزرم دو هفته می گذره ولی پوستم خیلی زبر وخشن شده آیا این امر طبیعی هست؟ باید مدام از ترمیم کننده استفاده کنم؟
1
پاسخ

16 بهمن 1404

فاطمه

فاطمه

برای ترکای قدیمی و سفید شکم چیکار میشه کرد؟

بهترین راه حل برای درمان ترک قدیمی و سفید پوستی شکم چیست و چه کاری میتوان انجام داد
5
پاسخ

12 بهمن 1404

فاطمه

فاطمه

چندتا جای جوش سیاه رو صورتم مونده

سلام خسته نباشید من روی صورتم چندین جا جای جوش دارم که تبدیل به سیاهی شده. واقعا داره اذیتم میکنه، با چه روشی اینا از بین میره؟
3
پاسخ

11 بهمن 1404

سمیه

سمیه

چندتا خال سفید رو صورتم دارم درمانش چیه؟

سلام وقت بخیر. من ۴۲ سال سن دارم و تقریبااز ده سال پیش تا الان چند تا خال سفید تو صورت من درومده علتش چی می تونه باشه و درمانش چیه.؟؟.واینکه اشکال نداره مثل خال بسوزانیم. ؟
2
پاسخ

16 دی 1404

آناهیتا

آناهیتا

لیزر pdl برای قرمزی جای زخم صورت بچه جواب میده؟

لیزر pdl برای از بین بردن قرمزی جای زخم صورت کودک مناسب است؟؟؟ یا لیزر اربیوم؟؟ واقعا جواب میده؟ قرمزی جای زخم را از بین میبره؟ رنگ پوست خود کودک برمیگردد؟؟ یا ممکنه با لیزر قرمزی جای زخم لک بشه یا بدتر بشه؟؟
2
پاسخ

17 دی 1404

پری

پری

لکه های قهوه ای زیر بغلم ۸ ساله هست و با لیزر هم نرفته

سلام من زیر بغلم حدود ۸ ساله لکه های قهوه ای در اومده به تعداد زیاد دکترم رفتم گفت که خال هست ۶ جلسه لیزر کیوسوئیچ انجام دادم نرفت درمان دیگه ای نداره؟
7
پاسخ

9 بهمن 1404