رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نور و لیزر درمانی
نظرات درباره نور و لیزر درمانی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
507 تاپیک

یکتا

اسکار و فرورفتگی بعد لیفت ابرو رو چجوری درمان کنم؟

سلام وقت بخیر، حدود ۵ ماهه لیفت دایرکت ابرو انجام دادم، کنار ابرو بعد از جراحی عفونت کرد و بعدش گوشت اضافه آورد که دو بار آمپول تریا زدم، الان یه اسکار برجسته و یه جای تحلیل‌رفته کنار دم ابرو ایجاد شده. می‌خواستم بدونم با روش‌های غیرجراحی خوب میشه یا باید جراحی ترمیمی انجام بدم؟
2
پاسخ

31 تیر 1404

هنرمند

هنرمند

بوتاکس بهتره یا فیلر واسه چروک دور لب؟

کسی می‌دونه واسه چروک‌های دور لب، چه روشی طبیعی‌تر و کم‌خطرتره؟ بوتاکس خوبه یا فیلر بهتر جواب می‌ده؟ نمی‌خوام لبم فرم عجیب بگیره، فقط می‌خوام اون خط‌های ریز محو شه. تجربه کسی بوده که طبیعی دراومده باشه؟
3
پاسخ

30 تیر 1404

البی

برای درمان منافذ باز صورتم چه راهی زود جواب میده؟

صورتم منافذ باز و سوراخ‌های بزرگی داره، با چه راهی درمان میشه؟ میخوام زود نتیجه بگیرم. لیزر خوبه ؟
3
پاسخ

29 تیر 1404

Reza

لک های صورتم با کرم هایی که استفاده کردم درمان نشد

سلام، من هر کاری میکنم لک‌های صورتم، مخصوصاً پیشونی، برطرف نمیشن. خیلی داروها مثل سرم روشن‌کننده حاوی آربوتین و کرم روشن‌کننده حاوی هیدروکینون استفاده کردم.
3
پاسخ

27 تیر 1404

رها سروری

درمان جوش چرکی و جای جوش چال شده روی گونه

سلام، پسرم ۱۸ سالشه، خیلی جوش چرکی میزنه و جوشاشو هم زیاد دستکاری میکنه، جاشون مونده و چال شده. بهترین درمان چیه؟ بیشتر روی گونه‌هاشه. ممنون.
3
پاسخ

26 تیر 1404

زهرا

اول سابسیژن کنم یا لیزر CO2 برای جای جوش بهتره؟

سلام. ببخشید میخواستم بدونم برای جای جوش اول باید سابسیژن کردیا لیزر CO2?
3
پاسخ

26 تیر 1404

یا حسین

چیکار کنم لکه‌ های قهوه‌ ای جای جوش بره؟

برای رفع جای جوش که به صورت لکه‌های قهوه‌ای روی پوست هست، چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟
3
پاسخ

25 تیر 1404

رضا

اگه کک و مک از سن پایین شروع شده باشه ار اف نانو جواب میده؟

ار اف نانو برای کک و مک خوبه و چند درصد جواب میده ۲۰ سالمه و کک ومکم از سن ۴ سالگی شروع شد فقط ناحیه صورت زیاد هست
4
پاسخ

23 تیر 1404

آرش

یه خراش کوچیک روی صورتم افتاده جاش میمونه؟

من خراش کوچیک روی پوست صورتم دارم آیا میمونه روی صورتم ‌
2
پاسخ

25 تیر 1404

موسوی

جای جوشای قدیمی از نوجوانی تا الان که 41 سالمه مونده

جای جوش‌هام از سن نوجوانی تا الان که ۴۱ سالمه مونده، چیکار کنم؟ اکثر جوش‌هام زمان پریودی روی کنار خط خنده‌ی لب‌ها و چونه‌م بیشتره. بین لپ و گوشم هم سیاهی کمرنگی وجود داره، به اندازه شصت دست.
3
پاسخ

23 تیر 1404

...

جوش زیرپوستی روی چونم دفعه سومه که برمیگرده؟

سلام من یه جوش زیرپوستی رو چونه زدم سفته درد میکنه و اینو قبللا دقیقا همین جا داشتم این سومین باره دفعه های قبلی اب گرم میگرفتم میرفت ولی هی ررمیگرده میگم نکنه که چون نمیزارم چرکش خالی بشه هی برمیگرده ؟
3
پاسخ

23 تیر 1404

ایمان

برای لک جوش پیشونی و جوشای ریز گونه‌ هام چیکار کنم؟

پیشونیم لک جوش مونده و گونه‌هام پر جوش ریز و همرنگ پوستم شده، چیکار کنم؟ فکر کنم زیر پوستی‌ان.
3
پاسخ

23 تیر 1404

مهسا

راه درمان این عارضه پوستیم چیه؟

این چه عارضه پوستی و درمانش چیست ؟ منافذ باز هستش یا جای جوش ؟ با تونر یا اسکراپ از بین میره ؟
4
پاسخ

17 تیر 1404

پویا

علت ایجاد خال های جدید روی بدن و صورتم چیه؟

برای خالا‌یی که رو صورتم و بدنم در حال زدن هست، باید چیکار کنم؟ ممکنه مشکل از بدنم باشه که اینجوری خال می‌زنم؟ ممکنه بخاطر آفتاب باشه؟
4
پاسخ

20 تیر 1404

خانم قوام خو

جوش و التهاب صورت بعد از اصلاح

سلام خسته نباشید، صورتم بعد از اصلاح بشدت التهاب میشه، بعد از چند روز جوش می‌زنه. تو رو خدا بهم کمک کنید، راه حلی دارین بهم بگید؟
3
پاسخ

20 تیر 1404

غزل

غزل

رگ های ریز پشت پام رگ های عنکبوتیه یا واریس؟

چند وقتیه روی پاهام، مخصوصاً پشت ساق، یه سری رگ ریز بنفش‌رنگ دیده می‌شن، مثل تار عنکبوت پخش شدن. درد ندارن ولی ظاهرشون اذیتم می‌کنه. نمی‌دونم اینا رگ‌های عنکبوتی هستن یا واریس؟ فرقشون چیه و اصلاً لازمه درمانشون کنم؟
3
پاسخ

16 تیر 1404

bita

بعد مصرف نورم اسکین چیکار کنم جای جوشام اسکار نشه؟

من نورم اسکین مصرف میکنم ولی با توجه به تجربه‌ها متوجه شدم جای بعضی جوش‌ها فرورفته میشه. الان خیلی نگرانم جای جوش‌های منم اسکار بشه. چه روتین پوستی باید داشته باشم؟ ترمیم‌کننده لاروش یا التیا ۳۴۵ خوبه استفاده کنم؟ یا ترمیم‌کننده‌های ایرانی؟
8
پاسخ

13 تیر 1404

ایدا مرا دپور

درمانی برای جای جوش و لک هست؟

برای لک و جای جوش هم درمانی هست؟
2
پاسخ

19 تیر 1404

رویا

برای درمان جای جوش هام هر کار کردم نتیجه ای نگرفتم

سلام وقت بخیر لیزر سابسیژن.میکرو. سی او.انجام دادم ولی بی فایده بوده. سوتینگ هم استفاده میکنم.
3
پاسخ

17 تیر 1404

الینا1390

الینا1390

عقب رفتن خط رویش مو قابل برگشت هست؟

چند ماهیه متوجه شدم خط رویش موی پیشونیم داره کم‌کم عقب می‌ره، مخصوصاً دو طرف شقیقه‌هام حسابی خالی شده. به‌نظرتون این عقب رفتن خط رویش مو قابل برگشت هست یا باید به فکر درمان‌های دائمی مثل کاشت مو باشم؟
3
پاسخ

18 تیر 1404