رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نور و لیزر درمانی
نظرات درباره نور و لیزر درمانی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
507 تاپیک

F

لکه های تیره و خارش‌ دار رو بازوم از چیه؟

سلام خسته نباشین، ببخشید بازو و ساق دستم لک افتاده، پوستم تیره شده از شونه تا مچ دستم. اول کم بود، الان احساس میکنم داره زیاد میشه. لک‌های بازوم، لک‌های دون‌دون سیاه‌ان، دقیقا از محل رشد موهای بازوم هستن. خارش هم داره.
4
پاسخ

1 مرداد 1404

Milad

مراقبت دارویی بعد از لیزر فرکشنال چطوریه؟

بعد از لیزر co2 فرکشنال، داروها تا چه مدت باید بمونن و با چی باید شست‌وشو داد؟
3
پاسخ

5 مرداد 1404

دل آرا74

دل آرا74

کرم و روغن واقعاً سلولیتو کم می‌کنن؟

واسه درمان سلولیت واقعاً کرم‌ و روغن‌ها اثری دارن؟ یا فقط یه حس نرمی و گرمی به پوست می‌دن و بعدش هیچ فرقی نمی‌کنه؟ من چندتا محصول خریدم ولی نمی‌دونم ارزش داره ادامه بدم یا فقط تبلیغاته
3
پاسخ

3 مرداد 1404

ثنا

هم راکوتان می‌خورم هم صورتم پرلک شده چطوری برطرفش کنم؟

سلام، من دو سال و خورده‌ای هست که راکوتان مصرف می‌کنم و حدود یک ماه کرم ضد لک دست‌ساز استفاده کردم. با قطع مصرف، همه صورتم یک‌تکه لکه‌های قرمز و تیره آورده. از طرفی الان هم راکوتان مصرف می‌کنم چون جوش می‌زنم. چی‌کار کنم لک‌های تیره و قرمز صورتم خوب بشه؟
4
پاسخ

3 مرداد 1404

maryam985

maryam985

علت ریزش موی سکه ای پسرم چیه ؟

پسرم ۸ سالشه و از چند وقت پیش دیدم یه دایره کوچیک بی‌مو روی سرش ایجاد شده. دکتر جان، این ریزش سکه‌ای تو بچه‌ها نشونه مشکل خاصیه؟ آیا استرس یا حساسیت می‌تونه باعثش بشه یا باید حتماً از نظر سیستم ایمنی بررسی بشه؟
3
پاسخ

10 مرداد 1404

س- رنجبر

س- رنجبر

لیزر یا کرم؟ برای کک و مک صورتم چی بهتره؟

چند وقتیه دنبال روش‌هایی برای از بین بردن کک و مک صورتم هستم. خیلیا می‌گن لیزر خوبه، بعضیا هم کرم روشن‌کننده پیشنهاد می‌کنن. واقعاً کدومش موثرتره؟ و اینکه لیزر برای همه نوع پوست جواب می‌ده یا ممکنه باعث لک و مشکل بشه بعدش؟
3
پاسخ

10 مرداد 1404

مهرناز

چه روتینی برای پوست خشک با جای زخم مناسبه؟

برای جای اسکار و پوست خشک و دهیدراته‌ی خانم ۳۲ سال چه فیشیال و روتینی خوبه؟
3
پاسخ

9 مرداد 1404

یلدا

کرم یا درمانی برای از بین بردن میلیا زیر چشم هست؟

سلام، زیر هر دو چشمم تعداد زیادی میلیا زده، رنگ پوست صورتم هستن. به دکتر مراجعه کردم، با دستگاه یه تعدادی رو سوزوندن ولی جواب نداد. آیا درمان دیگه‌ای هست؟ کرم یا پمادی که برطرفش کنه؟ ممنون از راهنماییتون.
3
پاسخ

9 مرداد 1404

1996mmm

1996mmm

چندتا خال سطحی جدید روی بازوم دراومده طبیعیه؟

چندتا خال سطحی جدید روی بازوم پیدا شده که قبلاً نبود. شکلشونم معمولیه ولی نمی‌دونم طبیعیه یا نه. این طبیعیه که تو بزرگسالی خال سطحی جدید ظاهر شه؟ یا باید بررسی شه که مبادا یه چیزی پشتشه؟
3
پاسخ

7 مرداد 1404

تمنا

بعد تخلیه تورم داخل بینی زخمم خوب نمیشه چی بزنم؟

سلام، من نزدیک یک ماهه که پیرسینگ بینی زدم و دیدم از داخل به اندازه‌ی یک نقطه تورم کرده و سفته. تخلیه کردم ولی جای زخمش خوب نمیشه. چیکار کنم و چی استفاده کنم؟
3
پاسخ

7 مرداد 1404

ذوالفقاری

ذوالفقاری

کلوئید بعد پیرسینگ خودش از بین میره خود به خود؟

من از وقتی پیرسینگ بینی زدم، یه کلوئید کوچیک زده کنار سوراخش که اصلاً نمی‌ره، هر چی هم پماد زدم بی‌فایده بود. می‌خواستم بدونم کلوئیدهایی که بعد پیرسینگ یا زخم کوچیک درمیاد، خودش می‌ره یا باید حتماً لیزر یا تزریق کرد؟
3
پاسخ

6 مرداد 1404

rojin6104

rojin6104

لیزر برای جای قدیمی بخیه اثر داره ؟

یه بخیه قدیمی روی پام دارم که بعد از سال‌ها هنوز جاش مونده و تیره‌ست. کسی گفت لیزر جواب می‌ده ولی نمی‌دونم واسه اسکار قدیمی هم جواب می‌ده یا فقط رو اسکارای تازه اثر داره. واقعاً لیزر واسه جای زخم قدیمی فایده داره یا نه؟
3
پاسخ

6 مرداد 1404

...

جوش زیرپوستی داشتم ترکیده چیکار کنم جاش لک نشه؟

سلام، من دیروز یه جوش زیرپوستی روی چونم زدم که خیلی بزرگ بود و سفت، فشارش دادم هرچند میدونستم کار اشتباهیه و چرکش تا حدودی خالی شد ولی زخم شد. دیشب پماد کالاندولا بهش زدم که سریع‌تر زخمش خوب بشه. الان امروز صبح که بیدار شدم دیگه جوش زیرپوستی نیست، نه درد میکنه نه دیگه التهاب داره، فقط مثل زخم شده و سیاه شده جاش. تقریباً چند روز طول می‌کشه خوب بشه؟ و همین پماد کالاندولا بزنم خوبه؟ میخوام لک نشه.
3
پاسخ

24 تیر 1404

..

برای از بین بردن دونه های سیاه روی بینیم چیکار کنم ؟

واسه از بین بردن دونه‌های سیاه روی بینیم چیکار کنم؟ با پاک‌سازی و چسب بینی و اینا از بین نمیرن؟
3
پاسخ

2 مرداد 1404

فاطمه اصفهانی

فاطمه اصفهانی

جای جوشام با کرم ضد لک خوب نمیشه باید برم لیزر؟

من برای جای جوش کرم ضد لک استفاده کردم ولی حس می‌کنم خیلی کند پیش می‌ره، یکی دو ماهه که هیچی تغییر نکرده. واقعاً اینا زمان‌برن یا باید از یه محصول قوی‌تر یا درمان کلینیکی مثل لیزر استفاده کنم؟ نمی‌دونم چقدر باید صبر کنم.
3
پاسخ

1 مرداد 1404

لیلییییییییی

لیلییییییییی

واقعاً دستکاری جوش باعث میشه جاش بمونه؟

واقعاً این حرف درسته که اگه جوش رو دستکاری کنی جاش می‌مونه؟ من بعضی وقتا نمی‌تونم جلوی خودمو بگیرم، مخصوصاً وقتی جوش چرکیه. ولی بعدش استرس می‌گیرم که نکنه جاش بمونه یا لک شه.
3
پاسخ

31 تیر 1404

فرناز گلی

فرناز گلی

بدون عمل میشه افتادگی پوست شکم بعد بارداری رو درست کرد؟

من بعد از بارداری دوم، پوست شکمم کاملاً شل و چروک شده. هرچی روغن و کرم سفت‌کننده زدم، هیچ فرقی نکرد. سنم ۳۵ ساله‌ست و نمی‌خوام برم سمت جراحی ابدومینوپلاستی. آیا دستگاه‌های غیرجراحی واقعاً پوستو جمع می‌کنن یا فقط تبلیغاته؟
3
پاسخ

31 تیر 1404

Hessam

چطور آکنه های سفید روی پیشونیم رو از بین ببرم

یه سری آکنه سفید روی پیشونیم هستند، اینا را فشار میدم در نمیان، چیکار کنم از بین برن؟
3
پاسخ

31 تیر 1404

didar

چطور رگه های قرمز روی پوست صورتم رو از بین ببرم

رگه‌های قرمز روی پوست صورتم دارم، چکار انجام بدم و چه دارویی مصرف کنم که خوب بشه؟
3
پاسخ

31 تیر 1404

یا حسین

لوسیون میلیتور میتونه جای جوش‌ هامو کم کنه؟

باسلام. آیا لوسیون ضدجوش میلیتور برای رفع جای جوش قهوه‌ای مناسب است؟ شما چه پیشنهادی دارید؟ واقعاً از دست این لکه‌ها خسته شدم، لطفاً راهنمایی کنید.
3
پاسخ

31 تیر 1404