292 تاپیک
مشرقی - فی
عمیق شدن خط خنده در 34 سالگی
من ۳۴ سالمه و چند وقته خط خندم خیلی مشخص شده، مخصوصاً وقتی آرایش میکنم کرمپودر جمع میشه توش. این طبیعیه تو این سن یا به خاطر خشکی پوسته یا افتادگی صورت؟ دنبال یه راه مؤثرم که محوش کنه، نه اینکه فقط با آرایش بپوشونمش.
3
پاسخ
15 مرداد 1404
yasamin86
آیا بوتاکس یا لیفت ابرو برای دختر ۱۸ ساله ضرر داره؟
دخترم ۱۸ سالشه و ابروهاش خیلی بیحالت و صاف هستن. با اینکه بقیه اجزای صورتش خیلی خوبن ولی همین باعث شده چهرهش همیشه خسته به نظر بیاد. آیا تو این سن میشه با روشهایی مثل لمینت، بوتاکس یا لیفت موقت بهش کمک کرد بدون اینکه آسیبی بزنه؟
3
پاسخ
14 مرداد 1404
الهیاری
راهکار برای افزایش ماندگاری بوتاکس خطوط پنجه کلاغی چیه؟
من چند ساله بوتاکس میزنم برای پنجه کلاغی، ولی هر بار بعد ۳ ماه اثرش از بین میره و خطوط دوباره برمیگردن. این طبیعیه یا بدنم مقاوم شده؟ راهی هست که موندگاری بوتاکس برای این ناحیه بیشتر بشه؟
3
پاسخ
14 مرداد 1404
نورافکن0912
چه راه حلی برای بیشتر شدن ماندگاری بوتاکس پیشنهاد میدید؟
من حدود دو سال پیش یک بار بوتاکس زدم برای خط اخم ولی خیلی زود اثرش رفت و حس کردم تغییری نکرد. الان خط اخمم از قبل هم عمیقتر شده. ممکنه بدنم به بوتاکس مقاوم شده باشه یا نوع موادش خوب نبوده؟ چه راهحلی پیشنهاد میکنین که ماندگاری بیشتری داشته باشه؟
4
پاسخ
14 مرداد 1404
رادان
برای سفت و روشن شدن پوستم چیکار کنم ؟
سلام برای سفت شدن پوست و روشن شدن چیکار کنیم؟ یه روش عالی میخام که پوستم عالی بشه.
3
پاسخ
14 مرداد 1404
nafiseh96
پوست صورتم یهویی شل و پرچین شده هایفوتراپی بهتره یا تزریق؟
من یه خانم ۴۵ سالم و احساس میکنم تو این یکی دو سال اخیر پوست صورتم یکدفعه شل و چروکدار شده، مخصوصاً زیر چشمهام و گردنم. برای این نوع چین و چروکهای عمیقتر چه روشی رو پیشنهاد میکنین؟ تزریق بهتره یا دستگاههای لیفت مثل هایفوتراپی؟
3
پاسخ
13 مرداد 1404
هانا
تغییرات هورمونی و کبدی رو بررسی کردم سالم بود مشکل پوستم ازچیه؟
سلام، من از کرم ویتامین سی استفاده میکردم. یه روز ضدآفتاب نزدم، روز بعد دور دهانم چروک شد. دیگه کرم نزدم. چند روز بعد یه طرف صورتم جوش زیرپوستی زد و درد میکرد (نه خارش). بعد از اون از کرم اوره اگزوفارما استفاده کردم، خشکی پوست برطرف شد. بعد دکتر بهم آداپالن و کرم ترمیمکننده داد. سه شب آداپالن استفاده کردم، ولی طرف دیگه صورتم چندتا فرورفتگی ایجاد شد. مصرف آداپالن رو قطع کردم. چند روز بعد صورتم لک زد، با اینکه بیرون هم نرفتم، لکها دارن زیاد میشن و کنار لکها مویرگ هم دیده میشه. بعدش روی پیشونیم خط چروک افتاد و دور چشمام بهشدت تیره شده. تغییرات هورمونی و کبدی رو بررسی کردم و سالم بودن. میشه بفرمایید مشکل چیه و درمانش چیه؟
4
پاسخ
6 مرداد 1404
نفيسه 😊
پوست دکلته ام پر چروک شده چطور درمان میشه کرد؟
سلام، من ۴۴ سالمه و تازگیا متوجه شدم پوست قسمت دکلتهم، مخصوصاً بالای سینه، وقتی میخوابم یا لباس یقهباز میپوشم، پر از چروکای ریز شده. قبلاً همچین چیزی نداشتم. میخواستم بدونم این چروکا قابل برگشت هستن یا فقط با لیزر و کارای جدی برطرف میشن؟
4
پاسخ
24 تیر 1404
Erfan
چهرم نیاز به چه تغییری داره؟
این عکس منه. نظرتون در موردش چیه و اینکه آیا نیاز به تغییری داره یا نه؟
7
پاسخ
20 خرداد 1404
Saeed
بهترین روش برای جوان سازی صورتم چیه ؟
برای جوانسازی صورت چکار کنم که صورتم جوانتر و شادابتر باشه؟ بهترین روش؟
7
پاسخ
23 تیر 1404
**مرجان**
لبام باریکه و لبخندم لثه ایه ژل لب کمکی میکنه؟
لبخند لثهای دارم ولی خود لبهام باریک و جمعان، انگار کل تمرکز صورت میره روی لثه. میخواستم بدونم با تزریق ژل یا فیلر لب میشه تا حدی این مدل لبخند رو متعادل کرد یا نه تأثیر چندانی نداره؟
3
پاسخ
1 مرداد 1404
اعظم
واسه رفع غبغب و چروک صورت چه کارایی میشه کرد؟
برای خط خنده، چروک پیشونی چکار باید بکنم؟ حتی غبغب دارم و اخم بین ابرو هم دارم
3
پاسخ
10 مرداد 1404
طراوت
چجوری میشه پوست صورتمو بعد از لاغری بدون جراحی سفت کنم؟
من یه دختر ۳۴ سالهام و بعد از کاهش وزن شدید، پوستم مخصوصاً تو ناحیه گردن و گونه یهجورایی آویزون شده. قبلاً صورتم خیلی پر بود، ولی الان احساس میکنم خط فکم محو شده و چهرم سندار شده. راهی هست بدون جراحی فرم صورتمو برگردونم؟
3
پاسخ
8 مرداد 1404
marzieh
میشه با اصلاح سبک زندگی چروکای استرسی پوستو از بین برد؟
پوستم همیشه صاف بود ولی یه مدت که استرس داشتم و خوابم بهم ریخته بود، دیدم پیشونیم و دور دهنم پر از چین و چروک ریز شده. ممکنه اینا برگردن به حالت قبل اگه سبک زندگیمو درست کنم؟ یا دیگه موندگارن؟
3
پاسخ
7 مرداد 1404
مرضیه خرسندی
برای بهتر شدن چهرم چه فیلر یا عملی مناسبه؟
چه کارهایی میتونم انجام بدم جهت بهتر شدن چهرم از نظر فیلر یا عمل؟
8
پاسخ
26 تیر 1404
سارا
جهت انجام بوتاکس با چه شماره ای تماس بگیرم ؟
سلام وقت بخیر دکتر جهت انجام بوتاکس با چ شماره ای تماس بگیرم؟ تشکر
6
پاسخ
5 مرداد 1404
yasaman592
چرا با اینکه مراقب پوستم هستم باز داره شل میشه؟
چه چیزایی باعث میشه قابلیت ارتجاعی پوست زودتر از بین بره؟ من نه زیاد آفتاب میگیرم نه آرایش سنگین میکنم، ولی بازم حس میکنم پوستم داره شل میشه. ممکنه رژیم یا خواب یا استرس هم تأثیر داشته باشه؟ اگه آره، چجوری میشه جلوشو گرفت؟
3
پاسخ
31 تیر 1404
هنرمند
بوتاکس بهتره یا فیلر واسه چروک دور لب؟
کسی میدونه واسه چروکهای دور لب، چه روشی طبیعیتر و کمخطرتره؟ بوتاکس خوبه یا فیلر بهتر جواب میده؟ نمیخوام لبم فرم عجیب بگیره، فقط میخوام اون خطهای ریز محو شه. تجربه کسی بوده که طبیعی دراومده باشه؟
3
پاسخ
30 تیر 1404
هانیه
بعد بوتاکس ابروهام حالت خشن و عصبی پیدا کرده
من بوتاکس انجام دادم و ابروهام حالت خشن گرفته و عصبی. کجا نباید تزریق بشه که اینجوری نباشم؟
3
پاسخ
29 تیر 1404
نفیسه
افتادگی پیشونی و ابرو مامانم دیدش رو هم کم کرده
مادرم ۵۸ سالشه و افتادگی پیشونی و ابروهاش خیلی شدید شده، جوری که حتی روی دید چشمش هم کمی تأثیر گذاشته. آیا لازمه برای این مدل افتادگی جراحی انجام بشه یا میشه با روشهایی مثل لیفت با نخ یا بوتاکس هم کمک کرد؟
3
پاسخ
28 تیر 1404

