292 تاپیک
شکوفه
پوست دکلته ام حالت افتاده و چروک پیدا کرده
پوست قسمت دکلتهم (اون ناحیه بین گردن و سینه) تازگیا یه حالتی پیدا کرده که انگار کش اومده یا چروکیده شده، مخصوصاً وقتی لباس یقهباز میپوشم خیلی توی ذوق میزنه. نمیدونم این افتادگی طبیعییه یا باید جدی گرفته بشه؟
3
پاسخ
27 تیر 1404
rainbow88
دنبال یه روش موندگار برای خط اندوه میگردم که مصنوعی نباشه
کسی میدونه واسه خط اندوه چه روشهایی واقعاً جواب میده؟ بعضیا میگن فیلر خوبه، بعضیا میگن نخ لیفت بهتره. من نمیخوام صورتم مصنوعی بشه، دنبال یه راهیم که هم طبیعی باشه، هم ماندگار باشه، نه اینکه هی بخواد تمدید شه.
3
پاسخ
27 تیر 1404
عزیزدلم
درمان و پیشگیری خط اخم ناشی از استرس چیه؟
هرچی بیشتر استرس میگیرم، بیشتر اخم میکنم و الان خط اخمم کاملاً مونده رو صورتم، حتی آرایش هم خوب نمیتونه بپوشونهش. برای اینکه خط اخم دائمی نشه و بیشتر از این عمیق نشه، باید چه درمانی رو شروع کنم؟ پیشگیری هم ممکنه؟
3
پاسخ
27 تیر 1404
khalili1388
برای بالا بردن و قوس دادن به ابروهای افتاده چه راهی بهتره؟
صورتم بیحالت به نظر میرسه چون ابروهام افتاده و کاملاً صافه، انگار هیچ قوس یا فرمی ندارن. به نظرتون روشهایی مثل لیفت با نخ یا بوتاکس برای فرم دادن به ابروهای بیحالت مؤثرن؟ و اینکه ماندگاریشون چقدره؟
3
پاسخ
27 تیر 1404
ثنا
دور لبم چین و چروک افتاده با اینکه سیگار نمیکشم
من اهل سیگار نیستم ولی با این حال اطراف لبم کلی چروک ریز افتاده و ظاهر خستهای بهم میده. کرم و بالم لب استفاده میکنم ولی فرقی نمیکنه. واقعاً راه مؤثری هست که به بهبود این چروکهای لب کمک کنه؟
3
پاسخ
27 تیر 1404
محمد
خط اخمم عمیقه راهی برای از بین بردنش هست؟
سلام وقت بخیر. آیا خط اخم عمیق راه حلی داره؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید. ممنونم
3
پاسخ
24 تیر 1404
زینب تبریزی
فقط جراحیه که لبخند لثه ای رو درست میکنه یا راه ساده تری هم هست؟
من وقتی میخندم خیلی از لثههام پیدا میشن و این لبخند لثهای واقعاً اعتماد به نفسمو پایین آورده، مخصوصاً توی عکسها. خیلی وقته دنبال راهی میگردم که این حالت اصلاح بشه بدون اینکه لبخندم مصنوعی شه. آیا فقط جراحی جواب میده یا روشهای سادهتر هم هست؟
2
پاسخ
22 تیر 1404
M
شیردهی به کودک 20 روزه بعد از تزریق بوتاکس
سلام دیروز بوتاکس انجام دادم و بچه ۲۰ روزه دارم ،تا کی نباید بهش شیر بدم؟؟؟، نمیدونستم ضرر داره خیلی نگرانم چون بعد از تزریق ک رفتم خونه بهش شیر دادم🥺
6
پاسخ
20 تیر 1404
عبدالحسینی
قطره آپراکلونیدین به درد دوبینی بعد بوتاکس میخوره؟
سلام وقت به خیر برای دوبینی بعد از بوتاکس استفاده قطره آپراکلونیدین فایده ای داره ؟
4
پاسخ
20 تیر 1404
PERAN_AK1366
کرم ضد چروک برای من جواب میده یا بوتاکس بزنم؟
من ۳۵ سالمه و تازه متوجه شدم خطهای ریزی اطراف چشم و پیشونیم افتاده که قبلاً نبودن. فکر نمیکردم اینقدر زود دچار چین و چروک بشم! میخواستم بدونم واقعاً تو این سن میشه با کرم یا درمانای خفیف این چروکها رو از بین برد یا حتماً باید برم سراغ روشهایی مثل بوتاکس؟
4
پاسخ
19 تیر 1404
مامان جون هلن♥️
بوتاکس برای خطوط پنجه کلاغی اطراف چشمهام کافیه؟
من ۳۵ سالمه و یه مدته خطوط پنجه کلاغی اطراف چشمهام کاملاً مشخص شدن، مخصوصاً موقع خندیدن خیلی دیده میشن. میخواستم بدونم برای این خطوط ریز ولی ثابت، بوتاکس کافیه یا لازمه روش دیگهای مثل میکرونیدلینگ هم کنارش انجام بدم؟
4
پاسخ
18 تیر 1404
Bahar
چه راهی غیر از تاتو و فیبروز برای لیفت و پرپشت شدن ابرو هست؟
من همیشه ابروهام کمپشت و بیحالت بوده، ولی الان با بالا رفتن سن دیگه کاملاً افتاده و بیروح به نظر میرسه. میخواستم بدونم برای اینکه ابروها حالتدار و لیفتشده به نظر بیان، غیر از تاتو و فیبروز، چه روشهای پزشکی یا درمانی مؤثری وجود داره؟
3
پاسخ
18 تیر 1404
whooooliii
روش طبیعی برای بالا بردن ابرو در۴۳ سالگی
من ۴۳ سالمه و مدتیه حس میکنم ابروهام نسبت به قبل افتاده و باعث شده چشمهام همیشه خسته یا ناراحت بهنظر برسن. میخواستم بدونم برای افتادگی پیشانی و ابرو تو این سن، چه روشهایی هست که طبیعی و بدون عمل باشه ولی اثرش مشخص باشه؟
4
پاسخ
18 تیر 1404
elhamhasanzad🌺
خط اخم بین ابروم عمیقه بوتاکس کافیه یا فیلر هم لازمه؟
من ۳۷ سالمه و چند ساله یه خط اخم عمیق بین ابروهام افتاده که حتی وقتی اخم نمیکنم هم معلومه. بهنظرتون الان فقط بوتاکس کافیه برای رفعش یا چون عمیق شده باید فیلر هم همزمان تزریق کنم تا صاف شه؟
4
پاسخ
18 تیر 1404
مبینا اشتری
عمیق شدن خط خنده در اثر حرف زدن و خندیدن
من هر وقت میخندم یا حتی حرف میزنم، خط خندهم خیلی میافته و وقتی صورتم آرومه هم هنوز یه ردی ازش هست. میخواستم بدونم این خط خنده واقعاً از خندیدن زیاد میافته یا به خاطر شل شدن پوست و سنه؟ چون حس میکنم تازه داره عمیقتر میشه و نگرانم.
6
پاسخ
15 تیر 1404
دختر-باران
چین و چروک ریز دور چشم در 32 سالگی طبیعیه؟
من ۳۲ سالمه و تازگیا یه سری چین و چروک ریز دور چشم و پیشونیم دیدم که قبلاً اصلاً نبود. نمیدونم این طبیعیه تو این سن یا زوده واسه شروعش؟ اگه همینطور پیش بره چند سال دیگه خیلی بدتر میشه، واقعاً باید از الان اقدام کنم یا هنوز وقت دارم؟
5
پاسخ
15 تیر 1404
شیدا
خوردن قرص فلوکونازول و پاورفیت بعد بوتاکس
خوردن قرص پاورفیت بعد بوتاکس مشکلی به وجود نمیاره؟ خوردن کپسول فلوکونازول چه طور؟
4
پاسخ
9 تیر 1404
Saha
خط خنده هم با تکرار بوتاکس مثل خط اخم محو میشه؟
سلام وقتتون به خیر. شنیدم میگن با تکرار بوتاکس برای خط اخم، کمکم و به مرور عمق خط اخم کمتر میشه. آیا با تکرار بوتاکس، خط خنده هم همچین چیزی اتفاق نمیفته که عمق خط خنده به مرور زمان کمتر بشه؟
3
پاسخ
7 تیر 1404
maryam
بوتاکس برای میگرن مزمن جواب میده؟
سلام، ۲۷ سالمه. از ۱۷ سالگی سردرد هر روز و هر صبح دارم. شدید نیس، اما مزمن بودنش روی زندگیم تاثیر زیادی گذاشته. درضمن اگه بعد از ظهر بخوابم بهتر میشه. دو ساله پیگیر درمان شدم. یه تشخیص میگرن دادن دکترا. سه دکتر رفتم و قرصهایی مثل میراگل گیاهی، نورتریپتیلین و پروپرانولول دادن که هیچ اثری نداشته. روپاکین دادن که به دکتر گفتم در حال حاضر درس میخونم، این خوابآلودگی میاره برای من و کلاً مصرف نکردم. به تازگی هم اسنترا و متورال دکتر داده و مصرف هر شب ناپروکسن. به نظر شما اینا تاثیر دارن؟ چون ظاهراً اینا ربطی به میگرن ندارن و ناپروکسن هم مسکنه نه درمان. ممنون میشم راهنمایی کنید. آیا بوتاکس برای من فایده داره؟
2
پاسخ
25 خرداد 1404
هاله
۳۸ سالمه و وسط ابروم گود شده و خط اخم دارم
سلام، ۳۸ سالمه و وسط ابروم گود شده و خط اخم دارم. دو ساله انواع بوتاکس رو امتحان کردم، ولی هیچ تاثیری نداشته. این موضوع اعتماد به نفسمو کاملاً از بین برده. ممنون میشم راهنمایی کنید که چه روش دیگهای برای برطرف کردنش وجود داره؟
12
پاسخ
5 اسفند 1403

