4 تاپیک
علبرضا
5 ساله ریزش موی شقیقه و جلوی سر دارم
سلام وقت بخیر ریزش مو نزدیک ۵ سال دارم قسمت شقیقه وجلوی سر و همیشه با شامپو بچه شستشو میکنم حس سوزش وگرمی وانگار تار مثل نیش حس میکنم اگر با تاید شستشو میکنم یک روز کامل حس نرمی راحتی بدون ریزش میگذرد والان۴۰روز از فیناستراید مصرف میکنم لطف بفرمایید درمان چی هست تشکر
6
پاسخ
11 خرداد 1405
ملیکا
با کش لیفت گیره ای موهای شقیقه ام خالی شده چیکار کنم؟
من موهامو. انقد با کش لیفت گیره ای کشیدم یه قسمتی از موهای شقیقم خالی شده چیکار کنم
1
پاسخ
24 اسفند 1404
Morteza Yazdandoust
از کجا بفهمم ریزش موهام ژنتیکیه یا نه ؟
موهای من از پشت هنوز خوبن ولی از شقیقهها و فرق سر خیلی خالی شدن، میترسم طاسی الگوی مردونه باشه. چجوری میتونم مطمئن بشم این ریزش مو ژنتیکیه یا نه؟ و اگه ژنتیکی باشه راه درمانش فقط کاشت موئه یا دارو هم جواب میده؟
3
پاسخ
22 شهریور 1404
علی اکبر
درمان ریزش مو شقیقه در 23 سالگی
من ۲۳ سالمه و ریزش مو تو ناحیه شقیقههام دارم، اینطوری خالی شده. میخواستم بدونم چه دارویی باید مصرف کنم و چه شامپویی استفاده کنم که موهام دوباره دربیاد؟ امکان رویش مجدد هست یا باید روش خاصی استفاده کنم؟
3
پاسخ
9 فروردین 1404

