26 تاپیک
محدثه
چرا بینیم بعد عمل انقدر کوچیک و خوکی شده؟
ی پنج روزی میشه عمل کردم ولی نمیتونم بپذیرم این حجم از خوکی بودن و کوچیک بودن عادی باشه بینی من ی بینی گوشتی و پهن بود الان خیلی کوچیک سربالا و تیز شده عادیه؟
3
پاسخ
13 آبان 1404
فرشاد قائمی
عمل بینی گوشتی ارزش داره یا برمیگرده؟
سلام خسته نباشید ایا عمل بینی گوشتی و پهن کار درستی است ایا احتمال برگشت دارد
3
پاسخ
5 آبان 1404
الهام
امکان داره نوک بینی گوشتی بعد از ۷ ماه جمع تر بشه؟
سلام، ماه هفتم بعد جراحی هستم و بینیم انگار اصلا جراحی نشده و خیلی طبیعیه و اصلا شباهتی به بینی عملی نداره. آیا ممکنه از این به بعد تغییر کنه یا حداقل نوکش جمعتر شه؟ بینیم گوشتی بوده.
5
پاسخ
12 شهریور 1404
هادی
چرا بعد تزریق کورتون ورم بینی گوشتی من دوباره برگشته؟
وقت بخیر. شش ماه و دو هفته از عمل بینیم گذشته. برای نوبت شش ماه معاینه داشتم و آقای دکتر کورتون تزریق کرد. نتیجهش توی این دو هفته عالی بود، بینیم جمعتر شد و نوک بینیم بالا رفت و بهتر شد. اما توی یکی دو روز اخیر نمیدونم چرا حالت و ورم بینیم دوباره برگشته، نوک بینیم افتاده به سمت پایین و کلی ورم کرده، دقیقاً مثل قبل از تزریق کورتون. بینی من گوشتی و چربه. امکان داره راهنمایی کنید؟
3
پاسخ
31 مرداد 1404
zahra
بینیم حالت افتاده داره
سلام همگی من بینیم خیلی حالت افتاده داره و نوکش هم خیلی گوشتی هست به نظرتون عمل کنم؟اصلا تغییری می کنم؟
5
پاسخ
4 مرداد 1403
shadi
جراحی قوز بینی گوشتی
سلام من قوز بینیم رو دوست ندارم. دو تا دکترم رفتم میگن چون گوشتی حساب میشه اگه عملکنی خیلی تغییر نمی کنی. واقعا قابل عمل کردن نیست بینی من؟
5
پاسخ
5 مرداد 1403

