رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد عمل بینی گوشتی
نظرات درباره عمل بینی گوشتی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
26 تاپیک
محدثه

محدثه

چرا بینیم بعد عمل انقدر کوچیک و خوکی شده؟

ی پنج روزی میشه عمل کردم ولی نمیتونم بپذیرم این حجم از خوکی بودن و کوچیک بودن عادی باشه بینی من ی بینی گوشتی و پهن بود الان خیلی کوچیک سربالا و تیز شده عادیه؟
3
پاسخ

13 آبان 1404

فرشاد قائمی

فرشاد قائمی

عمل بینی گوشتی ارزش داره یا برمیگرده؟

سلام خسته نباشید ایا عمل بینی گوشتی و پهن کار درستی است ایا احتمال برگشت دارد
3
پاسخ

5 آبان 1404

الهام

امکان داره نوک بینی گوشتی بعد از ۷ ماه جمع‌ تر بشه؟

سلام، ماه هفتم بعد جراحی هستم و بینیم انگار اصلا جراحی نشده و خیلی طبیعیه و اصلا شباهتی به بینی عملی نداره. آیا ممکنه از این به بعد تغییر کنه یا حداقل نوکش جمع‌تر شه؟ بینیم گوشتی بوده.
5
پاسخ

12 شهریور 1404

هادی

چرا بعد تزریق کورتون ورم بینی گوشتی من دوباره برگشته؟

وقت بخیر. شش ماه و دو هفته از عمل بینیم گذشته. برای نوبت شش ماه معاینه داشتم و آقای دکتر کورتون تزریق کرد. نتیجه‌ش توی این دو هفته عالی بود، بینیم جمع‌تر شد و نوک بینیم بالا رفت و بهتر شد. اما توی یکی دو روز اخیر نمی‌دونم چرا حالت و ورم بینیم دوباره برگشته، نوک بینیم افتاده به سمت پایین و کلی ورم کرده، دقیقاً مثل قبل از تزریق کورتون. بینی من گوشتی و چربه. امکان داره راهنمایی کنید؟
3
پاسخ

31 مرداد 1404

zahra

zahra

بینیم حالت افتاده داره

سلام همگی من بینیم خیلی حالت افتاده داره و نوکش هم خیلی گوشتی هست به نظرتون عمل کنم؟اصلا تغییری می کنم؟
5
پاسخ

4 مرداد 1403

shadi

جراحی قوز بینی گوشتی

سلام من قوز بینیم رو دوست ندارم. دو تا دکترم رفتم میگن چون گوشتی حساب میشه اگه عمل‌کنی خیلی تغییر نمی کنی. واقعا قابل عمل کردن نیست بینی من؟
5
پاسخ

5 مرداد 1403