رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نور و لیزر درمانی
نظرات درباره نور و لیزر درمانی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
507 تاپیک

مهدی ایدری

جوش‌ های قرمز زیر بازو دست و مچ پام بیشتر شده و خارش دارم

سلام خسته نباشید من چند روزه که روی دست زیر بازوم و مچ پام تعدادی جوش قرمز رنگ کوچیک زده شبیه همون چیزی که تو عکسم مشاهده میکنید نگرانم کرده و پیش متخصصم رفتم ولی الان دو روزه که احساس میکنم بدتر شده و نسبت به قبل بهتر نشده کمی هم خارش دارم.
4
پاسخ

17 اردیبهشت 1404

نجمه حسینی

صورتم مدت‌ هاست جوش میزنه و خوب نمیشه باید چیکار کنم؟

سلام من خیلی وقته صورتم جوش میزنه و هر کاری کردم خوب نشده میتونید راهنماییم کنید که باید چیکار کنم؟ ممنون میشم.
7
پاسخ

17 اردیبهشت 1404

رومینا

خال صورتمو لیزر کردم الان فقط قرمزی مونده چی بزنم زود تر خوب شه؟

سلام وقت بخیر من تقریبا ۲۶ روزه که خال صورتم و با دستگاه لیزر سوزوندم و جاش قرمز مونده، اصلا زخم گودی و التهاب نداره فقط قرمز مونده، برای رفع قرمزی چی پیشنهاد میدین ک سریع جواب بده؟
6
پاسخ

14 اردیبهشت 1404

پیمان

موهام سفید و کم‌ پشت شده چی کار کنم بهتر شه؟

سلام برای سفیدی موی سر راهکاری هست؟ و اینکه برای پرپشت شدن موهام باید چیکار کنم؟
5
پاسخ

15 اردیبهشت 1404

فارسی

صورتم لک و جای جوش داره با پاکسازی بهتر میشه یا باید درمان دیگه‌ ای انجام بدم؟

سلام. برای پوست صورتم که جای جوش و لک داره، پاکسازی جواب می‌ده؟ بعضی از لک‌ها و جای جوش‌ها قدیمی‌ان. به نظرتون با پاکسازی بهتر می‌شن یا درمان دیگه‌ای لازمه؟
5
پاسخ

14 اردیبهشت 1404

دنیا

چرا با اینکه از ژل ضد جوش نوتروژینا استفاده میکنم جوش‌هام بیشتر شدن؟

سلام من از ژل ضد جوش نوتروژینا استفاده میکنم ولی بیشتر جوش میزنم با اینکه روزی دو بار مصرف میکنم و بعدش ابرسان میزنم.
2
پاسخ

14 اردیبهشت 1404

ارشیا

جوش‌ هام با مصرف دارو بهتر نمیشه و وسط سرم هم خالی شده

من چند وقته جوش و آکنه میزنم داخل سرم رفتم دکتر و شامپو ضد قارچ و قطره آفی کلوزون تجویز کرد ولی وقتی استفاده نمیکنم دوباره جوش میزنم همچنین جوش‌ هایی توی ناحیه صورت پیشانی سرشانه و پشت دارم. الان ۱۹ سال دارم و به خاطر جوش‌ ها بعضی نقاط سرم خالی شده به‌ ویژه وسط سرم دکتر گفت که ممکنه کمبود زینک داشته باشم و پیشنهاد کرد مکمل ویتامین بخورم. آیا این توصیه درسته؟
4
پاسخ

11 اردیبهشت 1404

محمد

چرا با وجود درمان های مختلف ریزش موهام قطع نمیشه؟

سلام من ریزش موی شدید دارم و جنس موهام چربه تقریباً از همه نوع مکمل مثل مولتی‌ ویتامین‌ ها زینک و حتی آمپول بیوتین استفاده کردم اما هیچ نتیجه‌ ای نگرفتم. مدتیه از شامپوی پرایم هم استفاده میکنم ولی احساس میکنم ریزش موهام بیشتر شده ممنون میشم راهنماییم کنید.
4
پاسخ

13 اردیبهشت 1404

فاطمه

راهکار از بین بردن جای عینک روی بینی ۵ ماه بعد از عمل بینی

سلام قبل از عمل بینی حدود ۵ ساعت در روز عینک طبی میزدم و رد عینک روی بینیم مونده بود الان حدود ۵ ماه از عمل بینیم میگذره ولی هنوز جای رد عینک روی بینی مشخصه و از بین نرفته آیا روشی هست که بتونم این رد رو کامل از بین ببرم؟
3
پاسخ

13 اردیبهشت 1404

مرضیه

سوختگی صورت و گردن با آب جوش رو چطور درمانش کنم؟

سلام وقت بخیر، من ۹ روز پیش صورت و گردنم با آب جوش سوخت. الان خیلی درد داره و قرمزی و تا حدی تورم داره. چه درمانی پیشنهاد می‌کنید؟
8
پاسخ

29 فروردین 1404

سحر

چطور میتونم تیرگی و سفتی جای سوختگی قدیمی پام رو کمتر کنم؟

در دو سالگی دچار سوختگی با آب جوش در ناحیه ران پا شدم عمل گرافت پوستی برام انجام شده و در کودکی هم از ورق سیلیکونی استفاده کردم. الان جای سوختگی هنوز کمی تیره و سفت مونده میخواستم بدونم چه روش‌ هایی برای بهبود ظاهر پوست و کاهش تیرگی و سفتی وجود داره؟
4
پاسخ

13 اردیبهشت 1404

آزیتا

برای سوختگی که از سال 96 به جا مونده به چه درمان‌ هایی نیاز داره؟

سلام، من از آذربایجان غربی مزاحم میشم. داداش من سال 96 در اثر یک حادثه دچار سوختگی شدید شد. الان از بازو تا سر انگشتش گوشت اضافی به خاطر سوختگی رشد کرده. متاسفانه در این حادثه یک خواهر و یک برادرمو از دست دادم و بابام هم با دیدن وضعیت داداشم، یاد خاطرات اون شب می‌افته و افسرده شده. خواستم بدونم برای درمان وضعیت داداشم چه پیشنهادی دارید؟ همچنین از لحاظ روحی چطور می‌تونم کمک کنم تا حال بابا و داداشم بهتر بشه؟ چون واقعا دیگه تحمل ضربه‌های بیشتر رو ندارم. 🙏😭
3
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

سجاد

جوش‌ های قرمز روی پاهام بیشتر شده دلیلش چی میتونه باشه؟

سلام من چند وقتی هست که جوش‌ های ریز قرمز روی پاهام در اومده قبلاً کم بود و خشک میشد اما الان بیشتر شده و حتی روی زانو و پشت زانو هم ظاهر شده. دلیلش چیه و باید چیکار کنم؟
6
پاسخ

8 اردیبهشت 1404

............

خارش و دونه‌ های قرمز پوستم بهتر شده ولی حالا لک های قهوه‌ ای دارم دلیلش چیه؟

سلام، من مدتیه که خارش پوستی دارم. پشت زانو و ران‌هام لک‌های قهوه‌ای بدون درد و خارش ظاهر شدن. مخصوصاً موقع استرس و شب‌ها، دونه‌های قرمزی درمیاد که بعد از خارش، ملتهب می‌شن. دکتر برام پماد دست‌ساز، پماد تاکرولیموس و قرص سیتریزین تجویز کرد و گفت احتمال بیماری خودایمنی هست. بعد از مصرف داروها، خارش خیلی بهتر شده ولی لک‌ها بیشتر شدن و حالا روی بازو، زیر سینه، اطراف کشاله ران و پشت زانو هم لک‌های قهوه‌ای ایجاد شده. یه آزمایش چکاپ خونی هم دادم. می‌خواستم بدونم نتیجه آزمایشم چی نشون می‌ده؟
2
پاسخ

15 فروردین 1404

ازیتا

ترس از درد سابسیژن برای جای جوش دارم روش‌ های دیگه‌ ای برای درمان هست؟

سلام من روی صورتم جای جوش دارم و یکی از دکترها گفته سابسیژن میتونه مؤثر باشه. ولی من از دردش خیلی میترسم. آیا راهی برای کاهش درد یا روش دیگه‌ای برای درمان وجود داره که پیشنهاد بدید؟
5
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

میلاد محمودی

بعد از بیماری سالک میشه جای زخم‌ ها و فرورفتگی‌ ها رو ترمیم کرد؟

سلام میخواستم بپرسم آیا میشه آثار جامانده از بیماری سالک روی صورتم رو ترمیم کرد و فرورفتگی‌ هایی که ایجاد شده رو برطرف کرد؟
6
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

لیلا

لیلا

دور لبم به خاطر استفاده از ژیلت تیرگی ایجاد شده

سلام وقت بخیر من دور لبم به خاطر استفاده از ژیلت برای اصلاح دچار لک و تیرگی شده لطفاً راهنمایی کنین برای درمانش چی کار باید بکنم؟
5
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

لیلا

لیلا

پوست چرب و حساس دارم دنبال یه روتینم که باعث جوش و قرمزی نشه

سلام من پوستم چرب و مستعد آکنست منافذم هم بازه و صورتم دچار لک و قرمزی و التهاب میشه گاهی اونقدر قرمز میشه که میسوزه برای بیرون رفتن مجبورم از سی‌ سی کرم رنگی استفاده کنم. شب‌ ها هم از میسلار واتر و شوینده مخصوص پوست چرب استفاده میکنم میخواستم بدونم روتین فعلیم درسته یا نه؟ ممنون میشم یه روتین مناسب برام معرفی کنین که باعث جوش و قرمزی و سوزش پوستم نشه.
2
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

علیزاده

چطور میشه اسکار واکسن که از بچگی روی بازوم مونده رو درمان کرد؟

سلام من یه اسکار از جای واکسن که از دوران کودکی تا الان که ۱۹ سالم هست روی بازوم مونده. هیچ درمانی براش انجام ندادم. به نظر شما بهترین راه درمانش چیه؟
3
پاسخ

9 اردیبهشت 1404

کامران

دون‌ های قرمزی روی ساق پام دارم که نه درد دارن نه سوزش درمانش چیه؟

سلام، من نزدیک به شش ماهه که دون دون‌های قرمزی روی ساق پا و بیشتر مچ پام دارم. این دون‌ها خارش و سوزش ندارن و تب هم ندارم، ولی خیلی ذهنم رو درگیر کرده. ممکنه لطفاً راهنمایی کنید؟ ممنون میشم.
13
پاسخ

3 اردیبهشت 1404