28 تاپیک
بهاره وکیلیان
پارگی پروتز درد داره یا ممکنه بدون علامت باشه ؟
حدود ۷ ساله پروتز دارم و تازگیا یه جور درد خفیف و کشیدگی حس میکنم، مخصوصاً وقتی به پهلو میخوابم. یه بار هم حس کردم زیر پوست یه حالت گودی ایجاد شده. میخواستم بدونم اگه پروتز پاره بشه، حتماً باید درد شدید داشته باشیم یا ممکنه بیعلامت باشه؟
2
پاسخ
6 مرداد 1404
ممتاز درگاهی
سفت شدن یه طرف باسن بعد پروتز طبیعیه؟
من ۳۱ سالمه و حدود دو سال پیش پروتز باسن گذاشتم، ولی یه مدته احساس میکنم سمت راستم یهجورایی سفت و غیرطبیعی شده، مخصوصاً وقتی میشینم یا به پهلو میخوابم. میترسم پارگی یا جابهجایی باشه. این نشونهها طبیعیان یا جای نگرانی داره؟
4
پاسخ
31 تیر 1404
صابر آزاد
چجوری میتونم عضلات باسنم رو تقویت و بزرگ کنم ؟
من یه پسر ۳۰ سالهم و راستش از کوچیکی باسنم خیلی ناراحتم. همیشه حس میکنم توی لباس خوب نمیشینه و باعث شده فرم کلی بدنم صاف و بچگانه بهنظر بیاد. باشگاه هم رفتم ولی هیچ تغییری نکرد. واقعاً میشه عضلات این ناحیه رو تقویت کرد یا نه؟
2
پاسخ
10 مرداد 1404
niloufar
چیکار کنم شل شدن باسنم بعد زایمان معلوم نباشه؟
من همیشه باسنم خیلی خوشفرم بود، ولی بعد از زایمان دوم (الان ۳ ماه گذشته)، حس میکنم افتاده و یهجور حالت شل و آویزون گرفته. حتی وقتی لباس تنمه این افتادگی معلومه و اذیتم میکنه. نمیدونم تمرین خاصی لازمه یا درمان دیگهای داره؟
3
پاسخ
3 مرداد 1404
happy
حتی وقتی چاق میشم هم باسنم تخت و صاف میمونه
سلام. ۲۳ سالمه و از وقتی یادمه باسنم خیلی کوچیک بوده، طوری که حتی وقتی وزنم بالا میره یا رانهام چاق میشن، باز باسنم تخت و صاف میمونه. خیلی اذیتم میکنه چون فرم بدنم نامتوازنه. راهی هست که واقعاً بزرگتر بشه یا فقط عمل جواب میده؟
3
پاسخ
28 تیر 1404
moon
بعد از لاغری باسنم حالت افتاده پیدا کرده
من ۲۹ سالمه و بعد از اینکه حدود ۱۲ کیلو وزن کم کردم، حس میکنم باسنم حسابی افتاده و حالت گرد و سفتی که قبلاً داشت رو از دست داده. ورزش سبک تو خونه انجام میدم ولی هیچ تغییری نکرده. واقعاً راهی هست برگرده فرم قبل؟
3
پاسخ
27 تیر 1404
غزل
چطور بدون عمل باسن رو بزرگ و خوش فرم کنم؟
سلام خسته نباشید، برای بزرگ شدن و خوشفرم شدن باسن چیکار باید بکنم؟ چون شرایط عمل ندارم، راهکار طبیعی چی پیشنهاد میکنید؟
3
پاسخ
7 اردیبهشت 1404
هانیه - ن
پروتز باسنو چند وقت بعد باید عوض کرد؟
می خوام بدونم که اگه پروتز باسن بذارم و از اندازه ش خوشم نیاد می تونم بعد از چند وقت اندازه ش رو عوض کنم یا اینکه قابل تعویض نیست دیگه؟
2
پاسخ
23 اردیبهشت 1403

