رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد پینچ بینی
نظرات درباره پینچ بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
1 تاپیک

فریال

فرورفتگی بالای پره های بینی دوماه بعد از عمل

با سلام.... من حدود دو ماهه عمل بینی انجام دادم. موقع تعویض چسب متوجه شدم ک دو طرف بالای پره هام داره حالت پینچ میشه و اندازه یه عدس فرورفته شده. خیلی نگران شدم، خودم احتمال دادم شاید چسب اشتباه زدم. اگه چند روز چسب نزنم، فرورفته ها برطرف میشه؟ دائمی نمونه؟
9
پاسخ

11 دی 1403