رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد بینی مردانه
نظرات درباره بینی مردانه را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
2 تاپیک
محمد

محمد

میشه بینی رو بدون گذاشتن پروتز تراش داد؟

سلام میشه بینی منو تراش بدید و پروتز استفاد نکنید فقط تراش بدید و مردونه باشه
1
پاسخ

14 آبان 1404

Ali

بینی گوشتی دارم و میخوام شکل مردونه بگیره

سلام، من میخوام برای عمل بینی اقدام کنم. ساختار بینی من بیشتر گوشتی هست و یک مقدار انحراف توی تیغه بینیم وجود داره و مقداری هم افتادگی نوک بینی. یه بینی مردونه میخوام داشته باشم. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
3
پاسخ

11 اسفند 1403