رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد ژل نامرغوب
نظرات درباره ژل نامرغوب را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
1 تاپیک

Marjan

چرا فیلر لبم بعد از ۲۰ روز و دو بار تزریق آنزیم همچنان باقی مونده؟

سلام، من ۲۰ روز بعد از تزریق فیلر لب، آنزیم زدم ولی هنوز از بین نرفته و لبم همون‌ طور اردکی مونده. ژلی که تزریق کرده بودم نامرغوب بود و تا حالا دوبار آنزیم زدم اما تغییری نکرده. چیکار باید بکنم؟
8
پاسخ

23 اسفند 1403