رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد فیلر لب با مارک نورامیس
نظرات درباره فیلر لب با مارک نورامیس را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
1 تاپیک

حدیثه

بعد از تزریق فیلر لب با برند جدید حالا درد و ورم دارم عادیه یا باید کاری کنم؟

سلام خسته نباشید من دو هفته پیش فیلر لب با مارک نورامیس زدم و امروز برای ترمیم از مارک eptq تزریق کردم. به نظر شما این کار ایرادی داره؟ آیا درد و ورمی که بعد از تزریق دارم طبیعیه؟
3
پاسخ

26 اسفند 1403