رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد خنده بعد از عمل بینی
نظرات درباره خنده بعد از عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
21 تاپیک

نیایش

بینیم بزرگ و افتادس میخوام دوباره عمل کنم

سلام بینیمو چند سال پیش عمل کردم ولی اصلا راضی نیستم هم بزرگه هم افتادست هم دوتیکست هم اصلا قشنگ نیست مخصوصا وقتی میخندم حتی اعتماد به نفس عکس گرفتنم ندارم اگه دوباره عمل کنم کوچیک و خوش فرم و طبیعی میشه؟یا غیر از عمل راهی نیست که ازین وضعیت دربیاد؟
6
پاسخ

14 مهر 1403