1 تاپیک
lara
تزریق ژل لب تو ۱۴ سالگی مشکلی ایجاد میکنه؟
سلام وقت بخیر من ۱۴ سالمه، لبم خیلی کوچیکه و دوست دارم ژل لب بزنم. میخواستم بدونم توی این سن عوارضی نداره؟ خطری نداره برام؟
2
پاسخ
4 فروردین 1404

پاسخ پزشکان
تحلیل هوشمند
تجربه کاربران
سوال خود را بپرسید
lara
4 فروردین 1404