رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد انحراف چشم
نظرات درباره انحراف چشم را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
30 تاپیک

M

انحراف چشمم بعد عمل برگشته عمل دوم جواب میده یا نه؟

سلام من 18 سالمه. از بچگی انحراف چشم داشتم. دو سال پیش رفتم دکتر، گفت چشمت تنبل شده و دید برگشت‌ناپذیره ولی برای انحراف میشه عمل کرد. عمل انجام شد و چشم صاف شد ولی بعد از دو ماه کامل برگشت. الان دکتر میگه اگه دوباره عمل کنی باز هم برمیگرده. من چندین بار سعی به خودکشی کردم، وضعم خیلی بده. لطفاً یه چیزی بگید. آیا عمل دوم میتونه انحراف رو برطرف کنه؟ آیا راه دیگه‌ای هست که جلوی برگشت انحراف بعد عمل رو بگیره؟ دید چشم منحرف خیلی خیلی کمه.
2
پاسخ

23 شهریور 1404

م

ممکنه بلفاروپلاستی باعث انحراف چشم بشه؟

با سلام و احترام آیا بعد بلفارو پلاستی ممکن هست که انحراف چشم پیدا کرد؟
3
پاسخ

19 شهریور 1404

Ibi

چرا فقط دو هفته بعد از عمل استرابیسم دوباره چشمم کج شده؟

سلام من تقریبا دو هفته پیش عمل استرابیسم داشتم بعد عملم دکتر خیلی از عملش راضی بود خلاصه گفت تا ابد برات برگشت نمیخوره این عمل امروز از خواب بیدار شدم رفتم ب صورتم اب بزنم میبینم ای بابا چشام باز لوچی گرفتن حالا من موندم این همه فکر و ناراحتی خب اگه باز حدقل دو سه ماه یا شش ماه نتیجه میداد عاقلانه بود دو هفته نشده باز برگشت خورده کسی هست برام توضیح بده چون واقعا هم ناراحتم هم سردرگم.
2
پاسخ

14 اردیبهشت 1404

H.A.B

H.A.B

عمل انحراف چشم دائمیه یا ممکنه دوباره برگرده؟

یه سوالی داشتم درباره عمل جراحی برای درمان انحراف چشم. آیا این عمل دائمیه یا ممکنه بعد از چند سال دوباره چشم برگرده به حالت قبل؟ و اینکه دوران نقاهت و ریسکش زیاده یا نه؟
2
پاسخ

17 شهریور 1404

فاطمه

چه زمانی بعد عمل انحراف چشم لنز گذاشتن بی‌ خطره؟

سلام، بعد از عمل انحراف چشم تا چند ماه نباید از لنز استفاده کرد؟ اصلا میتونم دیگه از لنز استفاده کنم یا خیر؟
2
پاسخ

13 شهریور 1404

rouhani1371

rouhani1371

چشم بچه‌ ام بعضی وقتا میره داخل طبیعیه یا انحراف داره؟

بچه‌ی من الان سه سالشه و بعضی وقتا حس می‌کنم یه چشمش یه‌کم می‌ره داخل، ولی همیشه اینطور نیست. ممکنه انحراف چشم باشه یا فقط توهم من باشه؟ لازمه حتماً ببرمش چشم‌پزشکی یا صبر کنم تا بیشتر بزرگ شه؟
2
پاسخ

5 مرداد 1404

زینب

عمل انحراف چشم درد داره؟ خیلی میترسم

سلام وقت بخیر، من یکشنبه ۵ مرداد عمل انحراف چشم دارم. میخواستم ببینم چجوری هست؟ درد داره؟ چون خیلی میترسم. بعد عمل میتونم برم حموم؟ یا باید صبر کنم من از عمل کردن خیلی میترسم واسترس دارم
2
پاسخ

27 تیر 1404

Nafas823

Nafas823

درمان انحراف چشم در 30 سالگی

من از بچگی یه مقدار انحراف چشم داشتم ولی خیلی کم بود، الان که وارد دهه سی شدم حس می‌کنم بیشتر شده، مخصوصاً وقتی خسته‌م یا به یه نقطه زیاد زل می‌زنم، یکی از چشم‌هام منحرف میشه. می‌خواستم بدونم آیا این قابل درمانه یا توی این سن دیگه فایده نداره کاری کنم؟
2
پاسخ

20 تیر 1404

معصومه

27 روز پس از جراحی انحراف چشم چرا پلکم سنگین شده؟

سلام، من 27 روز پیش جراحی انحراف چشم انجام دادم، ولی الان می‌بینم که پلک بالاییم سنگین شده و چشمم کامل باز نمی‌شه. آیا این مشکل با گذشت زمان خوب می‌شه یا نه؟ همچنین می‌خواستم بدونم امکان داره چشم دیگرم رو هم جراحی کنم تا هر دو چشمم یک اندازه بشن؟ چند وقت بعد از عمل انحراف یک چشم می‌توانم چشم دیگر رو هم جراحی کنم؟
7
پاسخ

17 فروردین 1404

رونیا

انحراف چشم بعد از عمل بینی

من میخوام عمل کنم بینیمو توی عوارض بعد عمل دیدم یکی از عوارضی که بعضی جاها بهش اشاره شدن انحراف توی حالت چشمهاست تغییر حالت چشم ممکنه رخ بده بعد از عمل بینی؟ این یه مقدار نگرانم کرده نمیدونم این تغییر ک میگن موقتیه یا دائمیه یا اصلا پیش نمیاد یا نادره یا چی؟ کسی تجربه داره که بعد از عمل احساس کرده باشه چشماش نامتقارن شدن یه مقدار انحراف پیدا کردن؟
4
پاسخ

21 بهمن 1403