1 تاپیک
Seti
الان که یه ماه از عمل بینیم گذشته بستن گن غبغب اشکالی نداره؟
میشه بعد از یک ماه از عمل بینی گن ساکشن غبغب رو بست؟ مشکلی برای بینی پیش نمیاد؟
2
پاسخ
3 فروردین 1404

پاسخ پزشکان
تحلیل هوشمند
تجربه کاربران
سوال خود را بپرسید
Seti
3 فروردین 1404