رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد کاشت ابرو
نظرات درباره کاشت ابرو را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
64 تاپیک
Bahar

Bahar

چه راهی غیر از تاتو و فیبروز برای لیفت و پرپشت شدن ابرو هست؟

من همیشه ابروهام کم‌پشت و بی‌حالت بوده، ولی الان با بالا رفتن سن دیگه کاملاً افتاده و بی‌روح به نظر می‌رسه. می‌خواستم بدونم برای اینکه ابروها حالت‌دار و لیفت‌شده به نظر بیان، غیر از تاتو و فیبروز، چه روش‌های پزشکی یا درمانی مؤثری وجود داره؟
3
پاسخ

18 تیر 1404

ارزوغزل

مصرف قرص فیتو بعد از کاشت ابرو در زمان شیردهی برای بچم خطرناکه؟

سلام من کاشت ابرو انجام دادم و به من گفته شده که باید قرص فیتو مصرف کنم ولی من الان شیر میدم و دخترم یک سال و پنج ماهشه آیا مصرف این قرص برای دخترم ضرری نداره؟
4
پاسخ

8 اردیبهشت 1404

ترنم

میشه بدون کاشت و با پوست خیلی چرب ابروهای خالی رو پرتر کرد؟

ابروهای من مشکین ولی خیلی کم‌پشت هستن، مخصوصاً قسمت تاج ابروهام تقریباً خالیه. چون پوستم خیلییی چربه، روش‌هایی مثل میکروبلیدینگ یا فیبروز اصلاً برام جواب نمیده. می‌خواستم بدونم راهی هست که بدون کاشت، بتونم ابروهام رو پرتر کنم؟ مثلاً دارو، سرم تقویتی یا روش دیگه‌ای؟
5
پاسخ

6 فروردین 1404

مانا

مانا

کاشت ابرو نیاز به ترمیم داره؟

سلام دوستان وقتتون بخیر کسایی که کاشت ابرو انجام دادن میشه بگن که نیاز به ترمیم دوباره داره یا نه؟ و اگر داره چند وقت به چند وقت باید انجام داد ممنون.
1
پاسخ

6 تیر 1403