64 تاپیک
Bahar
چه راهی غیر از تاتو و فیبروز برای لیفت و پرپشت شدن ابرو هست؟
من همیشه ابروهام کمپشت و بیحالت بوده، ولی الان با بالا رفتن سن دیگه کاملاً افتاده و بیروح به نظر میرسه. میخواستم بدونم برای اینکه ابروها حالتدار و لیفتشده به نظر بیان، غیر از تاتو و فیبروز، چه روشهای پزشکی یا درمانی مؤثری وجود داره؟
3
پاسخ
18 تیر 1404
ارزوغزل
مصرف قرص فیتو بعد از کاشت ابرو در زمان شیردهی برای بچم خطرناکه؟
سلام من کاشت ابرو انجام دادم و به من گفته شده که باید قرص فیتو مصرف کنم ولی من الان شیر میدم و دخترم یک سال و پنج ماهشه آیا مصرف این قرص برای دخترم ضرری نداره؟
4
پاسخ
8 اردیبهشت 1404
ترنم
میشه بدون کاشت و با پوست خیلی چرب ابروهای خالی رو پرتر کرد؟
ابروهای من مشکین ولی خیلی کمپشت هستن، مخصوصاً قسمت تاج ابروهام تقریباً خالیه. چون پوستم خیلییی چربه، روشهایی مثل میکروبلیدینگ یا فیبروز اصلاً برام جواب نمیده. میخواستم بدونم راهی هست که بدون کاشت، بتونم ابروهام رو پرتر کنم؟ مثلاً دارو، سرم تقویتی یا روش دیگهای؟
5
پاسخ
6 فروردین 1404
مانا
کاشت ابرو نیاز به ترمیم داره؟
سلام دوستان وقتتون بخیر کسایی که کاشت ابرو انجام دادن میشه بگن که نیاز به ترمیم دوباره داره یا نه؟ و اگر داره چند وقت به چند وقت باید انجام داد ممنون.
1
پاسخ
6 تیر 1403

