رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد جراحی پروتز سینه
نظرات درباره جراحی پروتز سینه را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
75 تاپیک

sara

موهای زائد و ریزش مو و کلیتوریس بزرگ دارم سینه هامم کوچیکه

سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ساله هستم که رشد موهای زائد توی ناحیه صورتم و جاهایی که نباید باشه دارم از۱۲ سالگی متوجه شدم که اندازه کلیتوریسم بزرگ تر از حالت عادیهو خیلی خجالت میکشیدم هنوزم خجالت میکشم به کسی بگم سینه هامم کوچیکه و از کلاس ششم تغییری نکرد تو آزمایشمم تستسترونم عادیه اما DHT بین ۵۰۰تا ۶۰۰ عه ریزش موی شدیدی هم دارم اصلا پشت سرم خالی شده انگار😭 اگه مشکل هورمونی باشه این مشکلاتم قابل حل شدنه؟ مثلا کلیتوریسم یه حالت طبیعی برمگیرده؟
2
پاسخ

22 خرداد 1405

سایه

سایه

برای سینه سایز ۷۰ پروتز ۴۰۰ خوبه؟

سلام من ۲۶ سالمه قدم ۱۶۳ و وزنم ۱۵۳ و سایز سینه های خودم ۷۰ هست،خیلی کوچیکه ،دکترم پروتز ۴۳۰ برند منتور پیشنهاد داد ولی من احساس کردم خیلی بزرگ میشه گفتم ۴۰۰ بزاره بنظرتون مناسبه؟نمیخام خیلی بزرگ و مصنوعی باشه
3
پاسخ

31 اردیبهشت 1405

Mobina

Mobina

با سایز سینه ۶۰ پروتز ۳۷۵ سی سی کوچیک میشه؟

سلام پروتز ۳۷۵ سی سی موتیوا برای قد ۱۵۸ و وزن ۵۷ به چشم میاد یا کوچیکه ؟ سایز اولیه به زور ۶۰
3
پاسخ

27 اردیبهشت 1405

ماهرخ

ماهرخ

از افتادگی سینه بعد شیردهی میترسم وکیوم سینه جواب میده؟

سلام ببخشید من 17 سالم بچه شیر میدم ژن تیک مون همه سینه هاشون بزرگ ولی من نع الان هم خیلی افتاده شده میترسم بعد شیردهی کوچکتر از قبل بشه ایا برای این موضوع وکیوم سینه جواب میده
2
پاسخ

31 فروردین 1405

سارا

سارا

سایز سینه هام کمه ممکنه تو آینده بزرگتر بشه؟

سلام وقت بخیر من تازه وارد ۱۸سالگی شدم اما سینه هام خیلی کوچک هستند در آینده امکانش هست که سایز تغییر کنه ؟
1
پاسخ

23 فروردین 1405

الهام۶۵

الهام۶۵

پروتز سینم جاب جا شده دوباره ممکنه تکرار بشه؟

بعد هشت ماه از پروتز سینم پروتزم جاب جایی داشت البته قبلشم جا ب جا میشد ولی بر میگشت سر جاش سوالم اینه آیا دوباره امکان جاب جاییش هست یا باید ترمیم کنم یا اینکه راه حلی هست که جا ب جا نشه
1
پاسخ

13 فروردین 1405

صبا

صبا

چرا پروتز موتیوا ۴۱۰ روی بدنم کوچیک به نظر میاد؟

سلام من پروتز موتیوا ۴۱۰گذاشتم با وزن ۶۰وقد‌۱۷۰الان ۵روزه ولی حس میکنم‌کوچیکه اشتباه میکنم یا واقعا سایز کمیه؟!من انتظارم ‌بیشتر بود به پزشکم‌گفتم‌و گفتش بیشتر از نمیشد من بیس سینه هام ۶۰بود و خیلی کوچیک بود خیلی اصرار کردم که پروتز با حجم بیشتری بزارن ولی بعد از عمل هم گفتن به زور تونستن جا بزارن واسم ۴۱۰سی سی رو …آیا این حرفشون منطقیه آیا میتونستن تا چه حد بزرگ‌تر بزارن؟! بعد از این تایمی که میگین, سایز سینه من حدودا چقدر میشه؟!چون من شنیدم ۱۰تا ۱۵ترصد ورم هستش من از استرس دوباره کوچیک بودنشون هیچی نمیتونم بخورم و حالم واقعا بده٫دکتر هم جدی نمیگیره و توضیح کافی نمیده لطفا شما کامل راهنماییم کنین و اینکه مارک موتیوا بهتره یا منتور؟!
6
پاسخ

8 آبان 1404

Z

Z

15 سالمه و سینه ام اصلا رشد نکرده

سلام من 15 سالمه از 13 سالگی تا الان سینه ام رشد نکرده نگران هستم ولی ژنتیکی اینطوری نیستیم نمیدونم چرا من اینطوری هستم
2
پاسخ

22 اسفند 1404

باقری

باقری

۲۲ سالمه و سینه هام کوچیکه

سلام من ۲۲ سالمه باوزن ۶۰ اما سینه هام کوچیکه علتش چیه ؟ وباید چیکارکنم ؟
1
پاسخ

20 اسفند 1404

ZR

ZR

۳۰ سالمه و سینم رشد نداره دلیلش چیه؟

سلام سینه من رشدنداره دلیلش چیه وزنم ۵۲کلیوقدم ۱۶۹ چن ساله رشدنداره ۳۰سالم هس
1
پاسخ

6 اسفند 1404

Am

Am

۵ روز از پروتز زیر عضله گذشته یکی از سینه هام پرتره

من تقریبا ۵ روزه که از عمل پروتز سینم میگذره و برام زیر عضله گذاشتن و الان سینه هام حجمش با هم متفاوت شده یکی پر تر از اون یکی هست سمت چپم در حالیکه اولش خیلی شبیه هم بودن ،اونیکه پر تر هست گهگاهی دچار اقباض و درد میشه،البته سمت چپم از اول کمی بافت بیشتری داشت نسبت به راست ولی خیلی واضح نبود،میخواستم بدونم این طبیعیه ؟بعدا تقریبا شبیه هم میشن؟
2
پاسخ

24 بهمن 1404

محسن میرزایی

محسن میرزایی

پسرم و دلم میخواد سینه زنانه داشته باشم

سلام و ادب من پسر 19ساله ای هستم که علاقه زیادی به داشتن سینه زنانه دارم و میخواهم پروتز سینه انجام بدم آیا به نظر شما درسته خیلی ممنونم👏
4
پاسخ

14 دی 1404

فاطمه

فاطمه

دوران نقاهت پروتز سینه و ابدو چقدره؟

دوران نقاهت پروتز سینه و ابدو چند روزه ای چون شاغلم می‌خوام بدونم چه مراقبت های میخواد و دوره نقاهت چند روزس
2
پاسخ

15 بهمن 1404

مهسا

مهسا

هزینه عمل پروتز سینه الان حدودا چقدره؟

سلام و خسته نباشید من میخواستم بدونم هزینه عمل پروتز سینه چقدر است ...
3
پاسخ

10 بهمن 1404

الهام۶۵

الهام۶۵

عدم تقارن و ورم سینه 5 ماه بعد از پروتز سینه

بعد از گذشت 5ماه از پروتز سینم زیر هر دو سینه حالت ورم داره خط بخیه زیر چین سینم نیست بلکه رو دنده هام زده وقتی خم میشم سینه سمت راستم پروتزش جاب جا میشه تو حالت دراز کش هم کمی ب سمت زیر بغلم می‌ره هنوز متقارن و گرد نیستن پروتزم رو زیر عضله گذاشته آیا نیاز ب ترمیم دارم
2
پاسخ

26 دی 1404

ای ک

ای ک

میتونم همزمان با برداشتن سینه پروتز بذارم یا باید صبر کنم؟

سلام وقتتون بخیر با توجه به اینکه ۸ جلسه شیمی کرده ام و بعد از شیمی درمانی عمل جراحی سینه دارم(ماستکتومی) آیا همزمان با این عمل میتوانم عمل بازسازی سینه پروتز را انجام بدم.چون بعد از آن ۲۸ جلسه پرتو درمانی دارم.ممنون میشم جواب بدین
1
پاسخ

7 بهمن 1404

Fatt

Fatt

سینه هام خیلی صافه با این وزن میشه به سایز ۸۰ برسه؟

سلام من سینه هام صاف صافه میشه سایزشون۸۰ بشه؟ وزنم ۴۵ قد ۱۶۰. آیا شدنیه؟
1
پاسخ

5 بهمن 1404

سارا

سارا

دوماهه پروتز سینه گذاشتم ولی سینه چپم افتاده

دوماهه عمل پروتز سینه زیرعضله انجام دادم سینه‌ی چپم افتادس فرم نگرفته خوب میشه فرم نهایی کی مشخص میشه
1
پاسخ

30 دی 1404

M

M

16 سالمه یکی از سینه هام لوله ایه و خیلی نامتقارن هست

سلام واقعا به مشاورتون نیاز دارم من 16 سالمه یکی از سینه هام لوله ای شکله توبروسه و اون یکی خیلی بزرگ تر از این یکیه زیادی نا متقارنه دکتر هم رفتم گفت هیچ مشکلی تو سینه هات نداری یه چند باری سونو انجام دادم و آزمایش ویتامین دی هم خیلی دادم همرو برسی کرد و گفت که عملش تو 21سالگی مجازه گفت میتونم برات پروتز انجام بدم اما قول نمی‌دونم دقیقا شبیه هم شن واقعا و الآنم 3.4ماهی هست قید دکتر رفتنو زدم دیگه خسته شدم چیکار باید بکنم 🫠🥲
1
پاسخ

30 دی 1404

مریم

مریم

کبودی و درد نوک سینه سه هفته بعد پروتز سینه

من ۳, هفتس پروتز سینه زیر عضله انجام دادم تو قسمت نوک سینه و حاله ی سینه درد کبودی دارم .طبیعیه؟
3
پاسخ

14 دی 1404