رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد بوتاکس
نظرات درباره بوتاکس را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
292 تاپیک

بنستا

چه تغییراتی روی چهره با جراحی و روشای زیبایی امکان‌ پذیره؟

مشکلات و نواقص چهره و اعمال و اثرات لازم و نمایش نسخه شبیه سازی شده با عمل های مربوط
1
پاسخ

6 مهر 1404

Mfk225

Mfk225

افتادگی پیشونی و ابرو تو سن بالا بدون عمل چه راهی داره؟

پدرم ابروهاش به‌وضوح افتاده و پوست پیشونیشم شل شده، در حدی که خط‌های افقی زیادی افتاده. خودش علاقه‌ای به جراحی نداره. برای مردها تو سن بالا که نمی‌خوان عمل کنن، چه راه‌حل‌های مؤثر و غیرجراحی‌ای برای افتادگی پیشانی و ابرو وجود داره؟
3
پاسخ

5 مهر 1404

پری

گریه بعد بوتاکس مشکلی ایجاد میکنه؟

آیا گریه روی بوتاکس تاثیر منفی دارد؟ ۳ هفته س بوتاکس پیشانی انجام دادم و چندباری گریه کردم.
4
پاسخ

3 مهر 1404

یسنا

یسنا

مامانم ۶۰ سالشه چه کرمی بگیره تا چروکای پیشونی و خط لبخندش برطرف بشه؟

مامانم ۶۰ساله و تا الان از هیچگونه کرم و قرصی برای جلوگیری از پیری پوستش استفاده نکرده چه کرم هایی رو استفاده کنه چین و چروکهای پیشانی خط اخم و خط لبخند و افتادگی پوست صورت و گردنش و چروکهای زیر چشمش برطرف بشن؟
3
پاسخ

2 مهر 1404

Shahedi9580

Shahedi9580

چطور جلوی پیشرفت خطوط ریز دور چشممو بگیرم؟

من همیشه ضدآفتاب و کرم دور چشم استفاده کردم، ولی باز هم اطراف چشم‌هام خطوط ریز پنجه کلاغی افتاده. ممکنه حالت خواب یا عادت به مالیدن چشم‌ها باعثش بشه؟ و اگه بله، چطور می‌تونم جلوی پیشرفتشو بگیرم و خطوط فعلی رو درمان کنم؟
3
پاسخ

29 شهریور 1404

Min@

Min@

خط اخم با پوست نازک میشه با آر اف یا میکرونیدلینگ محو کرد؟

من پوست صورتم خیلی نازکه و از تزریق می‌ترسم، ولی خط اخمم حسابی مشخص شده، مخصوصاً تو عکس‌ها خیلی تو ذوق می‌زنه. آیا روش‌هایی مثل آر اف فرکشنال یا میکرونیدلینگ می‌تونن برای محو کردن خط اخم مؤثر باشن یا برای این ناحیه توصیه نمی‌شن؟
3
پاسخ

29 شهریور 1404

مهین رضوانی

چرا صورتم پس از بوتاکس دچار تغییر و افتادگی شده؟

سلام من تقریبا ۱.۵ ماه پیش بوتاکس پیشانی و دور چشم انجام دادم. بعد از ۱۰ روز، یه طرف صورتم و کنار لبم حالت بدی پیدا کرده. لطفا راهنماییم کنید، خیلی ناراحتم و اصلاً دلم نمی‌خواد بخندم.
2
پاسخ

21 اسفند 1403

مه دخت

مه دخت

راه های کم خطر برای کم کردن چین و چروک بعد از زایمان چیه؟

بعد از زایمان دوم حس می‌کنم صورتم افتاده‌تر شده و خط‌های چروک روی گردن و گونه‌هام بیشتر دیده میشه. این تغییرات واقعاً برام اذیت‌کننده‌ست. می‌خواستم بدونم برای کاهش چین و چروک بعد از زایمان چه کارهایی میشه انجام داد که بی‌خطر باشن و تأثیرگذار هم باشن؟
2
پاسخ

18 مرداد 1404

آنی

بوتاکس برای خط اخم و پنجه کلاغی در ۴۷ سالگی

با سلام وخسته نباشید آیا بوتاکس برای رفع خط اخم و پنجه کلاغی و پیشانی عوارضی هم دارد و درکل آیا لازم است انجام شود برای فردی ۴۷ ساله ؟که چروک و خط اخم دارد؟
3
پاسخ

25 شهریور 1404

乙ムん尺ム

乙ムん尺ム

چروکای عمیق پیشونی شوهرم با کرم یا لیزر خوب میشه؟

شوهرم ۵۰ سالشه و چین و چروک‌های پیشونیش خیلی عمیق شده، در حدی که تو حالت عادی هم مشخصه. خودش علاقه‌ای به تزریق نداره. آیا روش‌هایی مثل لیزر یا استفاده مداوم از کرم‌های درمانی واقعاً برای این مدل چروک‌ها نتیجه می‌ده یا فقط تو چروک‌های سطحی مؤثره؟
3
پاسخ

22 شهریور 1404

محمد

آیا راهکاری وجود داره که خط عمیق پیشانی رو از بین ببره؟

سلام وقت بخیر، آیا خط اخم عمیق پیشانی قابل ترمیم هست؟ آیا راهکاری وجود داره که خط عمیق پیشانی رو از بین ببره؟
2
پاسخ

24 تیر 1404

محبوبه

ورم و خارش 38 روز بعد از تزریق بوتاکس پیشانی

سلام، من ۴ روز پیش بوتاکس پیشانی انجام دادم. حدود ۳۸ ساعت بعدش رفتم آرایشگاه و آرایشگرم کش موهای شقیقه‌هامو محکم بست و گفت لیفت کرده. شب که کش رو باز کردم، شقیقه‌هام ورم کرده بود. میخواستم بدونم این موضوع به بوتاکس مربوط میشه؟ هنوز هم هیچ نتیجه‌ای از بوتاکس نگرفتم، یه مقدار هم پیشونیم خارش داره و یک کوچولو هم چشمام ورم کرده. ممنون میشم راهنمایی کنید.
3
پاسخ

20 شهریور 1404

Toktam

Toktam

دکلتم پر از چروکای عمیق شده کرم جواب نداده چیکار کنم؟

من ۵۰ سالمه و چروکای دکلته‌م خیلی عمیق شده، مخصوصاً وقتی می‌خوابم خط می‌افته و تا ساعت‌ها می‌مونه. ماساژ و کرم‌های سفت‌کننده هم زدم ولی خیلی فرقی نکرد. می‌خواستم بدونم تو این سن امیدی هست به بهبود یا فقط با روش‌های پزشکی مثل تزریق می‌شه درستش کرد؟
3
پاسخ

21 شهریور 1404

الهام

من زیبا هستم یا نه؟ چیکار کنم زیباتر به نظر بیام؟

من زیبا هستم یا خیر؟ چه کاری انجام بدم زیبا بشم؟ میشه زودتر جواب بدین؟
2
پاسخ

19 شهریور 1404

a.p رامتین ورونیکا

a.p رامتین ورونیکا

چرا خط اخمم دیگه حتی وقتی عادی‌ ام هم معلومه؟

قبلاً فقط موقع اخم کردن یه خط وسط ابروهام می‌افتاد، ولی حالا حتی وقتی صورتم توی حالت عادیه اون خط مونده. این مدل چین و چروک‌ دائمیه یا می‌شه یه جوری محوش کرد؟ اصلاً این روند طبیعیه یا نه؟
4
پاسخ

20 شهریور 1404

Tahere Sadat

Tahere Sadat

شل شدن عضلات بعد بوتاکس میتونه پیشونی رو برجسته‌ تر نشون بده؟

یه مدت بوتاکس پیشانی زدم و بعدش حس کردم برجستگی استخوان پیشونیم بیشتر مشخص شده. ممکنه شل شدن عضلات باعث بشه این برجستگی بیشتر به چشم بیاد؟ اگه این‌طور باشه، چه کاری می‌تونم بکنم که فرم پیشونی متعادل‌تر دیده بشه؟
3
پاسخ

20 شهریور 1404

محبوبه

خارش و بی اثری بوتاکس سه روز پس از تزریق

خارش بعد از سه روز از تزریق بوتاکس و ندیدن هیچ اثری از تزریق بوتاکس پیشانی؟
3
پاسخ

20 شهریور 1404

سهیلا

چرا بعد بوتاکس عطسه می‌کنم و صورتم می‌ خاره؟

سلام، من ۴ روزه بوتاکس زدم و بعد از بوتاکس خیلی عطسه می‌کنم و کل صورتم و چشمام می‌خاره. چیکار کنم بهتر بشم؟
3
پاسخ

19 شهریور 1404

ساغر

ساغر

کسی تجربه موفقی با کرم ضدچروک پیشونی داشته؟

من خودم طرفدار روش‌های طبیعی‌ام. نه اینکه با تزریق مشکل داشته باشم، ولی تا وقتی با کرم و مراقبت‌های پوستی بشه نتیجه گرفت، ترجیح می‌دم سمت تزریق نرم. کلی هم هزینه کردم و کرم ضدچروک مخصوص پیشونی گرفتم، ولی واقعاً نمی‌دونم اینا واقعاً اثر دارن یا فقط یه حس خوب الکی میدن؟ کسی واقعاً تونسته با روتین پوستی یا کرم خاصی، چین و چروک پیشونیشو کم کنه؟ یا باید واقعاً رفت سراغ بوتاکس و روش‌های جدی‌تر؟
2
پاسخ

30 اردیبهشت 1404

elnaz hemmati

elnaz hemmati

بوتاکس برای کسی که پیشونی بلند داره مناسبه یا نه؟

از وقتی بوتاکس پیشونی انجام دادم، احساس می‌کنم چون عضلات بالا کشیده شدن، پیشونیم از قبل هم بلندتر به نظر می‌رسه. این طبیعیه؟ اگه کسی پیشانی بلند داشته باشه، بهتره بوتاکس نزنه یا نوع خاصی از تزریق باید انجام بشه؟
3
پاسخ

14 شهریور 1404