رویینو
فف
14 شهریور 1404

پاسخ هوش‌مصنوعی

پاسخ دکترها

چه روش‌ هایی هست که ابرو و پلک سمت راستم مثل سمت چپم بشه؟

ابرو و پلک سمت راست به چه چیزایی نیاز داره انجام بشه تا مثل سمت راست بشه

پاسخ‌ها2
پاسخ اولیه و اطلاعات کلیتولید شده توسط هوش مصنوعی رویینو

چیزی که از عکس شما متوجه می‌شوم این است که تفاوت مختصری بین ابرو و پلک سمت راست و سمت چپ وجود دارد. این عدم تقارن معمولاً به چند دلیل ایجاد می‌شود؛ از جمله تفاوت طبیعی عضلات صورت، افتادگی خفیف پلک (پتوز)، یا تراکم و فرم ابروها.

بررسی وضعیت ابرو

  • ابروی سمت راست کمی نامنظم‌تر و تراکم موهای آن کمتر به نظر می‌رسد.

  • فرم قوس ابرو در سمت چپ واضح‌تر است.

راهکارهای پیشنهادی

  • مرتب‌سازی ابرو: اصلاح و یکدست کردن فرم ابرو با برداشتن موهای زائد یا لمینیت ابرو.

  • پر کردن ابرو: در صورت تمایل، می‌توان با میکروبلیدینگ یا سایه ابرو، تراکم بیشتری ایجاد کرد.

بررسی وضعیت پلک

  • پلک راست کمی سنگین‌تر یا افتاده‌تر از سمت چپ دیده می‌شود.

  • این حالت می‌تواند طبیعی باشد یا ناشی از ضعف مختصر عضله پلک.

راهکارهای پیشنهادی

  • روش‌های غیرجراحی: لیفت با نخ، پلکسر یا RF فرکشنال می‌تواند افتادگی خفیف را بهبود دهد.

  • روش‌های جراحی: اگر اختلاف زیاد باشد یا باعث خستگی چشم شود، بلفاروپلاستی (جراحی پلک) راه‌حل قطعی است.

نکته مهم

  • عدم تقارن صورت در حد خفیف کاملاً طبیعی است و معمولاً تنها خود فرد متوجه آن می‌شود.

  • انتخاب درمان بستگی به شدت اختلاف و میزان انتظارات شما دارد.

جمع‌بندی

برای شبیه‌تر شدن پلک و ابرو سمت راست به سمت چپ:

  • مرتب‌سازی و پر کردن ابروها (با روش‌های ساده یا نیمه‌دائم).

  • در صورت افتادگی خفیف پلک، درمان‌های غیرجراحی مثل لیفت با نخ یا پلکسر.

  • در صورت نیاز شدیدتر، جراحی پلک (بلفاروپلاستی).

این جواب توسط هوش مصنوعی و بر اساس تحلیل پاسخ‌های پزشکان رویینو به سوالات مشابه تولید شده است. مبنای نهایی، پاسخ مستقیم پزشکان به سوال شما است.

دریافت اعتبار اقساطی

بدون ضامن و پیش پرداخت تا ۲۰۰ میلیون

فاطمه نورزاده
دکتر فاطمه نورزاده
پوست، مو و زیبایی
14 شهریور 1404

پرسش شما به‌طور کامل و واضح بیان نشده است.

شما هم سوال دارید؟

از بهترین متخصص‌ها و پزشکان زیبایی مشاوره بگیرید.

تاپیک‌های مرتبط

تبادل نظر فیلر
محمد جوادمحمد جواد

سلام میخوام عیوب صورتم رو پیدا کنید و راه بهترشدن صورتم بهم مشاوره بدید مخصوصاً گوش ها و گودی زیر چشم

1پاسخ
واحدیواحدی

سلام وقت بخیر من میخوام بدونم برای فاصله ی کم چشم و ابروهام چه روشی مناسبتر هست و افتادگی کنار چونه و خط خنده م چه کاری انجام دهم بهتر هست

4پاسخ
سخرسخر

من چهل روز پیش به گونه و شقیقه وچونم ژل اسکین فیل زدن الان خوابیده کم شده میتونم ژل اودری در همون ناحیه ها استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد

3پاسخ
ارزوارزو

سلام .من ۵روز قبل فیلر انجام دادم برای قسمت لابیا. اما الان یک طرف از لابیا نرم شده و تورم نداره اما همچنان طرف دیگه به شدت سفت و بزرگه و از روز اول تغییری نکرده. آیا طبیعیه؟من هیچ علائمی از تغییر رنگ و درد شدید و تب و اینا ندارم. فقط یک طرف سفت و بزرگه

3پاسخ
سامانسامان

سلام میخواستم راهنمایی بگیرم به ترتیب اولویت برای بهتر شدن چهرم چه عمل ها و کارهایی باید انجام بدم

2پاسخ
نسریننسرین

سلام این خطوط اخم من هست که قبلاً اصلا قابل مشاهده نبود آیا اینا خطوط ناشی از کم آبی هست یا از دست دادن کلاژن

5پاسخ
راه‌حل‌های مرتبط با این تاپیک
فیلر
فیلرفیلر
عکس های فیلر

114 عکس قبل و بعد