رویینو
تینا
30 دی 1403

پاسخ هوش‌مصنوعی

پاسخ دکترها

میشه با عمل بینیم یکم کوچولو تر شه و فرمش بد نشه؟

سوالم اینه که ایا بینیم مشکلی داره و نیاز به عمل کردن داره؟ و با عمل میشه تغییر کنه؟ یعنی اگه عمل بشه و یکم کوچیکتر شه بد فرم میشه؟

پاسخ‌ها15
پاسخ اولیه و اطلاعات کلیتولید شده توسط هوش مصنوعی رویینو

آنچه که از سوال شما متوجه می‌شوم این است که شما به دنبال نظر در مورد فرم بینی و امکان تغییر آن از طریق عمل جراحی هستید. شما همچنین نگرانی دارید که بعد از عمل، بینی‌تان کوچک‌تر شود ولی فرم مناسبی نداشته باشد.

بررسی وضعیت بینی

در تصویرهایی که ارسال کرده‌اید، بینی شما از لحاظ فرم به نظر می‌رسد که ساختار مناسبی دارد. هیچ گونه تغییرات غیرطبیعی یا مشکل خاصی در ساختار بینی مشاهده نمی‌شود که نشان‌دهنده نیاز به عمل جراحی باشد. در این حالت، اگر قصد شما صرفاً اصلاح فرم یا کاهش اندازه بینی باشد، این نوع تغییرات معمولاً می‌تواند در عمل بینی قابل دستیابی باشد.

تغییرات ممکن با عمل جراحی

عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) می‌تواند به دو صورت انجام شود:

  1. کاهش اندازه بینی: در صورتی که بینی شما بزرگ به نظر می‌رسد یا به دنبال کاهش جزئی در اندازه بینی هستید، این تغییرات ممکن است به راحتی و بدون تأثیر منفی بر فرم بینی انجام شود. معمولاً جراحان پلاستیک سعی دارند که تناسب و تعادل طبیعی صورت شما حفظ شود.

  2. تغییر فرم بینی: اگر به دنبال تغییر فرم یا بهبود زوایای بینی هستید (مثلاً اصلاح قوز بینی یا تغییر زاویه نوک بینی)، این نوع اصلاحات نیز با دقت و با حفظ ویژگی‌های طبیعی صورت شما قابل انجام است.

نگرانی‌ها در مورد فرم بعد از عمل

این نگرانی که آیا بعد از عمل بینی شما به فرم بدی تغییر خواهد کرد، کاملاً قابل درک است. در عمل رینوپلاستی، یک جراح ماهر به دقت تلاش می‌کند که فرم بینی شما را به گونه‌ای اصلاح کند که با ویژگی‌های صورت شما هماهنگ باشد و تغییرات طبیعی و متناسبی به دست آید. به همین دلیل انتخاب جراح باتجربه بسیار اهمیت دارد.

نکات مهم

  • انتخاب جراح: برای حصول نتیجه‌ای خوب و طبیعی، مهم است که جراح شما تجربه و مهارت کافی در جراحی بینی داشته باشد.

  • مشاوره دقیق: پیش از انجام عمل، جلسه مشاوره با جراح برای بررسی انتظارات و خواسته‌های شما و تعیین امکان‌پذیری تغییرات ضروری است.
  • پیگیری و مراقبت بعد از عمل: رعایت دستورات پزشک و مراقبت‌های بعد از عمل کمک می‌کند که بهترین نتیجه ممکن به دست آید.

نتیجه‌گیری

بر اساس تصاویر شما، بینی شما از نظر ساختاری مشکلی ندارد و می‌توان تغییراتی در اندازه و فرم آن انجام داد. اگر تصمیم به عمل جراحی بگیرید، با انتخاب یک جراح ماهر و مشاوره دقیق، می‌توانید تغییرات مورد نظر را به دست آورید بدون آنکه نگران بد فرم شدن باشید.

این جواب توسط هوش مصنوعی و بر اساس تحلیل پاسخ‌های پزشکان رویینو به سوالات مشابه تولید شده است. مبنای نهایی، پاسخ مستقیم پزشکان به سوال شما است.

دریافت اعتبار اقساطی

بدون ضامن و پیش پرداخت تا ۲۰۰ میلیون

پیمان برومند
دکتر پیمان برومند
متخصص گوش، حلق و بینی
30 دی 1403

لطفأ از تمام‌رخ نیز عکسی ارسال کنید تا بررسی شود که بینی شما به چه تغییراتی نیاز دارد و بعد از جراحی چه شکلی پیدا خواهد کرد.

تینا
تینا
30 دی 1403
پاسخ به:دکتر پیمان برومند

الان اوکیه؟

پیمان برومند
دکتر پیمان برومند
متخصص گوش، حلق و بینی
30 دی 1403
پاسخ به: تینا

عکس از تمام‌رخ و نمای روبرو بیشتر می‌تواند میزان تغییرات مورد نیاز بینی شما را مشخص کند اما با توجه به عکس نیم‌رخ، بینی شما به شکل مختصری فانتزی قابل جراحی است و با جراحی فرم مناسبی پیدا خواهد کرد

تینا
تینا
30 دی 1403
پاسخ به:دکتر پیمان برومند

اها بله اشتباه شد

پیمان برومند
دکتر پیمان برومند
متخصص گوش، حلق و بینی
1 بهمن 1403
پاسخ به: تینا

بینی شما بعد از عمل فرم مناسبی پیدا می‌کند و جای نگرانی بابت کوچک کشدن بینی بعد از عمل نیست. در مورد تغییرات مورد نیاز بینی بر اساس خواسته شما تصمیم‌گیری می‌شود.

محمدعلی بیات شهبازی
دکتر محمدعلی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک
30 دی 1403

با توجه به عکس‌های ارسالی تیغه بینی شما انحراف دارد و روی پل بینی قوز مشاهده می‌شود و پره‌های بینی نسبتا بزرگ هستند. مطمئنأ اصلاح این موارد فرم بینی شما را بهتر خواهد کرد اما در کل عمل زیبایی بینی مساله‌ای شخصی است و اینکه عمل انجام بدهید یا ندهید تصمیم شماست. به طور کلی با اصلاح موارد مذکور فرم بینی شما زیباتر و متناسب با صورت شما خواهد شد.

تینا
تینا
30 دی 1403
پاسخ به:دکتر محمدعلی بیات شهبازی

خیلی ممنون🙏🏻

امین آمالی
دکتر امین آمالی
متخصص گوش، حلق و بینی
1 بهمن 1403

عمل بینی می‌تواند به زیبایی و تناسب صورت شما کمک کند و در صورتی که به درستی و با دقت انجام شود، نتیجه طبیعی و دلخواه شما را به همراه دارد. می‌توانید برای معاینه حضوری تشریف بیاورید تا در مورد مدل مناسب صورت شما و تغییرات مورد نیاز بینی مشاوره دریافت کنید.

نمونه کارهای عمل زیبایی بینی دکتر امین آمالی

برای دریافت نوبت می‌توانید با شماره ۸۸۱۹۱۷۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید یا از طریق واتساپ با شماره 09031651483 در ارتباط باشید.

سارا ارژنگ
دکتر سارا ارژنگ
متخصص گوش، حلق و بینی
1 بهمن 1403

بله بینی شما نیاز به جراحی دارد. هم انحراف بینی و هم نوک پهن بینی و قوز آن در جراحی برطرف می‌شود. در صورت تمایل شما می‌توان قوسی ملایم برای بینی شما ایجاد کرد.

سمانه زند
دکتر سمانه زند
متخصص گوش، حلق و بینی
1 بهمن 1403

سلام بله بينی شما با عمل كوچك‌تر شده و فرم بهتری پیدا می‌کند. می‌توانید مشابه بينی شما را كه عمل انجام دادم در پیج اینستاگرام من مشاهده کنید.

امین میراحمدی زاده
دکتر امین میراحمدی زاده
متخصص گوش، حلق و بینی
1 بهمن 1403

ظاهر بینی طبق عکس قابل عمل است ولی با توجه به کجی بینی باید مشاوره حضوری شوید تا مشخص شود غضروف برای انجام جراحی به میزان کافی وجود دارد یا خیر.

محسن فلکیان
دکتر محسن فلکیان
پوست، مو و زیبایی
2 بهمن 1403

بینی شما متناسب به نظر می‌رسد، اما اگر به دنبال بهبود فرم و هماهنگی بیشتر با چهره هستید، جراحی نیمه‌فانتزی می‌تواند گزینه خوبی باشد، یعنی از نیم‌رخ قوس خیلی خیلی ملایمی بگیرد.

پوست بینی شما نازک یا معمولی به نظر می‌رسد و این باعث می‌شود نتایج جراحی مطلوب‌تر باشد. با طراحی مناسب و رعایت تناسبات چهره، می‌توان بدون نگرانی از بدفرم شدن، بینی را کوچک‌تر و زیباتر کرد.

آتوسا ضیغمی
دکتر آتوسا ضیغمی
متخصص گوش، حلق و بینی
14 بهمن 1403

بله. بینی شما انحراف دارد و قدری بالا و پایین است. در دست من اتفاق مثبتی برای بینی شما می‌افتد.

شما هم سوال دارید؟

از بهترین متخصص‌ها و پزشکان زیبایی مشاوره بگیرید.

تاپیک‌های مرتبط

تبادل نظر عمل زیبایی بینی
فاطمهفاطمه

سلام‌وقت‌بخیر‌من‌۸روزه‌بینیمو‌عمل کردم‌وخیلی‌کوتاه‌وسربالاعه‌ایا‌میاد پایین چون واقا ناراحتم افسردگی گرفتم بخاطر این موضوع بینیمم قبلش نوکش تقریبا گوشتی بود و بینی خودم چندان بزرگ نبود توروخدا راهنمایی کنید خیلی ناراحتم

6پاسخ
رهارها

سلام . من ۶ روزه عمل کردم . لب بالام و پشت لبم رو اصلا نمیتونم تکون بدم . لبخندهم نمیتونم بزنم . انگار بی حس و سنگینه و کشیده میشه . از طرفی ابروهامم نمیتونم بالا بدم انگار وصل میشه به بینیم و کشیده میشه . مسواک هم بااین شرایط نمیتونم بزنم یا حرف زدن حتی . طبیعیه؟ تا کی اینطوره؟

6پاسخ
RR

سلام ۴۵ روز عمل کردم و از روز ۱۵ ام این سفیدی اومد بالا تو عکسی ک سفیدی معلومه برای چند وقت پیشه ک الان رفته پایین تر زیاد تو دید نیست چسابامو همه کلینیک برام زد از یجایی به بعد حس کردم برا چسبه چسب ک در اوردم دیگ نمیزنم داره کم میشه ولی توش اینطوری شده اون بالا شبیه سوراخه ولی سوراخ نیست یه حفرس ت

7پاسخ
لیلی

سلام وقتتون بخیر من دو ماهه عمل کردم بینیم خیلی کوچیک شده نوکش هم بالاس میشه پره های بینی رو باز تر کرد؟اگه از این کوچیکتر شه چیکار کنم تو عکس واضح نیست.آیا از این ب بعد فرم میگیره یا قراره روز بروز کوچیکتر بشه.کلا خیلی جمع کرده نوک بینی رو متاسفانه

3پاسخ
RoozRooz

ی سال نیم بینیم عمل کردم دوهفته متوجه دونه دونه شده زیر پوست بینیم وتغییر رنگ پوست فقط ی کم ضربه خورد باعث این شد نکنه نکروز باشه چیکار کنم

2پاسخ
زهرازهرا

سلام من ۲۰ ساله مه انحراف بینی و پلیپ دارم و اصلا نمی تونم از بینی نفس بکشم و سوراخهای بینیم در نتیجه کوچیک شده چه دمتری رو پیشنهاد میکنین برای درمان و زیبایی بینی همزمان؟ دکتر مجید جلالی رو کسی میشناسه تهران ؟چطور هستن؟

6پاسخ
راه‌حل‌های مرتبط با این تاپیک
عمل زیبایی بینی
عمل زیبایی بینیعمل زیبایی بینی
عکس های عمل زیبایی بینی

2322 عکس قبل و بعد