منتشر شده در 16 خرداد 1403 | بروزرسانی در 22 خرداد 1403

بازیگران خارجی که عمل زیبایی انجام دادند

  • نویسنده: تیم محتوای پزشکی رویینو
  • بازبینی پزشکی: دکتر عرفان خلیل پور
  • محتوای تایید شده

بازیگران خارجی که عمل زیبایی انجام دادند

در دنیای پر زرق و برق ستاره‌ها، جایی که زیبایی ظاهری به‌اندازه استعداد اهمیت دارد، اصلاً عجیب نیست که افراد مشهور مجبور به تغییر و اصلاح ظاهر خود شوند. نکته مهم اینجاست که سلبریتی‌ها به‌دلیل حضور در برنامه‌های مختلف، زیر ذره‌بین میلیون‌ها چشم قرار می‌گیرد و در نتیجه تقاضا برای جراحی‌های زیبایی به‌شدت بالا می‌رود. در میان این جراحی‌ها، رینوپلاستی یا همان عمل بینی، بوتاکس، تزریق فیلر و جراحی غبغب به طور قابل توجهی حرف اول را می‌زنند.

در این مقاله جذاب از رویینو قرار است از 20 چهره مشهور خارجی رونمایی کنیم که از عمل زیبایی استقبال کرده‌اند. آشنایی با سلبریتی های خارجی و عمل زیبایی بینی در این لیست ممکن است شما را شگفت‌زده کند، حس کنجکاوی‌تان را برانگیزد یا حتی باعث شود مفهوم زیبایی را در فرهنگ خودمان دوباره بررسی کنید.

1. جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston)

قبل و بعد عمل جنیفر آنیستون
عکس قبل و بعد جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون که بیشتر برای بازی در نقش ریچل گرین در سریال کمدی «فرندز (Friends)» شناخته می‌شود، یکی از معدود سلبریتی‌هایی است که به طور علنی عمل زیبایی خود را تأیید کرده. او همیشه گفته که دلیل جراحی او زیبایی نبوده است؛ بلکه این عمل زیبایی برای اصلاح انحراف تیغه بینی خود انجام داد که باعث مشکلات سلامتی او شده بود. جنیفر آنیستون در مصاحبه‌ای با مجله People در سال ۲۰۰۷ گفت: «تیغه بینی‌ام را اصلاح کردم و بهترین کاری بود که انجام دادم. بعد از سالیان سال، برای اولین‌بار توانستم راحت بخوابم».

روراستی او در مورد این عمل زیبایی جالب است؛ چون بر خلاف بیشتر سلبریتی های خارجی و عمل زیبایی بینی، او سعی نکرد این عمل را پنهان کند. با این حال، مهم است که بدانید حتی با اینکه هدف اولیه جراحی درمانی بوده، اما ممکن است روی ظاهر بینی او هم کمی تأثیر گذاشته باشد. گاهی اوقات، بسته به جزئیات عمل، تشخیص تفاوت بین رینوپلاستی زیبایی و ترمیمی دشوار می‌شود. 

2. آریانا گراند (Ariana Grande)

قبل و بعد عمل آریانا گراند
عکس قبل و بعد آریانا گراند

آریانا گراند که کار خود را از اجرا در برنامه‌های کودکان نیکلودئون شروع کرد و حالا به یکی از ستارگان برتر صنعت موسیقی تبدیل شده، سال‌هاست که در مورد زیبایی‌اش مورد توجه قرار گرفته است. خودش در سال ۲۰۲۰ با انتشار عکسی با باند روی صورت تأیید کرد که جراحی زیبایی صورت انجام داده، اما جزئیات بیشتری در مورد نوع عمل ارائه نکرد.

با نگاهی به عکس‌های قبل و بعد او از آن زمان، می‌توانیم تغییر واضحی در شکل بینی او ببینیم و این نمی‌تواند صرفاً یک اتفاق باشد. همچنین حدس‌هایی در مورد لیفت صورت و لیفت ابرو و پیشانی برای او وجود دارد. 

3. بیانسه (Beyonce)

قبل و بعد عمل بیانسه
عکس قبل و بعد بیانسه

بیانسه، هنرمندی که به ملکه پاپ لقب گرفته، به‌خاطر سلطه موسیقایی‌اش بر صحنه موسیقی سبک پاپ در ۲۰ سال گذشته و همچنین ظاهر خیره‌کننده‌اش شهرت دارد. اما درست مثل بسیاری از سلبریتی های خارجی و عمل زیبایی، بیانسه هم تحت جراحی رینوپلاستی و جراخی غبغب قرار گرفته است. 

در سال ۲۰۱۵، دکتر آنتونی یون، جراح زیبایی بسیاری از بازیگران هالیوودی، ادعا کرد که بیانسه علاوه بر تزریق بوتاکس، رینوپلاستی هم انجام داده است. در حالی که ملکه پاپ در مورد این موضوع سکوت کرده است، چنین شهادت محکمی از سوی جراحان برتر صنعت زیبایی، باید برای نتیجه‌گیری کافی باشد. 

4. رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)

قبل و بعد عمل رایان گاسلینگ
عکس قبل و بعد رایان گاسلینگ 

بررسی دقیق عکس‌های رایان گاسلینگ از ۱۹۹۲ تا ۲۰۲۲ نشانه‌هایی از بینی عمل‌شده، تزریق فیلر و کشیده شدن پوست صورت در را نشان می‌دهد. در رابطه با موضوع سلبریتی های خارجی و عمل زیبایی بینی، همان جراحی که عمل بینی بیانسه را فاش کرد، در مورد احتمال عمل زیبایی برای رایان گاسلینگ هم اظهار نظر کرده است.

 دکتر یون بر این باور است که بینی گاسلینگ در جوانی انحنای قابل توجهی داشت که در تصاویر او در سال‌های بعد اصلاً وجود ندارد. با اینکه ممکن است رشد طبیعی بدن، انحنای بینی رایان گاسلینگ را برطرف کرده باشد، دکتر یون احتمال عمل بینی را بیشتر می‌داند. 

5. تام کروز (Tom Cruise)

قبل و بعد عمل تام کروز
عکس قبل و بعد تام کروز

حفظ جایگاه خود به‌عنوان یکی از بازیگران برتر هالیوود برای بیش از 3 دهه، نیازمند مراقبت دقیق از ویژگی‌های فیزیکی است؛ دقیقاً همان کاری که تام کروز انجام داد. تام کروز در لیست سلبریتی‌هایی قرار دارد که به‌شدت عمل بینی را انکار می‌کنند و در مصاحبه‌ای اعلام کرده که عمل زیبایی انجام نداده و هرگز هم انجام نخواهد داد. 

اما کوبا گودینگ جونیور، یکی از نزدیک‌ترین دوستان مشهور تام کروز گفته است که او «قطعاً» عمل بینی و تزریق بوتاکس انجام داده است. جدا از این اعتراف دوست صمیمی آقای کروز، تغییرات اطراف بینی و لب‌ها با چشم غیرمسلح، نشان‌دهنده احتمال بالای عمل بینی برای کروز است. با افزایش سن این سوپراستار، احتمالاً در سال‌های آینده هم عمل بینی دیگری انجام دهد. رابطه سلبریتی‌های خارجی و عمل زیبایی بینی معمولاً در سن بالا ایجاد می‌‎شود و درباره آقای کروز هم ممکن است این موضوع رخ بدهد.

6. مایکل جکسون (Michael Jackson)

قبل و بعد عمل مایکل جکسون
عکس قبل و بعد مایکل جکسون

اگرچه سلطان پاپ چندین سال است که از دنیا رفته است، اما همیشه یکی از پرحاشیه‌ترین افراد در مورد عمل زیبایی به‌شمار می‌رود. از رنگ پوست کاملاً متفاوت او در سال‌های بعد تا یکی از بارزترین و قابل‌تشخیص‌ترین جراحی‌های زیبایی، مایکل جکسون همیشه موضوعی داغ محافل خبری بوده است.

گفته می‌شود که مایکل جکسون در طول زندگی‌اش بیش از ۱۹۹ عمل جراحی پلاستیک مختلف انجام داده است، اما حداقل 2 مورد از جراحی‌های بینی توسط خود جکسن تأیید شده. این 2 جراحی در سال‌های مختلف و روی دو طرف بینی او انجام شد تا سوراخ‌های بینی ظاهری متقارن‌تر و زاویه‌دارتر داشته باشند.

7. اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johamsson)

قبل و بعد عمل اسکارلت جوهانسون
عکس قبل و بعد اسکارلت جوهانسون

با وجود اینکه که اسکارلت جوهانسون تا همین لحظه به‌صورت رسمی در مورد جراحی زیبایی حرفی به زبان نیاورده است، اما سرنخ‌های قابل اطمینانی در مورد عمل او وجود دارند. این موضوع به مقاله‌ای از مجله US Weekly در سال ۲۰۰۷ برمی‌گردد که به‌شدت حاکی از عمل زیبایی اسکارلت جوهانسون بود.

اگر بخواهیم این مجله خبری معروف را هم کاملاً نادیده بگیریم، مقایسه تصاویر قدیمی و جدید او، چیز دیگری را نشان می‌دهد. تغییر جزئی در شکل بینی خانم جوهانسون بعد از سال ۲۰۰۷، به همراه حمایت قاطع او از جراحی‌های زیبایی در سال ۲۰۰۴، دلیل کافی برای نتیجه‌گیری است که او واقعاً تحت عمل رینوپلاستی و تزریق فیلر لب قرار گرفته. 

8. بلیک لایولی (Blake Lively)

قبل و بعد عمل بلیک لایولی
عکس قبل و بعد بلیک لایولی

این بازیگر که به‌خاطر زیبایی خیره‌کننده و نقش‌های برجسته‌اش در فیلم‌های «شهر» و «فانوس سبز» شناخته می‌شود هم در لیست سلبریتی‌های مشکوک به عمل زیبایی است. شایعات در مورد جراحی زیبایی او زمانی قوت گرفت که تغییر قابل توجهی در فرم بینی‌اش بعد از اواسط سال ۲۰۰۸ مشاهده شد. همچنین این احتمال وجود دارد که او در سال ۲۰۰۵ یک اصلاح جزئی و به‌سختی قابل توجه انجام داده باشد، اما تمام بافت بینی خود را در سال ۲۰۰۸ دوباره عمل کرده است. 

 او خودش هیچ‌وقت این شایعات را نه تکذیب و نه تأیید کرده است. با این حال، در حالی که تغییرات چهره بلیک لایولی را در سال ۲۰۰۵ نمی‌توان ۱۰۰٪ تأیید کرد، اما تغییر شکل لب‌ها، پیشانی و بینی او از سال ۲۰۰۸ خیلی مشهود است. کارشناسانی مثل دکتر هیو مکلین در مورد عمل بینی بلیک لایولی اظهار نظر کرده‌اند و گفته‌اند بینی او در سال 2008 مطمئناً تحت جراحی زیبایی قرار گرفته است.

با نگاه کردن به عکس‌های قبل و بعد از عمل او، به‌راحتی می‌توان دید که لایولی یک جراح فوق‌العاده حرفه‌ای را انتخاب کرده است. از آنجایی که عمل بینی و جراحی غبغب به‌خوبی انجام شده است، کاملاً با صورت کشیده او مطابقت دارد و زیبایی خیره‌کننده‌اش را تکمیل می‌کند. عمل بینی بلیک یکی از ساده‌ترین جراحی‌های زیبایی است که تا به حال در هالیوود انجام شده. در نتیجه، صورت او خیلی تغییر نکرده است و بینی جدیدش حالا بهتر به چهره‌اش می‌آید.

9. دالی پارتن (Dolly Parton)

قبل و بعد عمل دالی پارتن
عکس قبل و بعد دالی پارتن

دالی پارتن، اسطوره موسیقی کانتری که بیش از نیم‌قرن از فعالیتش می‌گذرد، به‌خاطر شخصیت پرشور و موهای حجیم و خاصش مشهور است. اخیراً حدس‌هایی مبنی بر انجام عمل زیبایی توسط دالی مطرح شده است. در واقع، این ستاره در مورد انجام عمل‌های زیبایی روی صورتش اعتراف کرده است، اما اینکه آیا عمل بینی هم جزو آنها بوده، همچنان نامشخص است.

مقایسه ویژگی‌های صورت او از دوران اولیه حضورش در صنعت موسیقی تا به حال، تغییراتی را نشان می‌دهد، اما اینکه آیا این تغییر به دلیل افزایش سن طبیعی است یا جراحی زیبایی، هنوز معلوم نیست. 

10. کاردی بی (Cardi B)

قبل و بعد عمل کاردی بی
عکس قبل و بعد کاردی بی

کاردی بی، یکی از بهترین هنرمندهای زن آمریکایی در تمام دوران، به‌خاطر عجیب‌وغریب بودن و ظاهر اغراق‌آمیز خود شناخته می‌شود. موضوع عمل زیبایی صورت کاردی بی نه‌تنها برملا شده است، بلکه او از همکار مشهورش یعنی کیم کارداشیان، مشورت‌های زیادی در مورد عمل بینی دریافت کرده است. 

 کاردی بی به طور علنی عمل بینی خود را اعلام کرده و گفته است که هیچ چاره‌ای جز عمل بینی و سانترال لب نداشته است. این موضوع به آن دلیل است که کاردی بی در سال ۲۰۱۹ تزریق فیلر پوستی دریافت کرد که منجر به ساختار نامناسب بینی شد و تنها راه حل، تیغ جراحی بینی بود. دیدن اینکه سلبریتی‌هایی مثل کاردی بی در مورد تجربیات عمل زیبایی خود با صراحت و بدون پنهان‌کاری حرف می‌زنند، قابل تحسین است.

11. مرلین مونور (Marilyn Monroe)

قبل و بعد عمل مرلین مونرو
عکس قبل و بعد مرلین مونور

گفته می‌شود که مریلین مونرو، یکی از هنرپیشه‌های افسانه‌ای قرن بیستم، تحت عمل بینی قرار گرفته است. با این حال، در طول زندگی خود، مونرو هرگز به طور علنی هیچ عمل جراحی زیبایی را تأیید نکرد. ادعاهایی مبنی بر اینکه مریلین مونرو جراحی زیبایی انجام داده است، برای اولین‌بار چند دهه پس از مرگ او مطرح شد. در سال ۲۰۱۳، سوابق پزشکی و عکس‌های رادیوگرافی این بازیگر توسط حراج جولینز در بورلی هیلز به حراج گذاشته شد که گفته می‌شد شواهدی از یک ایمپلنت فک و رینوپلاستی را نشان می‌دهد.

عکس‌های رادیوگرافی و یادداشت‌های پزشکان مربوط به سال‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۲ است. مجموعه 6 عکس رادیوگرافی و پرونده‌ای از یادداشت‌های پزشکان که سابقه پزشکی جزئی مونرو را از سال ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۲ ارائه می‌دهد، نشان می‌دهد که او علاوه بر چانه، روی بینی خود هم جراحی زیبایی انجام داده است. با این حال، مثل بسیاری از سلبریتی های خارجی و عمل زیبایی بینی هیچ نقل قول یا تأیید دست اولی از خود مونرو در مورد این رویه‌ها وجود ندارد.

12. کلویی کارداشیان (Khloe Kardashian)

قبل و بعد عمل کلویی کارداشیان
عکس قبل و بعد کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان، یکی از اعضای خانواده مشهور کارداشیان، در قسمت ویژه برنامه “the Keeping Up with The Kardashians “ که در ژوئن ۲۰۲۱ پخش شد، تأیید کرد که عمل زیبایی انجام داده است. بعد از سال‌ها گمانه‌زنی و انکار، کلویی بالاخره در مورد تصمیم خود برای انجام عمل زیبایی صحبت کرد. به گفته خودش، او گفت: «همه در مورد من می‌گویند وای خدای من، او سومین عمل زیبایی صورتش رو انجام داده! اما من فقط یک‌بار عمل بینی انجام داده‌ام».

قبل از این، کلویی کارداشیان همیشه اصرار داشت که تغییرات قابل توجه در ظاهرش به‌خاطر تکنیک‌های آرایش و نه جراحی پلاستیک است. اما در آن قسمت ویژه، او تصمیم گرفت که حقیقت را بگوید و به گمانه‌زنی‌ها پاسخ دهد. او اشاره کرد که هیچ‌کس قبلاً به طور مستقیم از او در مورد این موضوع سؤال نپرسیده بود، بنابراین او نیازی به صحبت علنی در مورد آن احساس نکرده است.

13. آن هاتاوی (Anne Hathaway)

قبل و بعد عمل آن هاتاوی
عکس قبل و بعد آن هاتاوی

آن هاتاوی، بازیگر محبوبی که به شهرت رسید و زمانی از سوی مجله People به‌عنوان جذاب‌ترین فرد جهان شناخته شد، از طرفداران پرشور و وفاداری برخوردار است. بعضی از طرفداران او مجذوب زیبایی او هستند و حدس می‌زنند که آیا او برای زیباتر شدن تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته است.

آن هاتاوی به طور علنی انجام چندین عمل جراحی زیبایی را تأیید کرده است. در اوایل کارش، او برای تغییر ساختار بینی‌اش، رینوپلاستی و تزریق بوتاکس انجام داد. تغییر قابل توجه در بینی او نشان می‌دهد که جراحی موفقیت‌آمیز بوده و منجر به ظاهری بهتر و اعتماد به نفس بیشتر شده است. علاوه بر این، طرفدارانش حدس می‌زنند که او ممکن است عمل پروتز سینه هم انجام داده باشد.

14. لیدی گاگا (Lady Gaga)

قبل و بعد عمل لیدی گاگا
عکس قبل و بعد لیدی گاگا

یکی از مشهورترین داستان‌های سلبریتی های خارجی و عمل زیبایی مربوط به لیدی گاگا، ستاره افسانه‌ای پاپ است. بدیهی است که این تغییر با هزینه چندین عمل جراحی گسترده مخصوصاً جراحی رینوپلاستی انجام شده. مهم‌ترین سند برای عمل بینی لیدی گاگا، ناپدید شدن برآمدگی کوچک روی تیغه بینی اوست که از سال ۲۰۲۱ به بعد دیگر دیده نمی‌شود.

در حالی که بافت بینی لیدی گاگا از نظر ظاهری با قبل از جراحی تفاوت چندانی ندارد، برداشتن برآمدگی نشان‌دهنده یک جراحی زیبایی موفق است. علاوه‌براین موضوع، به نظر می‌رسد او برای زیبایی و جوان‌سازی صورتش، بوتاکس و فیلرهای پوستی جزئی هم تزریق کرده است.

15. آماندا باینز (Amanda Bynes)

قبل و بعد عمل آماندا باینز
عکس قبل و بعد آماندا باینز

آماندا باینز، بازیگر سابق ژانر کودک که برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی مثل «او یک پسر است» و «اسپری مو» شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۳ تأیید کرد که تحت عمل زیبایی از جمله سانترال لب و رینوپلاستی قرار گرفته است.

باینز در ۵ می ۲۰۱۳ توییت کرد: «دلیل اینکه از تمام مجلات و وبلاگ‌ها خواسته‌ام تا از عکس‌های قدیمی من استفاده نکنند این است که دیگر آن شکلی نیستم! من عمل زیبایی صورت انجام دادم تا پوستی که مثل پرده‌ای بین چشمانم بود را بردارم. قرار نبود به کسی بگویم، اما در عکس‌های جدیدم خیلی زیباتر به نظر می‌رسم و دیگر نمی‌خواهم از عکس‌های قدیمی استفاده شود!».

16. کلی کوکو (Kaley Cuco)

قبل و بعد عمل کلی کوکو
عکس قبل و بعد کلی کوکو

کلی کوکو که برای نقش «پِنی» در سریال موفق «بیگ‌بنگ تئوری» شناخته می‌شود، در مورد جراحی‌های پلاستیکی خود اعتراف کرده است. او در مصاحبه‌ای با مجله Women’s Health در سال ۲۰۱۶، انجام عمل بینی و تزریق فیلر را تأیید کرد. 

او گفت: «سال‌ها پیش، بینی‌ام را عمل کردم و بعداً به‌سراغ تزریق فیلر هم رفتم. اگر عمل زیبایی باعث می‌شود احساس اعتمادبه‌نفس کنید، حتماً انجامش دهید؛ چون فوق‌العاده است!». با این حال، مهم است که این نکته را روشن کنیم که کلی به طور دقیق نگفت که چه زمانی عمل بینی‌اش را انجام داده است. با توجه به اینکه مصاحبه در سال ۲۰۱۶ بوده، می‌توان با اطمینان گفت که عمل جراحی قبل از آن اتفاق افتاده است. 

17. شر (Cher)

قبل و بعد عمل شر
عکس قبل و بعد شر

شر، خواننده و بازیگر معروف، در طول سال‌ها در مورد تجربیات خود با جراحی پلاستیک، از جمله عمل زیبایی لب و بینی گفت‌وگو کرده است. او که به صراحت لهجه و بدون تعارف حرف زدن معروف است، هرگز در مورد سلبریتی های خارجی و عمل زیبایی نظر منفی ندارد. او جتی در مصاحبه‌ای با CBS در سال ۲۰۱۰ گفت: «بله، من لیفت صورت انجام داده‌ام، اما چه کسی این کار را نکرده است؟ اگر لیفت صورت و عمل زیبایی بینی باعث زیباتر شدن چهره می‌شود، خب چرا آن را انجام ندهیم؟».

با توجه به مقایسه تصاویر قدیمی و جدید، برجسته‌ترین تغییر را می‌توان در قوز پشتی بینی او مشاهده کرد. برآمدگی‌ای که قبلاً بین پل و نوک بینی او وجود داشت، با موفقیت صاف شده است. همچنین در نوک بینی او هم تفاوت قابل توجهی وجود دارد. زمانی گردتر و نرم‌تر به نظر می‌رسید، اما اکنون به شکل مشخص‌تر و نوک‌تیزتری اصلاح شده است. 

18. جاش هاچرسون (Josh Hutcherson)

قبل و بعد عمل جاش هاچرسون
عکس قبل و بعد جاش هاچرسون

جاش هاچرسون که برای نقش پیتا ملارک در مجموعه فیلم‌های “The Hunger Games” شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۲ تحت عمل زیبایی قرار گرفت. با این حال، عمل او به دلایل زیبایی انجام نشد. بلکه برای اصلاح انحراف تیغه بینی که می‌تواند باعث مشکلات تنفسی شود، انجام گرفت. 

خود هاچرسون در مورد عمل جراحی بینی خود اعتراف کرده است و هیچ دلیلی برای پنهان‌کاری در این مورد نمی‌بیند. او در یک حضور مهمان در برنامه‌ی شبانه «کونان» با مجری‌گری کونان اوبرایان نقل شده است که گفته: «من انحراف تیغه بینی داشتم، بنابراین مجبور شدم آن را جراحی کنم». 

اگرچه عمل بینی یا رینوپلاستی اغلب با تغییرات زیبایی همراه است، اما مهم است به‌خاطر داشته باشیم که افراد زیادی مثل هاچرسون، به دلایل پزشکی مثل رفع مشکلات تنفسی یا اصلاح انحراف تیغه بینی، این عمل را انجام می‌دهند. البته، مقایسه عکس‌های هاچرسون نشان می‌دهد که علاوه بر رینوپلاستی، از تزریق فیلر و بوتاکس در ناحیه پیشانی هم استفاده شده است.

19. ایگی آزیلیا (Iggy Azalea)

قبل و بعد عمل ایگی آزیلیا
عکس قبل و بعد ایگی آزیلیا

ایگی آزیلیا، هنرمند استرالیایی، در مورد جراحی‌های پلاستیک خود، از جمله عمل بینی، اعتراف کرده است. او موضوع جراحی زیبایی خود را در مصاحبه‌ای با مجله Seventeen در سال ۲۰۱۵ تأیید کرد. ایگی در صحبت‌های صمیمانه در مورد تصمیمش برای انجام عمل زیبایی گفت: «من عمل زیبایی بینی و سانترال لب خود را انکار نمی‌کنم. انکار کردن مسخره است. فکر نمی‌کنم اگر تغییری در خودتان ایجاد کرده‌اید، باید از آن شرمنده باشید، به همین دلیل است که در مورد تغییراتی که انجام داده‌ام، خیلی راحت صحبت کرده‌ام».

او در ادامه صحبت‌هایش، روند فکری خود و زمانی که برای تصمیم‌گیری صرف کرده است را توضیح داد و گفت: «درک شما از خودتان می‌تواند با گذشت زمان بسیار تغییر کند، بنابراین فکر می‌کنم مهم است که صبر کنید و مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده‌اید. جراحی پلاستیک یک سفر احساسی است. زندگی با نقص‌هایتان و پذیرفتن خودتان کار آسانی نیست. از طرفی، تغییر خودتان هم کار آسانی نیست. اینجاست که رینوپلاستی و سایر عمل‌های زیبایی وارد میدان می‌شوند».

او صحبت‌هایش را با نصیحتی برای طرفدارانش به پایان رساند و گفت: «چیزهای دیگری هم در مورد ظاهر و چهره من وجود دارند که دوستشان ندارم، اما یاد گرفته‌ام آنها را بپذیرم. مهم است به‌خاطر داشته باشید که نمی‌توانید همه چیز را تغییر دهید و هرگز هم نمی‌توانید کامل باشید». 

20. کامرون دیاز (Cameron Diaz)

قبل و بعد عمل کامرون دیاز
عکس قبل و بعد کامرون دیاز

کامرون دیاز، بازیگر کاریزماتیک هالیوود، به طور علنی تأیید کرده که تحت عمل زیبایی قرار گرفته است. با این حال، مثل بیشتر سلبریتی های خارجی و عمل زیبایی تصمیم کارون دیاز بیشتر در مورد سلامتی بینی‌اش بود تا زیبایی. در سال ۲۰۰۶، این بازیگر بعد از شکستن بینی‌اش در یک حادثه موج‌سواری، تحت عمل بینی قرار گرفت. این عمل برای اصلاح آسیب و کمک به مشکلات تنفسی که او با آن مواجه بود، انجام شد. 

دیاز در مصاحبه‌ای با مجله W در سال ۲۰۰۶، تصمیم خود را توضیح داد. او گفت: «من از شکستگی بینی‌ام خوشم نمی‌آمد و نمی‌توانستم نفس بکشم. به همین دلیل تحت عمل رینوپلاستی قرار گرفتم». بنابراین، در حالی که کامرون دیاز واقعاً عمل بینی انجام داده است، این عمل بیشتر در مورد ظاهر و کم‌تر در مورد سلامتی و تندرستی کلی او بوده است.

عمل زیبایی به سبک سلبریتی‌های خارجی

در سال‌های اخیر، شاهد افزایش تمایل سلبریتی‌های خارجی مخصوصاً ستاره‌های هالیوودی به عمل‌های زیبایی طبیعی‌تر بوده‌ایم. سلبریتی‌هایی مثل آن هاتاوی و اسکارلت جوهانسون با حفظ ساختار طبیعی بینی خود، تنها جزئیات ظریفی را اصلاح کرده‌اند تا به تعادل و تناسب بیشتری در چهره خود دست پیدا کنند. علاوه بر این، چهره‌های مشهوری مثل پری yanka Chopra  و Lupita Nyong'o با حفظ ویژگی‌های ذاتی خود، طوری تحت عمل زیبایی قرار گرفته‌اند که با زیبایی طبیعی آنها همخوانی داشته باشد.

انتخاب سبک مناسب عمل‌های زیبایی از جمله رینوپلاستی به عوامل متعددی مثل ساختار طبیعی چهره، سلیقه شخصی و تناسب با سایر اجزای صورت بستگی دارد. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از عمل زیبایی خود بگیرید، مهم است که با یک جراح بینی مجرب و متخصص مشورت کنید. در اولین جلسه مشاوره، به پزشکتان بگویید که به دنبال چه سبک از تغییر چهره هستید؛ به‌عنوان مثال می‌توانید بگویید که می‌خواهید چهره‌تان شبیه به بینی کامرون دیاز یا کلویی کارداشیان شود. 

راه‌حل‌های مرتبط

عمل زیبایی بینی

نظرات

نظرات ارسالی (1)

Parii

تو لیستتون خبری از پیکسی فاکس نیست ،مدل سوئدی هست که بخاطر عمل های زیبایی زیادی که انجام داده معروف هست حتی در حد برداشتن استخوان های دنده برای لاغر شدن و جراحی های زیاد بینی

لینک‌های مرتبط