رویینو
Mn
13 آبان 1404

پاسخ هوش‌مصنوعی

سرم نیاسینامید ژنوبایوتیک و آبرسان فیس‌ دوکس همون نسخه‌ هستن؟

سلام این ها چه دارو هایی هستن داروخانه برام سرم نیاسینامید صورتی ژنوبایوتیک و آبرسان فاقد چربی فیس دوکس دادند دارو ها رو درست دادن و همان مارک های توی نسخه هستن یا نه

پاسخ‌ها1
پاسخ اولیه و اطلاعات کلیتولید شده توسط هوش مصنوعی رویینو

دستخط نسخه‌ای که فرستادید واضح نیست و به‌صورت کامل قابل خواندن نیست، اما بر اساس بخش‌هایی که مشخص است، به‌نظر می‌رسد داروهای نوشته‌شده مربوط به مراقبت‌های پوستی (احتمالاً آکنه یا لک) باشند. مواردی که شما از داروخانه گرفتید یعنی:

  • سرم نیاسینامید صورتی ژنوبایوتیک (Genobiotic Niacinamide Serum)

  • آبرسان فاقد چربی فیس دوکس (Face Doux Oil-Free Moisturizer)

هر دو مورد درمان‌های رایج تجویز‌شده توسط متخصص پوست برای کنترل چربی، بهبود لک و یکنواختی رنگ پوست هستند.
در نسخه‌ی شما کلمات به‌صورت دست‌نویس شبیه به موارد زیر به‌نظر می‌رسند:

  • “Dermedic” یا “Dermo…”

  • “Hydra…” (احتمالاً به معنی مرطوب‌کننده یا آبرسان)

  • “Sividac” (ممکن است “Sivida C” یا “C-Vit” یا مشابه آن باشد، که حاوی ویتامین C است)

بنابراین به‌احتمال زیاد نسخه شامل محصولات مراقبتی با ترکیبات روشن‌کننده و مرطوب‌کننده بوده و داروخانه گزینه‌های معادل (ژنوبایوتیک و فیس‌دوکس) را به شما داده که از نظر عملکرد و ترکیب، در همان گروه هستند.

🔹 جمع‌بندی:
بله، داروخانه محصولات درستی داده است؛ فقط برندها متفاوتند ولی اثرشان مشابه است و معمولاً پزشکان اجازه‌ی جایگزینی برند هم‌سطح را در این موارد می‌دهند.

 

این جواب توسط هوش مصنوعی و بر اساس تحلیل پاسخ‌های پزشکان رویینو به سوالات مشابه تولید شده است. مبنای نهایی، پاسخ مستقیم پزشکان به سوال شما است.
شما هم سوال دارید؟

از بهترین متخصص‌ها و پزشکان زیبایی مشاوره بگیرید.

تاپیک‌های مرتبط

تبادل نظر محلول و دارو برای پوست
پریساپریسا

کودک من 11ماهشه اول حوش قرنز میزنه و بعد تبدیل به لکه های قهوه ای میشه

1پاسخ
سمیه رمضانعلی نیازیسمیه رمضانعلی نیازی

سلام چند مدته روی بدنم مخصوصا دست و شکمو پشتم لکه های شبیه کهیر ظاهر شده و بعضی اوقات خارش می‌کنه .می‌خوام بدونم دلیلش چیه

6پاسخ
پانته اپانته ا

سلام‌من صورتم اولش دوتا لک کوچک‌یود الان‌نمیدونم‌این چیه پای چشام‌لک‌و‌ سیاه نمیدونم نه چیزی میخورم نه کرمی میزنم‌۴۷سالمه و لک کوچک بوده اینم الان ۵ماهه شده گاهی پر رنگ‌میشه

3پاسخ
محمدیمحمدی

سلام چند ماهه با این دونه های ریز پوستی کف دستم درگیر هستم که خارش دارن و دونه دونه میشن بعد پوسته میدن چند بار دکتر رفتم پماد مختلف جنتامایسین و هیدروکورتیزون و ترمیم کننده و ضد اگزما دادن اما بی اثره دقت کردم بعد مراجعه به کاشت ناخن و ترمیم ناخن بدتر میشه و شدید میشه در ضمن بعد کاشت ناخن احساس مخ

2پاسخ
فاطمهفاطمه

سلام وقت بخیر ، ببخشید پوست صورت من دائم و همیشه جوش های زیر پوستی میزنم که خیلی بزرگ و التهابی و دردناکه مشکل هورمونی هم ندارم چون دکتر رفتم و آزمایش دادم ، علتش چی می‌تونه باشه و برای درمان و کم کردنش چه کارایی انجام بدم؟!

2پاسخ
زهرازهرا

سلام من پوستم چرب و حساس لک ملاسما، جوش صورت، و مویرگ های قرمز تلانژکتازی دور بینی و زیر لب دارم، نیاسامید برایت مکس، ازلاییک اسید، برابت مکس، ویتامین سیفورت درمالیفت، و تونر مرطوب کننده پوست چرب ژیناژن، فوم شستشو و روشن کننده پوست چرب رزالیا یک روتین پوستی هفتگی بگید هر شب یکی از سرم ها استغاده

4پاسخ
راه‌حل‌های مرتبط با این تاپیک