رویینو
مامان شاینا
16 بهمن 1402

پاسخ هوش‌مصنوعی

قبل و بعد عمل نیوشا ضیغمی

سلام سلام

خانوما راسته میگن نیوشا ضیغمی واسه دومین بار بینیشو عمل کرده یا شایعه اس؟؟؟

اگر راست باشه این باید عکس بعد از عمل دومش باشه

پاسخ‌ها12
پاسخ اولیه و اطلاعات کلیتولید شده توسط هوش مصنوعی رویینو

آنچه از سوال شما متوجه شدم این است که موضوع درباره‌ی «احتمال انجام عمل جراحی دوم بینی توسط نیوشا ضیغمی» است. همچنین عکسی فرستادید که حدس می‌زنید مربوط به بعد از عمل دوم ایشان باشد.

درباره‌ی احتمال انجام عمل دوم بینی

در مورد افراد مشهور مانند نیوشا ضیغمی، شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی جراحی‌های زیبایی بسیار رایج است. با توجه به سابقه‌ی ایشان در انجام عمل زیبایی بینی در گذشته، مطرح شدن دوباره‌ی چنین موضوعی کاملاً قابل انتظار است. اما:

  • تا زمان نوشتن این پاسخ، هیچ تأیید رسمی یا اظهار نظر مستقیم از سوی نیوشا ضیغمی یا پزشک معالج ایشان درباره‌ی عمل دوم بینی منتشر نشده است.

  • بسیاری از تغییراتی که در چهره‌ی او مشاهده می‌شود، ممکن است به دلیل عوامل دیگری مانند آرایش حرفه‌ای، زاویه‌ی عکس، نورپردازی، فیلترهای تصویری یا حتی تزریق فیلر باشد.

بررسی عکس ارسالی شما

با نگاهی به تصویر ارسالی:

  • فرم بینی ظریف و طبیعی به‌نظر می‌رسد، که می‌تواند نتیجه‌ی یک جراحی ثانویه برای اصلاح جزئیات یا متعادل‌سازی فرم بینی باشد.

  • در عین حال، هیچ علامت واضحی از جراحی تازه یا ورم پس از عمل دیده نمی‌شود، که احتمال عکس بودن آن در دوره‌ی پس از جراحی اخیر را کاهش می‌دهد.

  • همچنین حجم لب‌ها، گونه‌ها و چانه‌ کمی بیشتر از حالت طبیعی به‌نظر می‌رسد که این موارد هم می‌توانند بر درک بصری از چهره اثر بگذارند.

نکاتی که باید در نظر گرفت

  • تغییر در ظاهر افراد مشهور الزاماً به معنای انجام جراحی نیست.

  • اگر هم جراحی مجددی انجام شده باشد، احتمال زیاد مربوط به عمل ترمیمی (Revision Rhinoplasty) است که در بسیاری از بیماران بعد از چند سال و برای اصلاحات جزئی صورت می‌گیرد.

  • تغییرات چهره می‌تواند به‌خاطر پیری، افزایش وزن، آرایش سنگین، فیلترهای مجازی یا استفاده از روش‌های غیرجراحی زیبایی مانند فیلر و بوتاکس باشد.

جمع‌بندی

تا این لحظه، مدرک قطعی و تأیید شده‌ای از عمل دوم بینی نیوشا ضیغمی وجود ندارد. تصویر ارسالی شما می‌تواند نتیجه‌ی مجموعه‌ای از عوامل زیبایی غیرجراحی باشد، اما اگر عمل مجددی هم انجام شده باشد، به احتمال زیاد یک عمل ترمیمی سبک بوده است. در غیاب تأیید رسمی، بهتر است با دیده‌بان انتقادی به این نوع شایعات نگاه کنیم.

این جواب توسط هوش مصنوعی و بر اساس تحلیل پاسخ‌های پزشکان رویینو به سوالات مشابه تولید شده است. مبنای نهایی، پاسخ مستقیم پزشکان به سوال شما است.

دریافت اعتبار اقساطی

بدون ضامن و پیش پرداخت تا ۲۰۰ میلیون

samane-55
samane-55
18 بهمن 1402

واسه بار دومشو که نمیدونم ولی کلا بینیشو عمل کرده.این عکس قبل و بعدشه

asma1381
asma1381
19 بهمن 1402

اره بابا .این سلبریتی ها هر روز یه ادایی باید دربیارن که رو بورس باشن دیگه

عارفه سبحانی
عارفه سبحانی
22 بهمن 1402

بله واسه بار دوم عمل کرده و خیلیم عالی شده و اینم عکس جدیدش

jalalian
jalalian
24 بهمن 1402

اره که عمل کرده .این عکسهای قبل اون عمل اولش رو ببین چجوری بوده

مژده حقی
مژده حقی
25 بهمن 1402

بله اینم یکی دیگه از عکسهای بعد از عمل دومش هست و خیلی خوشگل شده واقعا

سحر
سحر
23 مهر 1404
پاسخ به: مژده حقی

بینی منم این شکلی دکتر در آورده...قشنگه؟همش گریه میکنم میگم کوچیکه...دیشب بابام نزدیک بود از شدت عصبانیت بزنتم

Olpimi
Olpimi
16 فروردین 1405
پاسخ به: سحر

بله ک قشنگه عزیزم . شیک و عروسکی

خانوم خانوما
خانوم خانوما
28 بهمن 1402

عکسهای روز عمل دومش هم بود ولی من باور نکردم گفتم شاید مال عمل اولش هست

بنفشه
بنفشه
30 بهمن 1402

اره اینم عکسهای روز عمل دومش

54-54-54
54-54-54
2 اسفند 1402

ولی در کل من از اول خوشم میومد از چهره و طرز صحبت کردنش .یه جورایی خواستنیه واقعا

kati
kati
4 اسفند 1402

حالا بریم چند تا قبل و بعد خفن رو ببینیم 🤣🤣

شما هم سوال دارید؟

از بهترین متخصص‌ها و پزشکان زیبایی مشاوره بگیرید.

تاپیک‌های مرتبط

تبادل نظر عمل زیبایی بینی
محمد

سلام الان ۵ماهه عمل بینی انجام دادم پره هاش باز مونده نوکش هم افتادست نمیدونم چیکار کنم

1پاسخ
سپیدهسپیده

سلام من تازه ۱۶ روز از عمل بینی گذشته احساس میکنم بینی من خیلی افتاده هست آیا درسته یا چون ورم دارم اینجوری حس میکنم

1پاسخ
فاطمهفاطمه

سلام‌وقت‌بخیر‌من‌۸روزه‌بینیمو‌عمل کردم‌وخیلی‌کوتاه‌وسربالاعه‌ایا‌میاد پایین چون واقا ناراحتم افسردگی گرفتم بخاطر این موضوع بینیمم قبلش نوکش تقریبا گوشتی بود و بینی خودم چندان بزرگ نبود توروخدا راهنمایی کنید خیلی ناراحتم

6پاسخ
رهارها

سلام . من ۶ روزه عمل کردم . لب بالام و پشت لبم رو اصلا نمیتونم تکون بدم . لبخندهم نمیتونم بزنم . انگار بی حس و سنگینه و کشیده میشه . از طرفی ابروهامم نمیتونم بالا بدم انگار وصل میشه به بینیم و کشیده میشه . مسواک هم بااین شرایط نمیتونم بزنم یا حرف زدن حتی . طبیعیه؟ تا کی اینطوره؟

6پاسخ
RR

سلام ۴۵ روز عمل کردم و از روز ۱۵ ام این سفیدی اومد بالا تو عکسی ک سفیدی معلومه برای چند وقت پیشه ک الان رفته پایین تر زیاد تو دید نیست چسابامو همه کلینیک برام زد از یجایی به بعد حس کردم برا چسبه چسب ک در اوردم دیگ نمیزنم داره کم میشه ولی توش اینطوری شده اون بالا شبیه سوراخه ولی سوراخ نیست یه حفرس ت

7پاسخ
لیلی

سلام وقتتون بخیر من دو ماهه عمل کردم بینیم خیلی کوچیک شده نوکش هم بالاس میشه پره های بینی رو باز تر کرد؟اگه از این کوچیکتر شه چیکار کنم تو عکس واضح نیست.آیا از این ب بعد فرم میگیره یا قراره روز بروز کوچیکتر بشه.کلا خیلی جمع کرده نوک بینی رو متاسفانه

3پاسخ
راه‌حل‌های مرتبط با این تاپیک
عمل زیبایی بینی
عمل زیبایی بینیعمل زیبایی بینی
عکس های عمل زیبایی بینی

2322 عکس قبل و بعد