رویینو
خورشید
20 اردیبهشت 1403

قبل و بعد عمل لیلا اوتادی

سلام به همه! اینجا چندتا عکس از لیلا اوتادی قبل و بعد از جراحی آوردم که ببینید چه تغییراتی کرده. خیلی جالبه که ببینیم آدم‌ها چطور می‌تونن با یه تغییر، انقدر فرق کنن. شما چی فکر می‌کنید؟ کسی هست که تجربه مشابهی داشته باشه؟ بیاید راجع بهش صحبت کنیم و ببینیم هر کسی چه نظری داره.

پاسخ‌ها9

دریافت اعتبار اقساطی

بدون ضامن و پیش پرداخت تا ۲۰۰ میلیون

elham saiedi
elham saiedi
22 اردیبهشت 1403

اره بینیش خیلی خوب شده .منم ازش خوشم میاد

fariba helali
fariba helali
29 اردیبهشت 1403

اره بازیگر خوبیه و خوشگلم هست

samane safavi
samane safavi
2 خرداد 1403

بینی قبلیشم همچین بد نبوده ولی الان دیگه خیلی خوب شده

صاحبه
صاحبه
7 خرداد 1403

دو تا عکس خیلی قدیمی ازش واستون بزارم.چقد خز بوده ها🤣🤣🤣

rayiii
rayiii
14 آبان 1403
پاسخ به: صاحبه

خب اون زمان اینجور تیپایی مد بوده و براساس اون زمانه آرایش و تیپش

775566
775566
9 خرداد 1403

اینم چندتا دیگه البته مثل اونا خز نیست دیگه و خوبه 😜😜

habibe
habibe
22 خرداد 1403

به نظر منم خیلی مالی نیست بازیش فقط بخاطر قیافه اش تونسته بازی بکنه توی فیلمها

kaylin
kaylin
26 خرداد 1403

بعد عملش خیلی بهتر شده و صورتش استاندارد شده دیگه

rayiii
rayiii
30 خرداد 1403

ب نظر من لیلا بازیگر خوشگلیه و من خوشم میاد ازش و احتیاجی ب عمل زیبایی نداشته فقط تو فیلم هتل بعد از عملش خوشگل نشده

شما هم سوال دارید؟

از بهترین متخصص‌ها و پزشکان زیبایی مشاوره بگیرید.

تاپیک‌های مرتبط

تبادل نظر عمل زیبایی بینی
محمد

سلام الان ۵ماهه عمل بینی انجام دادم پره هاش باز مونده نوکش هم افتادست نمیدونم چیکار کنم

1پاسخ
سپیدهسپیده

سلام من تازه ۱۶ روز از عمل بینی گذشته احساس میکنم بینی من خیلی افتاده هست آیا درسته یا چون ورم دارم اینجوری حس میکنم

1پاسخ
فاطمهفاطمه

سلام‌وقت‌بخیر‌من‌۸روزه‌بینیمو‌عمل کردم‌وخیلی‌کوتاه‌وسربالاعه‌ایا‌میاد پایین چون واقا ناراحتم افسردگی گرفتم بخاطر این موضوع بینیمم قبلش نوکش تقریبا گوشتی بود و بینی خودم چندان بزرگ نبود توروخدا راهنمایی کنید خیلی ناراحتم

6پاسخ
رهارها

سلام . من ۶ روزه عمل کردم . لب بالام و پشت لبم رو اصلا نمیتونم تکون بدم . لبخندهم نمیتونم بزنم . انگار بی حس و سنگینه و کشیده میشه . از طرفی ابروهامم نمیتونم بالا بدم انگار وصل میشه به بینیم و کشیده میشه . مسواک هم بااین شرایط نمیتونم بزنم یا حرف زدن حتی . طبیعیه؟ تا کی اینطوره؟

6پاسخ
RR

سلام ۴۵ روز عمل کردم و از روز ۱۵ ام این سفیدی اومد بالا تو عکسی ک سفیدی معلومه برای چند وقت پیشه ک الان رفته پایین تر زیاد تو دید نیست چسابامو همه کلینیک برام زد از یجایی به بعد حس کردم برا چسبه چسب ک در اوردم دیگ نمیزنم داره کم میشه ولی توش اینطوری شده اون بالا شبیه سوراخه ولی سوراخ نیست یه حفرس ت

7پاسخ
لیلی

سلام وقتتون بخیر من دو ماهه عمل کردم بینیم خیلی کوچیک شده نوکش هم بالاس میشه پره های بینی رو باز تر کرد؟اگه از این کوچیکتر شه چیکار کنم تو عکس واضح نیست.آیا از این ب بعد فرم میگیره یا قراره روز بروز کوچیکتر بشه.کلا خیلی جمع کرده نوک بینی رو متاسفانه

3پاسخ
راه‌حل‌های مرتبط با این تاپیک
عمل زیبایی بینی
عمل زیبایی بینیعمل زیبایی بینی
عکس های عمل زیبایی بینی

2322 عکس قبل و بعد