رویینو
ماهرخ نیکویی
6 اردیبهشت 1403

پاسخ هوش‌مصنوعی

قبل و بعد عمل ستاره اسکندری

بینی ستاره اسکندری عملی هست؟ بینیش خیلی قشنگه کسی میدونه کجا عمل کرده؟ همین طور خواهرش لاله. چن تا عکس هم ازش پیدا کردم گذاشتم معلومه تو عکس ها

پاسخ‌ها5
پاسخ اولیه و اطلاعات کلیتولید شده توسط هوش مصنوعی رویینو

آنچه از سوال و عکس‌هایی که فرستادید متوجه شدم، موضوع مربوط به عمل زیبایی بینی خانم ستاره اسکندری و خواهرشان لاله اسکندری است.

درباره عمل زیبایی بینی ستاره اسکندری

تا به امروز هیچ منبع رسمی یا مصاحبه‌ تأییدشده‌ای از سوی ستاره اسکندری در خصوص انجام عمل زیبایی بینی منتشر نشده است. با این حال:

  • در عکس‌هایی که ارسال کرده‌اید، فرم بینی او بسیار متناسب با چهره، متقارن و خوش‌تراش به نظر می‌رسد.

  • نوک بینی بالا و باریک‌شده، قوس ملایم روی پل بینی، و فرم نرمی که با دیگر اجزای صورت هماهنگ است، همه ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند حاصل یک عمل جراحی زیبایی حرفه‌ای و ظریف باشند.

  • از طرفی، این احتمال نیز وجود دارد که او صرفاً با آرایش، زاویه‌ مناسب دوربین، یا حتی روش‌هایی مانند کانتورینگ حرفه‌ای، این ظاهر متعادل را ایجاد کرده باشد.

در مورد لاله اسکندری نیز همین تحلیل صدق می‌کند؛ بینی او هم فرم زیبایی دارد، اما هیچ‌گونه مدرک قطعی درباره عمل زیبایی در دسترس نیست.

اگر بینی ایشان عمل شده باشد، چه نوع جراحی انجام شده؟

با توجه به فرم بینی:

  • رینوپلاستی طبیعی (Natural Rhinoplasty) با حفظ ساختار چهره محتمل‌ترین نوع عمل است.

  • تمرکز احتمالی در این نوع عمل بیشتر بر روی:

    • باریک کردن پل بینی

    • بالا آوردن نوک بینی

    • کاهش حجم پره‌های بینی بدون افراط

درباره محل انجام عمل یا جراح

هیچ منبع معتبری در مورد این‌که ایشان دقیقاً کجا یا توسط چه پزشکی عمل کرده‌اند، منتشر نشده است. در مواردی که بازیگران ترجیح می‌دهند زندگی شخصی یا جراحی‌های زیبایی‌شان را علنی نکنند، معمولاً جزئیاتی از جراح یا کلینیک منتشر نمی‌شود.

با این حال، بسیاری از هنرمندان شناخته‌شده، در کلینیک‌های زیبایی معتبر تهران مانند:

  • کلینیک زیبایی ایرانیان

  • کلینیک الهه

  • مرکز زیبایی رازی
    یا توسط جراحان پلاستیک با شهرت بالا مانند دکتر حسنانی، دکتر اکبر بیات، یا دکتر عبدالمطلبی عمل می‌کنند.

توصیه‌های کاربردی برای شما اگر قصد جراحی مشابه دارید

اگر فرم بینی این بازیگران برایتان الگوست:

  • حتماً به جراح متخصص گوش، حلق و بینی با تجربه در سبک طبیعی مراجعه کنید.

  • نمونه کارهای پزشک را ببینید و با بیماران قبلی مشورت کنید.

  • انتظار واقع‌بینانه داشته باشید؛ چرا که نتیجه نهایی به فاکتورهای زیادی از جمله فرم اولیه بینی، ضخامت پوست و استخوان‌بندی صورت بستگی دارد.

جمع‌بندی

ممکن است بینی ستاره اسکندری و خواهرش عمل شده باشد، اما هیچ تأیید رسمی وجود ندارد. ظاهر طبیعی و زیبا نشان می‌دهد که اگر هم جراحی انجام شده، بسیار حرفه‌ای و با هدف حفظ تعادل چهره بوده. اگر شما به دنبال نتیجه‌ای مشابه هستید، توصیه می‌شود نزد جراحان متخصص در رینوپلاستی طبیعی مشاوره حضوری بگیرید.

این جواب توسط هوش مصنوعی و بر اساس تحلیل پاسخ‌های پزشکان رویینو به سوالات مشابه تولید شده است. مبنای نهایی، پاسخ مستقیم پزشکان به سوال شما است.

دریافت اعتبار اقساطی

بدون ضامن و پیش پرداخت تا ۲۰۰ میلیون

عادله 54- ب
عادله 54- ب
7 اردیبهشت 1403

ستاره فک نمیکنم بینیشو عمل کرده باشه چون الانم خیلی پهنه بینیش

زینب 785
زینب 785
10 اردیبهشت 1403

دیگه پیر شده عمل میخواد چیکار ؟؟

donya-S
donya-S
11 اردیبهشت 1403

ببین این عکس سه نفریشونه

zahra- H
zahra- H
14 اردیبهشت 1403

اره با هم خواهرن و فک نمیکنم بینیشو عمل کرده باشه.از وقتی ما یادمون میاد همین شکلی بوده

شما هم سوال دارید؟

از بهترین متخصص‌ها و پزشکان زیبایی مشاوره بگیرید.

تاپیک‌های مرتبط

تبادل نظر عمل زیبایی بینی
محمد

بینیم بعد ۵ ماه هم کجه هم پره هاش بازه ولی دکترم میگه بینیت هیچ ایرادی نداره من الان چیکار کنم میگه پیش من نیا لطفا راهنماییم کنید

10پاسخ
زهرا امدادیزهرا امدادی

میخوام بینیم رو عمل کنم استرس دارم که بهم میاد یا ن چون بینیم خوبه میخوام نیمه فانتزی و کوچیک تر شه

9پاسخ
مهدیهمهدیه

سلام من ۱۰ روزه عمل کردم همه چیز اوکیه فقط نوک بینیم خیلی با سوراخ فاصله داره می‌دونم که میگن ورم داره ..ولی من ندیدم هیچ کس بعد از برداشتن اتل نوک بینیش اینطوری باشه .. موردی مثل من بوده که بعد گذشت چند ماه نوکش بینیش قشنگ بشه ؟

3پاسخ
محمد

سلام الان ۵ماهه عمل بینی انجام دادم پره هاش باز مونده نوکش هم افتادست نمیدونم چیکار کنم

2پاسخ
سپیدهسپیده

سلام من تازه ۱۶ روز از عمل بینی گذشته احساس میکنم بینی من خیلی افتاده هست آیا درسته یا چون ورم دارم اینجوری حس میکنم

5پاسخ
فاطمهفاطمه

سلام‌وقت‌بخیر‌من‌۸روزه‌بینیمو‌عمل کردم‌وخیلی‌کوتاه‌وسربالاعه‌ایا‌میاد پایین چون واقا ناراحتم افسردگی گرفتم بخاطر این موضوع بینیمم قبلش نوکش تقریبا گوشتی بود و بینی خودم چندان بزرگ نبود توروخدا راهنمایی کنید خیلی ناراحتم

6پاسخ
راه‌حل‌های مرتبط با این تاپیک
عمل زیبایی بینی
عمل زیبایی بینیعمل زیبایی بینی
عکس های عمل زیبایی بینی

2322 عکس قبل و بعد